Volvo c303 (Peaaegu originaalne)

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Lucifer
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: P Juul 15, 2012 8:02 pm

Re: Ifa L60

Postitus Postitas Lucifer »

heints kirjutas:Kaamera ette jäi esimene sõit uue mootoriga. Käsisidur ja gaasi tõmbab vintsmann nöörist.
http://www.youtube.com/watch?v=7jRcFFJo0es
Lastele meeldib :D
V6imas elukas igatahes...
Milline on uue rooliv6imu pumba tootlikkus, v6rreldes vanaga?
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Täna sai tehtud siis vintsile väike remont. Puruks oli freespooli kangi tift mille tulemusel võistlustel vints paar korda lambist ise pooli vabaks laskis. Kuna tegemist pole meie maal laialt levinud elektrilise pesunööri pingutiga vaid ikkagi 300 kilo kaaluva vintsiga võttis kogu töö aega kahele mehele 8 tundi.Kusjuures pooli tõstsime taliga. Vints peale-maha ,laiali lammutamine ja remont ja lõpuks läks peale ka 14mm asemele 50 metra uut 16mm trossi. Samas pole mingit kahtlust ,et ka jämedama trossi hävitamine pole mingi probleem, tuleb vist trossi huvides vahel plokki kasutada.
Homme tegeleme probleemiga milleks on kabiini taha viidud radika kaitsmine praetaldriku suuruste lendavate mudakookide eest. Tulemus on sõidu lõpuks 3cm muda kiht kogu radika ulatuses ja keev mootor.
Üldiselt katsuks sellel aastal osa võtta kõigist neljast karikasarja etapist.
Kui nüüd keegi tundis et tahab oma firma reklaami autole ja on vastutasuks nõus näiteks kütusega toetama on ettepanekud oodatud.

Pilt

Pilt

Pilt
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Pilt

Pilt

Pilt
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Jäid silma paar võistluspilti antsumäe sõidult eelmine aasta

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Sai vaadatud ka vanu videosi kuidas kõik alguse sai aastal 2009 kui läksime moogiga omarust klapperit võitma. meie siis stardis viimased.Start oli meil niipalju kui torust tuli ja sõidu ajal timmis vintsmann karbussi

http://www.youtube.com/watch?v=ATmvkUgenCY
http://www.youtube.com/watch?v=eOorA5wIbmc

http://www.youtube.com/watch?v=1DLLSV-WX2w

Aasta hiljem mudraggil liikus juba paremini

http://www.youtube.com/watch?v=YI650sSLT-8

Aasta hiljem klapper. Ei jätkund küll kauaks aga kui liikus siis hästi
http://www.youtube.com/watch?v=iPlwwQagXHM
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Ifa L60

Postitus Postitas ahto42 »

Soovitan korra proovida coolierga. Usun, et ei pea kahetsema. Kunagi panin 2.0td primerale cooleri vahele, ja auto tunnetus muutus kõvasti paremuse poole.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Aeg on jõudnud niikaugele ,et on ära tüüdanud puupakuga mööda krossirada kihutamine ja olen kahe vahel kas loobuda ifast ja ehitada uus ja väiksem auto või modifitseerida olemasoleva vedrustust.
Hetkel all originaal lehe pakid.
Oskab keegi pakkuda kas lehe pakkidest lehtede eemaldamisega võib mingit enamvähem mõistlikku tulemust saavutada?
Või ehitada spiraalidele? Samas ei kujuta hästi ette kust sobivaid vedrusi leida?
Kolmas varjant mingi õhkpatjadel lahendus? Vedrude modimine eeldaks ka muidugi amortide vahetust. Kasutada miskeid uusi veoka amorte?
Kindlasti saab tellida vastavalt kaalule nii vedrusi kui amorte aga pole plaanis mingeid ulme summasi kulutada ,seega ootaks miskeid soodsamaid varjante ,et mingisugunegi vedrustus tekitada.
Sildade kaaluks julgeks koos ratastega pakkuda nii 800 kilo tuuri tükk ja auto ise miski 6t.
Kui vedrustusele miski hea lahenduse leiaks võiks edasi juba ülejäänud probleemidega tegeleda.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: Ifa L60

Postitus Postitas uhti »

Ma võtsin enda Mersul (GAZ-66-el) 5-6 lehte vahelt ära ja panin sama paksud klotsid asemele.Vedrustus läks täitsa talutavaks.Miinuseks on see,et raskel veol hakkab vedrusid S kujuliseks keerama.samas pole mul siiani ühtegi lehte veel katki läind.Arvan,et see on kõige mõtekam lahendus kuna 4-lingi vms.peale ehitamine on päris kulukas.Iseenesest annab ju lisaks diffrikorpuse peale mingi hoova ka aretada,mis ei lase sillal all pöörduda.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Meerikamaal on selle vastu miski popp lahendus lisaks õhkpadjad panna. yuutuubis võib selle süsteemi kohta kõvasti erinevaid reklaam videosi leida.Natuke murelikuks teeb asja juures see kuidas selline jura silla käiku mõjutab.
Juhul kui ma ikkagi hakkan seda pilli veel ehitama tuleks teda ka lühemaks teha ja samuti raami jäigemaks kuna hetkel raami flex nii räige ,et lõhub sinna külge kinnitatud asju.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Uurisin siis millega suured poisid sõidavad ja jäi silma dakari kamazi sild.Sõidetakse kahe lehtvedru lehe ja kangete amortidega. Huvi pakkus just see varraste süsteem sillal mis takistab vedrulehe sõlme keeramist. Minu loogika ütleb ,et selline lahendus offoadis ei toimi kuna hakkab silla käikku piirama? Kogu flex toimiks pukside kokkusurumise teel.
http://www.dieselpowermag.com/features/ ... to_10.html
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Ifa L60

Postitus Postitas Praks1 »

Need väheste lehtedega vedrud on parapool vedrud, tavalised lähevad pooleks, kui jätta paar lehte
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Re: Ifa L60

Postitus Postitas Külahull »

Õhkpatjadel saaks ilmselt suht lühike eluiga olema. Oksad ja muud teravad asjad hävitavad need kiirelt. Tavalised veoauto õhkpadjad on ju mingi 3-5mm kummeeritud riiet. Kuskil soos oleks asja eest ja kerget asja aitaks pinnal hoida, kuid Eesti metsas veoautol suht mõtetu.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Ifa L60

Postitus Postitas heints »

Arvestades kui palju muud kergesti purunevat kolu ifa alt võib leida siis ma sellepärast väga ei muretseks.Siiamaani pole suutnud veel miskit ära lõhkuda. Muidugi kui roigas suure hoo pealt otse patja tabab on teine asi. Iseasi kas neist patjadest ka vedrustusele kasu on.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Ifa L60

Postitus Postitas Jünger »

Veoka teemast küll suurt midagi ei jaga, aga võistelnud olen mõned korrad. Vaadates veokate võistlusradasid, siis on oksad küll viimane mure koht... Pigem ikka pori, eriti selle suur kivide ja muude abrasiivsete asjade sisaldus. Aga ega ennem ei tea, kui ära ei proovi.. TULD.


Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”