Unimog 404 - täiendused
Moderaator: Moderators
Unimog 404 - täiendused
Unimog 404 le sai peale pandud 3 liitrine diiselmootor, hüdrodosaatoriga roolisüsteem, jõuvõtuvõlli reduktor, hüdromootor, mehhaaniline tiguvints ja kallutav kast. Sai ka jäetud ruumi edasisteks arendusteks. Lisan ka mõned pildid.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Unimog 404 täiendused
Saan aru, et teleskoopsilindri juures olev pump ongi selle silindri jaoks? Mis põhjusel sellel kahte kiirust saab valida (nuudi peal ümber tõstes) ja kuidas on tagatud, et kardaan nuudi otsast maha ei jookse?
Kas detailid jäävadki haljaks või läheb värv ka selga?
Kas detailid jäävadki haljaks või läheb värv ka selga?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Unimog 404 täiendused
Tegemist ju traktoritel kasutatava jõuvõtuvõlliga, mida stoperdatakse poldi-mutriga. Olemas ka veel nn. kiirstopper. Näpuga vajutades stopper maas, võtad näpu ära, surub vedru stopperi tagasi peale.tarmo kirjutas:kuidas on tagatud, et kardaan nuudi otsast maha ei jookse?
Joel 5116353
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Unimog 404 täiendused
Tubli töö.
Kas on võimalik roolivõimendi lahendusest mõned pildid üles riputada?
Mis komponente kasutasid jne.
Helar.
Kas on võimalik roolivõimendi lahendusest mõned pildid üles riputada?
Mis komponente kasutasid jne.
Helar.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Unimog 404 täiendused
Kuna eesmärgiks oligi tagada pumbale natukene suurem kiirus ja vintsile aeglasem, siis sellel põhjusel kasutasingi olemasolevat reduktorit(võllid sai uued tehtud). Olemasolev hüdropump on kallutamiseks ilmselgelt liiga võimas. Hüdropumbale on plaanis tõsisemaid rakendusi. Tuleks ära märkida, et jõuvõtuvõlli pöörlemissuund on sõltuv reeversi kangi asendist(vints töötab kahes suunas; hüdropump ainult "reevers edasi" asendis).tarmo kirjutas:Saan aru, et teleskoopsilindri juures olev pump ongi selle silindri jaoks? Mis põhjusel sellel kahte kiirust saab valida (nuudi peal ümber tõstes) ja kuidas on tagatud, et kardaan nuudi otsast maha ei jookse?
Kas detailid jäävadki haljaks või läheb värv ka selga?
Re: Unimog 404 - täiendused
Mõned pildid roolivõimendist, kahjuks kui ise peaks midagi nendest piltidest aru saama, siis vist midagi väga välja ei tuleks.. Roolivõimendi juures kasutatud Belarusi dosaatorit ja silinder omavalmistatud. Tuleks mainida, et suhtluses arvutiga ei ole mul tekkinud kirge ega ka oskusi, siis vastaks küsimustele meelsamini telefoni teel (56490209)
Re: Unimog 404 - täiendused
Ühesõnaga. Installitud on hüdrorool ja auto ei ole enam tänavalegaalne.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Re: Unimog 404 - täiendused
Mõte oli siis selles, et paljud MOG´i omanikud otsivad võimalust kuidas ehitada mogile roolivõim selliselt ,et säiliks tänavalegaalsus.(auto läbiks ülevaatuse) See hüdrorooli lahendus mis on kasutusel ka TR3 võistlusautodel selleks ei sobi.
Loodsin , et on leitud mingi teine lahendus.
Loodsin , et on leitud mingi teine lahendus.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Unimog 404 - täiendused
Mulle jälle meeldib see töö, pilte vaadates.
Ainuke häiriv asi on paljas silindri stock silla all.Üks priskem kivi ja selle silindri päevad on loetud.
Ainuke häiriv asi on paljas silindri stock silla all.Üks priskem kivi ja selle silindri päevad on loetud.
HM Racing Team
Re: Unimog 404 - täiendused
Mis probleem on ülevaatusel hüdrorooliga?Traktoritel kõigil roolisüsteem selline,isegi nendel mis 80 km/h lendavad.Või tuleks lasta teh.passi märkida kiirusepiirang 30 km/h
Navara,Fastrac,ATV
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17327
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Unimog 404 - täiendused
Näiteks võtta traktorina arvele...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Unimog 404 - täiendused
[quote="Movistar"] Ilmselgelt andsin ma endale aru.et selline roolisüsteem on ebakindlam kui originaal ja maanteel sõites ka ebamugavam,kuid mina ei ole küll leidnud põhjust miks peaks sellise masinaga teed nühkima.Pigem on temaga teel sõit ekstreemsus.Kui aga tekib vajadus metsateel originaalrooliga sõita ja manööverdada,siis peate tunnistama kurba tõsiasja,et isegi vana vene traktoriga võrreldes on Unimog kohmakas ja pidevas võitluses rooliga kipub viimane võitjaks jääma.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: Unimog 404 - täiendused
Minule meeldivad ka antud sihtotstarbelised lahendused. Minumeelest on vägagi tubli töö tehtud. Ja selle nn. värvilise traadi külge riputamine pole ju enam muud kui vaid disaini küsimus, juhul kui need lahendused kõik toimivad. Selle Toyota 3B mootoriga ei ole maanteele niikuinii asja. Tippkiirus jääb ju sinna 50km/h kanti?
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Unimog 404 - täiendused
See vana Toya 3l vabakas on hea mootor. Sommidele meeldib seda turbotada. Kõige levinumate juppidega tuleb selat ca 90kw@3100rpm.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.