Veel ühe K30 lugu
Moderaator: Moderators
Veel ühe K30 lugu
Siin siis järjekordne katse teha oma vanast kastikast AUtot...
Ostetud 3 aastat tagasi. Enam-vähem normaalses korras kuid mõned asjad on kolhoosi moodi ümbertehtud. Roostet praktiliselt ei ole, plekid päris sirged.
Selline ta oli 2008. aasta kevadel
Hetke seisuga on auto sõiduvõimeline ja enam-vähem ühes tükis))
Need vastikud rauad ja tagaklaasi võrk on kuusakoskisse viidud. Pisikesed rehvid ja kitsad veljed ka läinud....
Plaan teha aprilli alguseks:
1. Vintsi install ette
2. Rehvid-veljed alla
orig. sepistatud veljed on laiemaks tehtud, liivapritsitud ja kuumtsingitud
rehvid on ka olemas, aga kuna esialgu oli planeeritud tõste, nüüd aga see unistus on edasi lükatud, see probleem vajab lahendust
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=31175
3. Esi- ja tagastange
Aega on jäänud 3 nädalat, nats vähe, aga selleks on see teema lisatud, et motiveerida end...
Ostetud 3 aastat tagasi. Enam-vähem normaalses korras kuid mõned asjad on kolhoosi moodi ümbertehtud. Roostet praktiliselt ei ole, plekid päris sirged.
Selline ta oli 2008. aasta kevadel
Hetke seisuga on auto sõiduvõimeline ja enam-vähem ühes tükis))
Need vastikud rauad ja tagaklaasi võrk on kuusakoskisse viidud. Pisikesed rehvid ja kitsad veljed ka läinud....
Plaan teha aprilli alguseks:
1. Vintsi install ette
2. Rehvid-veljed alla
orig. sepistatud veljed on laiemaks tehtud, liivapritsitud ja kuumtsingitud
rehvid on ka olemas, aga kuna esialgu oli planeeritud tõste, nüüd aga see unistus on edasi lükatud, see probleem vajab lahendust
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=31175
3. Esi- ja tagastange
Aega on jäänud 3 nädalat, nats vähe, aga selleks on see teema lisatud, et motiveerida end...
Viimati muutis DieZel, N Mär 10, 2011 11:14 pm, muudetud 6 korda kokku.
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Vähemalt esivedrud tunduvad suht tagurpidi olevat. Ega sa sellest tõstest vist ei pääse
Viimati muutis virgo, R Mär 11, 2011 9:23 am, muudetud 2 korda kokku.
Mudas alates 2003.
Autoks on Chevrolet K30 1 1/4t aka M1028 aastast 1985
Tühimass 2633 kg
Kandevõime 1634 kg
Mootor 6.2 D V8
Võimsus 135 hj
Vahekast NP208
Käigukast TH400
Sillad
Dana 60 ees (Trac-lok (limited slip) manuaalsed hubid, 4.56:1)
14 bolt taga (Detroit Locker, 4.56:1)
24V-12V conversion tehtud....
Värv roheline. Ja jääb roheliseks)
Lisad:
Vints Superwinch EP16.5
Rehvid Super Swamper Bogger 15/38.5-16LT
Tühimass 2633 kg
Kandevõime 1634 kg
Mootor 6.2 D V8
Võimsus 135 hj
Vahekast NP208
Käigukast TH400
Sillad
Dana 60 ees (Trac-lok (limited slip) manuaalsed hubid, 4.56:1)
14 bolt taga (Detroit Locker, 4.56:1)
24V-12V conversion tehtud....
Värv roheline. Ja jääb roheliseks)
Lisad:
Vints Superwinch EP16.5
Rehvid Super Swamper Bogger 15/38.5-16LT
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Veljed - kus lasid tsinkida ja kas tehtud tavalises tsingivannis või tsentrifugaaliga?
Kui tavalises, siis kas ohtu pole, et ei saa enam velge normaalselt tasakaalu?
Kui tavalises, siis kas ohtu pole, et ei saa enam velge normaalselt tasakaalu?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Hmmm...mismoodi tsinkimine mõjub tasakaalustamisele?? Ei näe küll mingit põhjust ! Aga laiaks tehtud veljede tasakaalustamine eeldab küll head tasakaalustamispinki ja meesttarmo kirjutas:Veljed - kus lasid tsinkida ja kas tehtud tavalises tsingivannis või tsentrifugaaliga?
Kui tavalises, siis kas ohtu pole, et ei saa enam velge normaalselt tasakaalu?
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Veljed on tsingitud tavalises tsingivannis, jah. Pärast seda on kõik veljed balanseerimispingis kontrollitud.
Üks velg kaalub umbes 18-19kg ja 38,5 bogger veel 40 kg, seega loodan et see 5-10g tilk ei sega...
Muidu kui max kiiruseks on 30-40 km/t ja ainult metsateedel, tasakaalustamist plaanis üldse ei ole...
Üks velg kaalub umbes 18-19kg ja 38,5 bogger veel 40 kg, seega loodan et see 5-10g tilk ei sega...
Muidu kui max kiiruseks on 30-40 km/t ja ainult metsateedel, tasakaalustamist plaanis üldse ei ole...
Viimati muutis DieZel, R Mär 11, 2011 10:05 am, muudetud 1 kord kokku.
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui ainult metsaautoks jääb, siis muidugi pole tasakaal probleemiks. Aga soovitaks ca 300-500 ml tosooli ikkagi rehvi sisse valada.
Endal plaanis haagise veljed tsinkida lasta, seepärast uurisin. Seal aga kiirused hoopis suuremad.
Endal plaanis haagise veljed tsinkida lasta, seepärast uurisin. Seal aga kiirused hoopis suuremad.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
See on selle mudeli eristus. Vedru on tagurpidi normaalasendis, "töötab" kahes suunas. See konstruktsioon annab väga head flexingut. Tänu sellele on autol väga suur RTI (ramp travel index)-0,69... Näiteks, stock 110 defenderil on 0,55virgo kirjutas:Vähemalt esivedrud tunduvad suht tagurpidi olevat. Ega sa sellest tõstest vist ei pääse
Stabilisaator segab, aga sillakäik on hea (ära unusta, et see on siiski veoauto)
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
O.T. Stabika varras on vaid uuematel tsiviilmudelitel! Kahjuks ei tea, palju selle puudumine Defeks MIL. mudelitel flexi lisab.DieZel kirjutas:Näiteks, stock 110 defenderil on 0,55
Stabilisaator segab, aga sillakäik on hea (ära unusta, et see on siiski veoauto)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
vot selles ongi küsimus-kas uus "pehme" vedru segab siis raamil painutada?erik kirjutas:Nii pika auto flex on märkimisväärne ka raamist. Seda on pildilt ka näha.
samas jäik vedru ei anna head sillakäiku?
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma