10. leht 14-st

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Jaan 21, 2012 4:26 pm
Postitas ylbik
Ahti ära ütle, et sul ikka veel lund ei ole :|

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Jaan 21, 2012 5:42 pm
Postitas uhti
Ei ole ju erilist lund ja korralikku tuisku ka pole olnud.Täna proovisin heinamaal lükata ja selle 20 cm lume peale ei teind auto teist nägu kah :bg

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Jaan 21, 2012 5:57 pm
Postitas ylbik
Kurat kogu eestimaa lumi on siis minu teepeale tuisanud, kohati 50+ cm hanged.
Peab ka sihukese elaja ehitama, siis ei julge lumi maha sadada :D

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: P Jaan 22, 2012 11:27 am
Postitas isenokitseja
Paistab vist, et kui ehitad vinge masina sahaga siis lumi ei sajagi. Lumetõrje toimib :D

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: R Veebr 17, 2012 12:53 pm
Postitas Hydroid
Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Veebr 18, 2012 8:48 pm
Postitas uhti
Hydroid kirjutas:Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
Ei teagi, siiani toimib.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: L Veebr 18, 2012 9:36 pm
Postitas ylbik
Ahti kas sa oled selle punase opeli põllurallika maha müünud?

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: P Veebr 19, 2012 2:00 pm
Postitas uhti
ylbik kirjutas:Ahti kas sa oled selle punase opeli põllurallika maha müünud?
Eelmine teisipäev osteti ära jah.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: P Veebr 19, 2012 5:11 pm
Postitas ylbik
Siis mu vanad silmad ei petnudki mind :D
Rändas minu kodukanti.

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: P Veebr 19, 2012 6:13 pm
Postitas v6sa
Hydroid kirjutas:Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
Millest selline küsimus?

Originaalkast ja mootor jäid ju kokku toimetama. Kui jahutus toimib, mahlad sees püsivad ja kasti lõhkumist just eesmärgiks ei sea, peaks tavakasutust kestma küll. Sel kastil varu juba jätkub. :twisted:

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: P Veebr 19, 2012 6:30 pm
Postitas hents99
v6sa kirjutas:
Hydroid kirjutas:Kuidas Mercedese automaat käigukast seda koormust kannatab?
Millest selline küsimus?

Originaalkast ja mootor jäid ju kokku toimetama. Kui jahutus toimib, mahlad sees püsivad ja kasti lõhkumist just eesmärgiks ei sea, peaks tavakasutust kestma küll. Sel kastil varu juba jätkub. :twisted:
700-800Nm pidevat pauku pole veel tapnud sellist kasti :)

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: R Mär 09, 2012 2:44 pm
Postitas uhti
Sahk on ennast täiesti õigustanud ja auto ka.Auto sai hakkama ka paksu sulalume lükkamisega.Jõudu on kiirel lükkamisel muidugi vähe aga minu jaoks piisas.
Vigatest oli see mida ma ka kohe algul arvasin,et kuna keeramis silindrite vahel pole kaitseklappi siis lõhub midagi ära.Nii läksgi,mõlemal silindril lõi malmist pea lõhki.Ise arvasin,et voolikud on nõrgim lüli aga ei.Järgmiseks aastaks vaja see kaitseklapp kuskilt sebida ja kiirliited voolikute vahele.

Pilt katkistest silindripeadest.

Pilt

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: R Mär 09, 2012 3:27 pm
Postitas v6sa
Kolvivarred on sirged? Kas purunenud detailid on malmist? Ma ei tahaks uskuda, et voolik ja eriti nende otsahülsid peavad survele paremini vastu, kui raske raud. Sestap ka urgitsen - äkki said pöördesilindrid lihtsalt aia milleltki...

Palju pole ju vaja, et surve all oleva silindri otsakaas maha murda. Õli aitab seest, lumakamakas või jäätunud vall väljast ja tehtud ongi. :roll:

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: R Mär 09, 2012 8:39 pm
Postitas saarik
Tere!

Tegelt on voolikud suht viimased asjad, mis järgi sellises situatsioonis annavad, voolikutel endal on söltuvalt tootjast ca 3-4 kordne löhkemisvaru, nii, et arvestades taoliste voolikute ca 275-330 barist tööröhku, siis...
Pigem annavad järgi voolikuteotsad, aga köiksepealt lööb silindrivarre üldjuhul köveraks, silmad puruks, tihendid silindris segamini.
Nn. shokiklappi mine küsi ntx meie Tartu kontorist. Reklaami ei tee, aga DunlopHiflex.

Lugupidamisega, Janis alias saarik

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.

Postitatud: R Mär 09, 2012 9:58 pm
Postitas RaidoKol
Sai tehtud belarussile samade silindritega sahk ette. Aga sai pandud piirajad. Enne kui silinder päris põhja läheb tuleb piiraja ette. Ja siiamaani silindrit terved. On saanud kive ja kände, nii et traktoris asjad lendavad aga silindrid on vastu pidanud. Paar korda on voolikud oma lollusest katki läinud. Nimelt on sahk jäänud poolde vinna, mitte vastu piirajat ja siis vastu kivi sõites on vooliku ära lõhkunud.