Uaz 5.7
Moderaator: Moderators
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Uaz 5.7
Turvapuur tuleb kindlasti, kuid iga asi omal ajal. Vedrustuse geomeetria tüüp ei muuda vedrustust vedelaks, seda teeb amortide ja vedrude valik.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Re: Uaz 5.7
Lihtne näide vedrustuse tüübi ja jäikuse vahel. Võta erinevat tüüpi pillidel amordid koos vedrudega ära ja proovi flexi test teha, siis saad ise kah aru milline vahe sealt tuleb.
Ei tea ühtegi kiiret ja täpset pilli millel oleks 4 link. Küll aga kasutatakse seda triali pillidel, et saavutada jõhker flex kerge vaevaga.
Oleme erinevaid lahendusi ise proovinud ja persega tunnetanud
Ei tea ühtegi kiiret ja täpset pilli millel oleks 4 link. Küll aga kasutatakse seda triali pillidel, et saavutada jõhker flex kerge vaevaga.
Oleme erinevaid lahendusi ise proovinud ja persega tunnetanud
Proto
53951597
53951597
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Uaz 5.7
Praks, ei ole te ühtegi toimivat 4linki ehitanud, muidu olete päris tublid poisid
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uaz 5.7
Ei tule meelde,et oleks ka mõne mittetoimiva ehitanuderik kirjutas:Praks, ei ole te ühtegi toimivat 4linki ehitanud, muidu olete päris tublid poisid
HM Racing Team
Re: Uaz 5.7
3 link on tehtud ja see ei erine väga oma jäikuse poolest 4 lingiga, arvestades et kasutusel Unibolid.
Flexi lähevad mõlemad ilma mingit jõudu rakendamata.
Flexi lähevad mõlemad ilma mingit jõudu rakendamata.
Proto
53951597
53951597
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Uaz 5.7
See asi on keerulisem, kui mingi hulk vardaid. Loomulikult on laagritel vardaid ilma jõudu kasutamata võimalik liigutada, see aga ei mängi "vedelas" teemas pilli. See on ju putka oma kaalujaotusega, mis seal sildade otsas kõigub ja selle poolega peab tegelema, sh varrastele õigete asukohtade leidmine.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Uaz 5.7
Midagi väga erilist ei teinud kuid esisilla ülemiste varraste raamipoolsed kinnitused said valmis.MetsaVikat kirjutas:Lisa pilte ka ikka.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Uaz 5.7
Selle auto vedrustuse geomeetria disainimise juures kasutasin programmi Susprog3D. Püüdsin sealt saadud kordinaadid võimalikult täpselt raamile kanda. Endalgi on suur huvi näha, kuidas selline vedrustuse geomeetria tööle hakkab. Arvuti ekraanil on asi päris hea.
- Manused
-
- Tagasild.jpg (254.1 KiB) Vaadatud 7686 korda
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Uaz 5.7
Väike samm inimkonnale suur samm minule Sillakinnitused valmis. Samal ajal on tegemises ka volvo vahekasti ja chevy käigukasti vaheline muhv.
Ülejäänud pildid on delfi galeriis.
Ülejäänud pildid on delfi galeriis.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Uaz 5.7
Iseenesest tundub viisakas, aga kas alumisel pildil "tagumine" kinnitus, kas sealt juurest on raam risti läbi keevitatud?
Muidu edu, ja ootan järgmisi edusamme.
Terv. Villu
Muidu edu, ja ootan järgmisi edusamme.
Terv. Villu
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Uaz 5.7
Pean tunnistama, et jah sealt on raam risti läbi keevitatud. Alguses ei mõelnud väga teostusele vaid pigem vedrustuse geomeetriale endale.MetsaVikat kirjutas:Iseenesest tundub viisakas, aga kas alumisel pildil "tagumine" kinnitus, kas sealt juurest on raam risti läbi keevitatud?
Muidu edu, ja ootan järgmisi edusamme.
Terv. Villu
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Uaz 5.7
Eks meie sugustel algajatel ikka juhtub. Kuhu umbes mootor jms. asi tulema/mahtuma hakkab?
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Uaz 5.7
Loodame, et pooleks ei lähe. Pildil on näha mootor koos käigukastiga, sinna otsa tuleb Volvo Laplanderi vahekast. Nüüd on vaja ühendada kuidagi 4l60e extension housing ja Volvo käigukasti küljes olnud alumiiniumplaat, või siis teha üleni uus vahetükk selle käigukasti pikenduse asemele.MetsaVikat kirjutas:Eks meie sugustel algajatel ikka juhtub. Kuhu umbes mootor jms. asi tulema/mahtuma hakkab?
Mootori asukohta on kõige paremini näha siit :
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Re: Uaz 5.7
Mul peaks kuskil olema vaheplaat Volvo ja Aw4 kastile, Vb kannatab sellest aretada.
Proto
53951597
53951597