UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Lahe uazik. Ulme töö oled ikka ära teinud. Visad need Hiidlased rsk.!
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Ühest asjast ei saanud aru. Kui see hüdropump kinnitub raami külge ja mootor on patjade peal(?) raami küljes, siis mootori vibratsioon hakkab lammutama seda hüdropumba lülitussõlme. Või kui mootor on jäigalt raami küljes, siis ikkagi mingi vibra seal jääb. Võibolla pole see probleemiks, aga lihtsalt hakkas silma.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Tähelepanu on ilmselt õigesse kohta suunatud. Aga vastuse jään võlgu, kuidas ta seda lammutab ja kas üldse lammutab. Mootor ise suhteliselt vibravaba käiguga tegelikult(mingi vibra kindlasti on). Mootori patjadeks on polüuretaanist tehtud pukside moodi asjad(vb isegi liiga jäigad). Kui sõlm lülitatud pole, siis need omavahel koos ei ole ning mootor saab oma liigutused ära teha kui tahab. Kindlasti oleks parem kui asi oleks mootori küljes, aga ei leidnud sellist tugevat kohta kuhu selline jurakas mõistlikult kinnitada.
Kui asja liikuma saan,annan kindlasti tagasisidet, siis näeb kuidas asi töötab.
Terv. Villu
Kui asja liikuma saan,annan kindlasti tagasisidet, siis näeb kuidas asi töötab.
Terv. Villu
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Täpselt sama - jäik kinnitus raamile jäi mullegi silma, kuid "mitte mehhannikuna" ei julegnud lolli küsimust kohe esile tuua. Kui mootor ja raam flex-ivad ja see artus tundus kogu kupatuse suhtes suht jäigalt kinni.tarmo kirjutas:Ühest asjast ei saanud aru. Kui see hüdropump kinnitub raami külge ja mootor on patjade peal(?) raami küljes, siis mootori vibratsioon hakkab lammutama seda hüdropumba lülitussõlme. Või kui mootor on jäigalt raami küljes, siis ikkagi mingi vibra seal jääb. Võibolla pole see probleemiks, aga lihtsalt hakkas silma.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Landy ükski küsimus pole loll, ja kui mõni vahest jätabki sellise mulje, siis mina see kindlasti pole. Küsida võib alati, sest küsimus viib aruteluni ning vahest parema lahenduseni. Ning ma kohe kindlasti ei väida, et see hea lahendus on ja kunagi võibolla teen selle pukside peale ümber või midagi taolist. Hetkel minu silmis on asi kehvem kui ta oleks nõ. liikuv. Sest mul on seal hammasühendus(inglis keeles dog clutch) aga selle erinevusega, et lülituvad hambad ei asetse ühtse võlli peal. Hambumine pole väga millimeetri peal, nii, et peaks kannatama väikest liikumist. Kui panna läbi kõva padja, siis ei ole vahet vist eriti, kui panna pehme asja peale, siis läheb asi hullemaks. Ilmselt oleks õige teha nii, et mingi liigend vahele. Näiteks kummimuhv või kuidas seda nimetatakse. Kasutatakse vahest tagaveolistel autodel kardaani ja difri ühendamiseks, või siis käigukasti ja difri ühendamiseks. See võtaks vähe ruumi, mängiks piisavalt kaasa ja summutaks iga sugused ebakorrektsused. Teine variant oleks pookida mootori külge asi, aga ei leia sealt sellist kohta kuhu teha kinnitus hetkel. Proovin asja ära. Teada saab asjast siis kui vints küljes ja hüdropump tekitab mingi koormuse sellele ühendusele.
Siin miski udune liikuv pilt ka lülitamisest. Pöörded kuskil 860 vms. Ja lülitan käsitsi. Enda mõte on hetkel tühikäigu põõrded tuua 500 peale(originaalis 550). Siis peaks olema lülitus vähem "valusam" ning lülitama panen ilmselt kaks suruõhu silindrit, mis peaksid seda lülitusmuhvi suht kiiresti liigutama. Selline vähemalt minu plaan.
Video(peaks varsti nähtav olema, youtube uimerdab töötlemisega): https://www.youtube.com/watch?v=IUHglsk ... e=youtu.be
Terv. Villu
Siin miski udune liikuv pilt ka lülitamisest. Pöörded kuskil 860 vms. Ja lülitan käsitsi. Enda mõte on hetkel tühikäigu põõrded tuua 500 peale(originaalis 550). Siis peaks olema lülitus vähem "valusam" ning lülitama panen ilmselt kaks suruõhu silindrit, mis peaksid seda lülitusmuhvi suht kiiresti liigutama. Selline vähemalt minu plaan.
Video(peaks varsti nähtav olema, youtube uimerdab töötlemisega): https://www.youtube.com/watch?v=IUHglsk ... e=youtu.be
Terv. Villu
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Kui juba tehniliste lahenduste peale jutt läks siis küsiks vahekasti asetuse. Kohta
Jäi silma et vb vaja karterit tuunida et esimene gardaan pihta ei käiks, nimelt 66 kastil esisilla gardaaniga poolne ots asetseb madalamal, ehk siis kasti põhi pole loodus.
Piltidel tundub et sul ta on loodus.
Jäi silma et vb vaja karterit tuunida et esimene gardaan pihta ei käiks, nimelt 66 kastil esisilla gardaaniga poolne ots asetseb madalamal, ehk siis kasti põhi pole loodus.
Piltidel tundub et sul ta on loodus.
Samurai
Düssograafia käes kannatan !
Düssograafia käes kannatan !
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Kui loodus tähendab loodis(ei nori). Siis jah, kasti põhi pole loodis. Kuna oli probleem tagumise kardaani nurgaga, siis sai mootor pandud niimoodi peale, et käigukasti poolne ots jäi allapoole. Ehk siis mootori nina on püsti, kui nüüd aru said mis mõtlesin.
Aga mul karter nii palju eespool, et kardaan sellega kokku ei käi, seal on päris palju ruumi. Minu karter on esisilla munaka peal ja seal on vahet ca 3-4cm. Ainuke asi mis praegu esisilla kardaani segab on käigukasti kontroll ja täitmis toru. Seda modin siis kui käigukasti põhja alt ära võtan.
Krt, lugesin su teksti uuesti üle ja sain aru mis mõtlesid. Kas vahekast nüüd loodis on, seda ma ei tea, aga sirgemalt on küll kui originaalis ilmselt. Aga vastus su küsimusele üleval real, vastu ei käi. Lisan selle, et kui mu masin oleks normaal kõrgusega, siis ilmselt oleks sul õigus ja sellega tekiks sellises konditsioonis probleeme. Hetkel probleeme ei tohiks olla, olen kallutanud, proovinud väänata igatepidi, et kontrollida. Siiani pole viga leidnud.
Terv, Villu.
Aga mul karter nii palju eespool, et kardaan sellega kokku ei käi, seal on päris palju ruumi. Minu karter on esisilla munaka peal ja seal on vahet ca 3-4cm. Ainuke asi mis praegu esisilla kardaani segab on käigukasti kontroll ja täitmis toru. Seda modin siis kui käigukasti põhja alt ära võtan.
Krt, lugesin su teksti uuesti üle ja sain aru mis mõtlesid. Kas vahekast nüüd loodis on, seda ma ei tea, aga sirgemalt on küll kui originaalis ilmselt. Aga vastus su küsimusele üleval real, vastu ei käi. Lisan selle, et kui mu masin oleks normaal kõrgusega, siis ilmselt oleks sul õigus ja sellega tekiks sellises konditsioonis probleeme. Hetkel probleeme ei tohiks olla, olen kallutanud, proovinud väänata igatepidi, et kontrollida. Siiani pole viga leidnud.
Terv, Villu.
Lauri-L kirjutas:Kui juba tehniliste lahenduste peale jutt läks siis küsiks vahekasti asetuse. Kohta
Jäi silma et vb vaja karterit tuunida et esimene gardaan pihta ei käiks, nimelt 66 kastil esisilla gardaaniga poolne ots asetseb madalamal, ehk siis kasti põhi pole loodus.
Piltidel tundub et sul ta on loodus.
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Tähelepanek selle pumba lülituse kohta, et kui ta juba ilma koormuseta ise välja ronib siis koormusega seda enam.
Teda jõuga sees hoidev kahvel peab olema mingist imematerjalist mis ilma õlita ja muda sees kuumaks ei lähe ja sinna muhvi külge kinni ei keevitu.
Pisut veel vaeva näha siis saaks lülituse pumbaajami sisse teha pannes mootorist tuleva võlli kaherealisele laagrile, võlli otsa kahe nukiga muhvi ja pumba nuudi peale teise poole mida kahvel liigutab.
Hästi pakkida siis sellest ta pikemaks ei muutu üle paari sentimeetri.
Teda jõuga sees hoidev kahvel peab olema mingist imematerjalist mis ilma õlita ja muda sees kuumaks ei lähe ja sinna muhvi külge kinni ei keevitu.
Pisut veel vaeva näha siis saaks lülituse pumbaajami sisse teha pannes mootorist tuleva võlli kaherealisele laagrile, võlli otsa kahe nukiga muhvi ja pumba nuudi peale teise poole mida kahvel liigutab.
Hästi pakkida siis sellest ta pikemaks ei muutu üle paari sentimeetri.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Tähelepanek on igati õige. Aga ega see sõlm polegi mul veel täitsa läbi mõeldud ja tänan idee eest. Mootorist võlli ei tule, pumba hammaste ja mootori poolsete hammaste vahel on tegelikult vahe sees. Aga kahvli jutt on igati õigustatud ning loodan,et mõtlen midagi huvitavat välja. Lahendusest kirjutan ka kindlasti.
Terv. Villu
Terv. Villu
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Pole miski tark ehitaja aga kas toda kahvlit ei saa samamoodi lahendada nagu siduril survelaager koos tolle lülituskahvliga? Ja öhusilindrid siis hakkavad suruma seda kahvlit, et välja ei lülitaks ennast. On se mingi reaalne möte üldse, ma ei tea...
Team saarlased
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Kusjuures, suruõhu silindrid mõtlesingi panna seda lülitama, ning mingi mõte tekkis täna ka survelaager otsida sinna. Kas leian ka sellise sisemõõduga sellise laagri, on iseasi, aga lootust on...
Terv. Villu
Terv. Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Mul endale tuli muidu esimesena silme ette selline survelaager:
Aga need vist suht kallid, ning kahtlane, kas nii suure auguga asja leian.
Aga need vist suht kallid, ning kahtlane, kas nii suure auguga asja leian.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Tere!
Luku liinid tehtud silla poolt, ilmselt silindrile tuleks mingi kaitse ka teha.
Käsipidur toimetab ka nüüd.
Mingsugune üldmulje tekib.
Sai hakatud vintsi külge moodima. Alguses nii:
Pärast juba nii:
Materjaliks kasutasin 6mm, Ilmselt tuleks veidi lõikuda seda. Lugenud ka kuskilt, et 6mm tahab tugevdamist, nii, et pildude näpunäiteid.
Sai ise pilu tehtud:
Selline koht vintsile peaks nüüd siis jäädav olema:
Selline väike update.
Terv. Villu
Luku liinid tehtud silla poolt, ilmselt silindrile tuleks mingi kaitse ka teha.
Käsipidur toimetab ka nüüd.
Mingsugune üldmulje tekib.
Sai hakatud vintsi külge moodima. Alguses nii:
Pärast juba nii:
Materjaliks kasutasin 6mm, Ilmselt tuleks veidi lõikuda seda. Lugenud ka kuskilt, et 6mm tahab tugevdamist, nii, et pildude näpunäiteid.
Sai ise pilu tehtud:
Selline koht vintsile peaks nüüd siis jäädav olema:
Selline väike update.
Terv. Villu
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Kõva töö!Peaks mainima ,et suhteliselt palju kalleid juppe küljes st. et kui tulevikus plaan kergemat autot teha siis kogemus ja jupid olemas.Panin tähele,et vintsi nöör hakkab jooksma paremalt raami äärest,kas sa ei arva ,et kui 30 meetrit nööri sisse kerid ,siis kuhjub see vintsi pooli paremasse serva st. ei pruugi kerida ennast ühtlaselt poolile ja ei mahu ära.
Re: UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Selline kerimis suund on ikaldus, bloki rulliga saad viia selle keskele. Võimalus keerata ka vintsi nats risti, saab nurga paremaks. Vintsi ja esimese rulli vahe peaks olema võimalikult pikk jne
Proto
53951597
53951597