4. leht 4-st

Postitatud: E Veebr 07, 2011 9:23 pm
Postitas alar83
mis see kummi muhv targem on? ma nägin tükk vaeva selle eemaldamisega :) Kui asjad on kenasti tsentris ja puudub viskumine ei tohiks probleeme tekkida. Samas ei tahaks enda lollusest asju ära lõhkuda.

Postitatud: E Veebr 07, 2011 10:58 pm
Postitas isakene
Mootor ja kast ei ole ju jäigalt jäiga raami küljes, nad mängivad patjadel üsna mitu millimeetrit. Lõtk ristides ja laagrites aga on ehk mõni kümnendik. Kogu omavaheline vibra ja üksteisele vastu käivad jõud (mis on üsnagi suured, kuna tegemist on mootori kogu võimsusega ning mootor ja kast kaaluvad ka midagi) kanduvad üle kardaaniristile ja võllilaagritele ning nende eluiga saab olema väga lühike.

Kui kummimuhvi ei taha panna, siis peab olema liugnuutvõll kahe risti vahel ehk nagu tavalisel kardaanil on. Mõnedel kastidel on selline asi otsavõlli peale ehitatud, aga kui seda olemas ei ole, vaevalt et sa seda ise ka ehitama hakkad.

Postitatud: E Veebr 07, 2011 11:02 pm
Postitas jr
isakene kirjutas:Mootor ja kast ei ole ju jäigalt jäiga raami küljes, nad mängivad patjadel üsna mitu millimeetrit. Lõtk ristides ja laagrites aga on ehk mõni kümnendik. Kogu omavaheline vibra ja üksteisele vastu käivad jõud (mis on üsnagi suured, kuna tegemist on mootori kogu võimsusega ning mootor ja kast kaaluvad ka midagi) kanduvad üle kardaaniristile ja võllilaagritele ning nende eluiga saab olema väga lühike.

Kui kummimuhvi ei taha panna, siis peab olema liugnuutvõll kahe risti vahel ehk nagu tavalisel kardaanil on. Mõnedel kastidel on selline asi otsavõlli peale ehitatud, aga kui seda olemas ei ole, vaevalt et sa seda ise ka ehitama hakkad.
5+ :thumb:

Postitatud: E Veebr 07, 2011 11:12 pm
Postitas alar83
no, tuleb teha seda mida vaja e. pean siiski mootorit ettepoole nihutama ja liugnuudiga topelt risti kasutama. Praegu on seda lihtne ümber teha.

Postitatud: T Veebr 08, 2011 7:44 am
Postitas erik
Kui ruumi vähe, kasuta kummimuhvi.

Re: offroad auto ehitamine

Postitatud: T Okt 16, 2012 2:16 am
Postitas kalle211
Pole su projektist viimasel ajal midagi kuulda olnud.Kas opeli moto jäi juba lahjaks enne käivitamist et asendasid fordi v6-ga?

Re: offroad auto ehitamine

Postitatud: N Okt 25, 2012 7:58 pm
Postitas alar83
ei ole erilist midagi rääkida olnud, väga aeglaselt edeneb see projekt.
Mootor jah sai välja vahetatud, arvan et see oleks nii ehk naa päevakorda tulnud. Eks see v6 kindlasti võimekam on.

Re: offroad auto ehitamine

Postitatud: P Sept 20, 2015 12:20 pm
Postitas alar83
Vaatan siin foorumis teiste meeste masinaid jaa krt oskavad teha, keegi kunagi väitis et mu masin eriti kerge ei tule, tuleb tunnistada et õigus tal oli, kaalul näitas 970kg aga kaalu tuleb juurde, usun et alla 1200kg ei saa. Ei ole eriti kajastand oma tegevusi, suht kaua seisnud see projekt. Nüüdseks on proovisõit tehtud, no põhimõtteliselt tundub päris hea :) ergas, aukudel väga sujuv, flexi veel proovind pole, juhitavus üllatavalt hea. pildid vast kõnelevad rohkem kui mu sõnad: http://fotoalbum.ee/photos/alar83/109001469

Re: offroad auto ehitamine

Postitatud: N Okt 04, 2018 4:49 pm
Postitas yakuzza2
On olnud jälle väike paus . Uuriks siis ,et mis nüüdseks on saanud massinast ? :)