JEEP "Suumahher"
Moderaator: Moderators
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: JEEP "Suumahher"
Tundub nii, juhe nr 3.
Peale kardaani kiiruse rohkem vaja polegi ju.
Peale kardaani kiiruse rohkem vaja polegi ju.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Re: JEEP "Suumahher"
Lätis käidud ja jällegi hästi.
Pilte ei jõudnud teha, kuna sõit oli nii kiire....
Vahva üritus jälle lätlastelt
Pilte ei jõudnud teha, kuna sõit oli nii kiire....
Vahva üritus jälle lätlastelt
Viimati muutis andrusr, T Dets 26, 2017 3:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Kuna kaks viimast sõitu on pidurid põlema lastud, siis nüüd tuli laiskus välja juurida ja tööle hakata.
Pilt, mis avanes suportit lahti võttes, oli selline:
Uuel ja vanal on ikka vahe sees küll:
Silindrid ise seest korralikud:
Ennem "Stigat" sai veel ära vahetatud õlid sildades, metallipuru ei olnud ja vett ka ei ole sisemus näinud.
Üks pooltelje kardaanirist läks vahetusse ja valmis ta ongi.
Kohtumiseni "Stigal", Lätis
Pilt, mis avanes suportit lahti võttes, oli selline:
Uuel ja vanal on ikka vahe sees küll:
Silindrid ise seest korralikud:
Ennem "Stigat" sai veel ära vahetatud õlid sildades, metallipuru ei olnud ja vett ka ei ole sisemus näinud.
Üks pooltelje kardaanirist läks vahetusse ja valmis ta ongi.
Kohtumiseni "Stigal", Lätis
Viimati muutis andrusr, T Dets 19, 2017 11:17 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Natuke tegemistest: peale Klapperit ei tahtnud auto sugugi käivituda, seega tuli hakata viga otsima. Selgus, et aku kaputt ja viga oli ta saanud juba viimasel Läti sõidul. Poes öeldi , et mingi lühis ja volte vähe jne. Seega olin sunnitud probleemidele lahendust otsima... Auto "uuestisünnist" on kimbutanud koguaeg elektriprobleemid, küll jamab üks asi ja siis teine asi.
Tuli alustada asjaga. Kõigepealt sai tellitud USA-st uus 160A genekas, mis saabudes oli selline. Pakend täiesti terve, aga genekal üks kõrv murdunud. Informeerisin müüjat ja oh üllatuseks, ta pani uue gene teele. Eriline respect, ei hakkanud isegi kahtlustama, et äkki kukkus mul endal suurest õnnest maha. Esimene siis sellises seisus:
Ja poolteist nädalat hiljem juba selline jupstükk. Sellega loodame nüüd natuke suuremat powerit laadimises:
Kuna originaal 90A ja uue 160A mõõduvahe on märgatav, siis tuli alustada ümberehitusega. Välismaa foorumid väidavad, et kõik on võimalik. Väike võrdlus pildil:
Ümber tuleb ehitada geneka kinnitus ja rohkem midagi keerulist seal ei ole. Mõned millimeetrid on puudu, et augud kohakutti saaks. Õhufrees kätte, prill pähe ja lihvima:
Plekist kandurit tuli ka natuke õgvendada ja kinnitus valmis:
Mootori korpust tuli ka natuke kaasa aidata:
Järgmiseks ettevõtmiseks on uus ja võimsam aku. Poest väideti, et viimane sõna. pidi olema süvatühjenemisega, kannatab vintsimist ja paugutamist. Lisaks infot, et sarnaneb geelakuga. Kui keegi teab sellest midagi rohkemat, siis andku teada. Nüüd vaja teha uus aku alus ja mõelda, kuhu see ka mahub. Kapotialune sai aku jaoks tühjemaks tehtud, eks siis pärast näha, mida kuhu panna.
Tuli alustada asjaga. Kõigepealt sai tellitud USA-st uus 160A genekas, mis saabudes oli selline. Pakend täiesti terve, aga genekal üks kõrv murdunud. Informeerisin müüjat ja oh üllatuseks, ta pani uue gene teele. Eriline respect, ei hakkanud isegi kahtlustama, et äkki kukkus mul endal suurest õnnest maha. Esimene siis sellises seisus:
Ja poolteist nädalat hiljem juba selline jupstükk. Sellega loodame nüüd natuke suuremat powerit laadimises:
Kuna originaal 90A ja uue 160A mõõduvahe on märgatav, siis tuli alustada ümberehitusega. Välismaa foorumid väidavad, et kõik on võimalik. Väike võrdlus pildil:
Ümber tuleb ehitada geneka kinnitus ja rohkem midagi keerulist seal ei ole. Mõned millimeetrid on puudu, et augud kohakutti saaks. Õhufrees kätte, prill pähe ja lihvima:
Plekist kandurit tuli ka natuke õgvendada ja kinnitus valmis:
Mootori korpust tuli ka natuke kaasa aidata:
Järgmiseks ettevõtmiseks on uus ja võimsam aku. Poest väideti, et viimane sõna. pidi olema süvatühjenemisega, kannatab vintsimist ja paugutamist. Lisaks infot, et sarnaneb geelakuga. Kui keegi teab sellest midagi rohkemat, siis andku teada. Nüüd vaja teha uus aku alus ja mõelda, kuhu see ka mahub. Kapotialune sai aku jaoks tühjemaks tehtud, eks siis pärast näha, mida kuhu panna.
Viimati muutis andrusr, K Dets 20, 2017 9:27 am, muudetud 2 korda kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Akualuse ehitus täies hoos:
Viimati muutis andrusr, K Dets 20, 2017 9:29 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Aku paigas, kaitsmekarp mahub ka ära ja paisupaak uude kohta. Loobuma pidin ainult püsikiiruse hoidjast, aga seda pole metsas väga vaja
Järgmiseks ettevõtmiseks uued akukaablid. 35mm2 keevituskaablid ja kingad tahaks otsa joota. Lisaks tuleb veel kulumisvastane sukk kaablitele. Ennem peab jootmise selgeks õppima, siis saab ka pildimaterjali juurde...
Abi ka natuke vaja - Kas peab panema tagasi ka originaalis oleva aku temperatuuri anduri või saab ta riiulisse panna?
Järgmiseks ettevõtmiseks uued akukaablid. 35mm2 keevituskaablid ja kingad tahaks otsa joota. Lisaks tuleb veel kulumisvastane sukk kaablitele. Ennem peab jootmise selgeks õppima, siis saab ka pildimaterjali juurde...
Abi ka natuke vaja - Kas peab panema tagasi ka originaalis oleva aku temperatuuri anduri või saab ta riiulisse panna?
Viimati muutis andrusr, K Dets 20, 2017 9:29 am, muudetud 3 korda kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Kuidas need Rusty' vardad pidama jäid. Kas originaalvardaga kannatab võrrelda?
Re: JEEP "Suumahher"
Tunduvad olema tõsisest rauast, originaaliga ei anna võrrelda, kuna need ehituselt teistsugused (tugev lahendus)rommi kirjutas:Kuidas need Rusty' vardad pidama jäid. Kas originaalvardaga kannatab võrrelda?
Kõveraks ei ole suutnud sõita ja ei ole nagu põhjust ka andnud Kui nüüd ära ei sõnanud. Soovitan soojalt...
Re: JEEP "Suumahher"
Töine nädalavahetus seljataga...on edusamme.
Aku alus sai krunditud ja värvitud:
Abimees igal tööl
Aku juhtmeteks sai kasutatud peenekoelist 35mm2 kaableid, kõik otsad joodetud koos endaga
Genekas läks ka probleemivabalt paika:
Nüüd jäänud veel uute vintsikaablite vahetus ja loodame elektriprobleemidest siin mitte rääkida...
Aku alus sai krunditud ja värvitud:
Abimees igal tööl
Aku juhtmeteks sai kasutatud peenekoelist 35mm2 kaableid, kõik otsad joodetud koos endaga
Genekas läks ka probleemivabalt paika:
Nüüd jäänud veel uute vintsikaablite vahetus ja loodame elektriprobleemidest siin mitte rääkida...
Viimati muutis andrusr, T Dets 26, 2017 3:26 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Ei ole küll kõige pädevam elektrist aga olen aru saanud et kui vask kaablitele panna al kingad siis ei pidand kaua kestma. Pidi hakkama oksudeeruma.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Re: JEEP "Suumahher"
Ega ma ka pädev ei ole, aga seal ei ole kindlasti Al king. Juhe on küll vask, joodis tina ning king ka mingist materjalist ja selles olen ma kindel, et parem kui originaal värviline traat koos oma ühendustega.toi kirjutas:Ei ole küll kõige pädevam elektrist aga olen aru saanud et kui vask kaablitele panna al kingad siis ei pidand kaua kestma. Pidi hakkama oksudeeruma.
Ootasin targemat kommentaari
Re: JEEP "Suumahher"
numaeitea...andrusr kirjutas:Ega ma ka pädev ei ole, aga seal ei ole kindlasti Al king. Juhe on küll vask, joodis tina ning king ka mingist materjalist ja selles olen ma kindel, et parem kui originaal värviline traat koos oma ühendustega.toi kirjutas:Ei ole küll kõige pädevam elektrist aga olen aru saanud et kui vask kaablitele panna al kingad siis ei pidand kaua kestma. Pidi hakkama oksudeeruma.
Ootasin targemat kommentaari
On neid pressitavaid alu klemme pandud vaskkaablile ja mingil nõrkusehetkel korralikult tegemise tuhinas isegi jootnud (aku) klemme, kui kuskilt järgi on andnud, siis ikka pigem tugeva voolu ja s--a ühenduse tõttu "ära keevitanud". Ehk kõige karmimad tingimused on olnud veoki tagaluugi juhtmetel, mis 24/365 soolas ja lumes kestsid. Iseasi kui need juhtmed nüüd pidevalt kuskil vees ligunevad?
Re: JEEP "Suumahher"
Võta see kaabli king, lihvi natuke liivapaberiga. Alt peaks välja tulema vask, osad kingad on lihtsalt sellise al sarnase kattega.
Suure tarbe all testinud oled süsteemi ? Kas andur läks riiulisse ?
Suure tarbe all testinud oled süsteemi ? Kas andur läks riiulisse ?
Re: JEEP "Suumahher"
Vintsi kaablid veel vedamatta...kui need ära saab, siis testimiseks mitu võimalust. Ritsus käivad praegu hullud kaevetööd, lasen ennast kuhugi maa-alla kaevata, siis näeb, mis tarbimisest ja vintsist saab?Kaltsyum kirjutas:Võta see kaabli king, lihvi natuke liivapaberiga. Alt peaks välja tulema vask, osad kingad on lihtsalt sellise al sarnase kattega.
Suure tarbe all testinud oled süsteemi ? Kas andur läks riiulisse ?
Loodame, et ei lähe "riiulisse", kuigi ma ei tea, mida see tähendab:)
Tervitustega ja annan teada...