Veel ühe K30 lugu

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
DieZel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: K Okt 24, 2007 8:04 pm

Veel ühe K30 lugu

Postitus Postitas DieZel »

Siin siis järjekordne katse teha oma vanast kastikast AUtot...
Ostetud 3 aastat tagasi. Enam-vähem normaalses korras kuid mõned asjad on kolhoosi moodi ümbertehtud. Roostet praktiliselt ei ole, plekid päris sirged.
Selline ta oli 2008. aasta kevadel
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Hetke seisuga on auto sõiduvõimeline ja enam-vähem ühes tükis))
Need vastikud rauad ja tagaklaasi võrk on kuusakoskisse viidud. Pisikesed rehvid ja kitsad veljed ka läinud....
Plaan teha aprilli alguseks:
1. Vintsi install ette
Pilt


2. Rehvid-veljed alla


orig. sepistatud veljed on laiemaks tehtud, liivapritsitud ja kuumtsingitud
Pilt
rehvid on ka olemas, aga kuna esialgu oli planeeritud tõste, nüüd aga see unistus on edasi lükatud, see probleem vajab lahendust
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=31175


3. Esi- ja tagastange

Aega on jäänud 3 nädalat, nats vähe, aga selleks on see teema lisatud, et motiveerida end... :wink: :wink:
Viimati muutis DieZel, N Mär 10, 2011 11:14 pm, muudetud 6 korda kokku.
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Vähemalt esivedrud tunduvad suht tagurpidi olevat. Ega sa sellest tõstest vist ei pääse :lol:
Viimati muutis virgo, R Mär 11, 2011 9:23 am, muudetud 2 korda kokku.
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
DieZel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: K Okt 24, 2007 8:04 pm

Postitus Postitas DieZel »

[quote="virgo"]Teeme pildid vähe nähtavamaks

tänan :roll:
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Kasutaja avatar
DieZel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: K Okt 24, 2007 8:04 pm

Postitus Postitas DieZel »

Autoks on Chevrolet K30 1 1/4t aka M1028 aastast 1985

Tühimass 2633 kg
Kandevõime 1634 kg

Mootor 6.2 D V8
Võimsus 135 hj

Vahekast NP208

Käigukast TH400

Sillad
Dana 60 ees (Trac-lok (limited slip) manuaalsed hubid, 4.56:1)
14 bolt taga (Detroit Locker, 4.56:1)

24V-12V conversion tehtud....
Värv roheline. Ja jääb roheliseks)

Lisad:
Vints Superwinch EP16.5
Rehvid Super Swamper Bogger 15/38.5-16LT
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Veljed - kus lasid tsinkida ja kas tehtud tavalises tsingivannis või tsentrifugaaliga?
Kui tavalises, siis kas ohtu pole, et ei saa enam velge normaalselt tasakaalu?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

tarmo kirjutas:Veljed - kus lasid tsinkida ja kas tehtud tavalises tsingivannis või tsentrifugaaliga?
Kui tavalises, siis kas ohtu pole, et ei saa enam velge normaalselt tasakaalu?
Hmmm...mismoodi tsinkimine mõjub tasakaalustamisele?? :roll: Ei näe küll mingit põhjust ! Aga laiaks tehtud veljede tasakaalustamine eeldab küll head tasakaalustamispinki ja meest :!:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

seenior2 kirjutas: Hmmm...mismoodi tsinkimine mõjub tasakaalustamisele??
Kui ikka ühes velje servas on ~60g tsingi tükk/tilk, siis natuke ikka mõjutab.
Kusjuures on ka paljukiidetud Paldiski Tsingipada hakkanud tänu kaadrivoolavusele uskumatut sitta tegema.
Kasutaja avatar
DieZel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: K Okt 24, 2007 8:04 pm

Postitus Postitas DieZel »

Veljed on tsingitud tavalises tsingivannis, jah. Pärast seda on kõik veljed balanseerimispingis kontrollitud.
Üks velg kaalub umbes 18-19kg ja 38,5 bogger veel 40 kg, seega loodan et see 5-10g tilk ei sega...
Muidu kui max kiiruseks on 30-40 km/t ja ainult metsateedel, tasakaalustamist plaanis üldse ei ole...
Viimati muutis DieZel, R Mär 11, 2011 10:05 am, muudetud 1 kord kokku.
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Mis kuradi nired seal velje peal on? Keevitus ve? :puke:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Kui ainult metsaautoks jääb, siis muidugi pole tasakaal probleemiks. Aga soovitaks ca 300-500 ml tosooli ikkagi rehvi sisse valada.
Endal plaanis haagise veljed tsinkida lasta, seepärast uurisin. Seal aga kiirused hoopis suuremad.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
DieZel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: K Okt 24, 2007 8:04 pm

Postitus Postitas DieZel »

virgo kirjutas:Vähemalt esivedrud tunduvad suht tagurpidi olevat. Ega sa sellest tõstest vist ei pääse :lol:
See on selle mudeli eristus. Vedru on tagurpidi normaalasendis, "töötab" kahes suunas. See konstruktsioon annab väga head flexingut. Tänu sellele on autol väga suur RTI (ramp travel index)-0,69... Näiteks, stock 110 defenderil on 0,55
Stabilisaator segab, aga sillakäik on hea (ära unusta, et see on siiski veoauto)
Pilt
Pilt
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

DieZel kirjutas:Näiteks, stock 110 defenderil on 0,55
Stabilisaator segab, aga sillakäik on hea (ära unusta, et see on siiski veoauto)
O.T. Stabika varras on vaid uuematel tsiviilmudelitel! Kahjuks ei tea, palju selle puudumine Defeks MIL. mudelitel flexi lisab.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Nii pika auto flex on märkimisväärne ka raamist. Seda on pildilt ka näha.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

Potensiaali on ..... potensiaali on ......
38" ratas mahub ka ilma tõsteta alla ... lihtsalt peab veidi plekki kärpima ja esisilda umbes 10 cm ettepoole nihutama.

muidu aga jõudu :wink:
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
DieZel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: K Okt 24, 2007 8:04 pm

Postitus Postitas DieZel »

erik kirjutas:Nii pika auto flex on märkimisväärne ka raamist. Seda on pildilt ka näha.
vot selles ongi küsimus-kas uus "pehme" vedru segab siis raamil painutada?
samas jäik vedru ei anna head sillakäiku?
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”