2. leht 4-st

Postitatud: L Veebr 20, 2010 9:36 am
Postitas erik
Asi vist ehitamise fun`is ja lahedas välimuses. Sest 2 liitrine sõiduauto mootor nagu nii erilist performance`it ei paku, millega mäkke tõusta.

Postitatud: L Veebr 20, 2010 12:31 pm
Postitas KriimsilmHunt
Erinevatel aegadel pole Eestis palju asju sõidetud nt Drift, Drag...
Vaja lihtsalt kusagilt alustada. Ja kena kui keegi viitsib tegeleda.

Seda ei sõideta siin ju?!

Postitatud: L Veebr 20, 2010 10:09 pm
Postitas alar83
tõsi see on, et ei sõideta, kunagi ehk sõidetakse. Ehitan lihtsalt võimalikult kerge toru raami/kere (sisuliselt bagi), mis peaks kannatama igasugu mootori ja sildade kombinatsioone ja see 2.0 mootor on nagu nalja number, piisavalt lahja uaz,i sildade jaoks. Tr klassi masinat ei tee, lihtsalt katsetan eks hiljem näha kuidas õnnestus.

Postitatud: P Veebr 21, 2010 3:00 am
Postitas landmb
Voimalikult kergest toruraamist on sul asi kaugel.

Postitatud: P Veebr 21, 2010 9:55 pm
Postitas alar83
ehk selgitad?

Postitatud: P Veebr 21, 2010 11:05 pm
Postitas erik
Ära pane landmb märkust tähele, tal ilmselt ei olnud midagi tarka öelda :)

Postitatud: E Veebr 22, 2010 8:46 pm
Postitas landmb
Tahtsin sellega öelda, et seda toru on tagaosas ehk liigselt kasutatud. Muidugi ma ei tea mis tugevuse ja kui paksu seinaga toru on. Piltide järgi oletan, et varrasteks on Lada vardad koos puksidega. Need kohe kindlasti ei hoia silda auto all.

Postitatud: E Veebr 22, 2010 9:35 pm
Postitas Thir13en
Tekkis selline küsimus, et kas kokpit´i taha tulevad veel ühed lisatoed või ei ole neid sinna mõeldud? Pean silmas seda, et kui see sõiduk peaks kunagi kukkuma oma ülemisele poolele on olemas võimalus et kabiini ülemine osa murdub külgdiagonaalide ülemiste punktide kõrguselt. Või on sellele mingi muu lahendus olemas, et vältida sellise asja toimumist?

Postitatud: T Veebr 23, 2010 12:29 am
Postitas alar83
Kõiki asju on võimalik lõhkuda, piisava jõu ja kiirenduse korral. Üritan teha võimalikult tugeva konstruksiooni.
Pidevalt ehitan ja üritan ka pilte teha tehtust (panen üles), siis ehk selgem mis mul plaanis.
Lada puksid küll aga vardad ikka tugevamast torust.

Postitatud: K Veebr 24, 2010 7:47 pm
Postitas uhti
Pane lada pukside asemel Opel vectra-A esiõõtsa esimesed puksid.Maksavad küll 10 krooni rohkem kui lada omad aga on oluliselt vastupidavamad.

Postitatud: R Veebr 26, 2010 8:43 pm
Postitas alar83
tekkis selline mõte, et kasutaks mõnes kohas pukside asemel sarniire või mõne traktori/ veoauto rooliotsi :?:

Postitatud: P Veebr 28, 2010 8:36 pm
Postitas erik
alar83 kirjutas:tekkis selline mõte, et kasutaks mõnes kohas pukside asemel sarniire või mõne traktori/ veoauto rooliotsi :?:
Pole paha mõte, seda on palju praktiseeritud. Gaz`i või Zil`i otsad leidad Pirni tn poest.

Postitatud: R Mär 12, 2010 1:50 am
Postitas alar83
käigukastisti ja vahekasti vahele vaja midagi? Ruumi vähe, topelt ristid koos nuudiga, hea tugev, ag pikaks jääb. Kas on mõistlik kasutada seda originaal (kummi rõngas ) ülekannet?

Postitatud: R Mär 12, 2010 9:25 am
Postitas erik
alar83 kirjutas:käigukastisti ja vahekasti vahele vaja midagi? Ruumi vähe, topelt ristid koos nuudiga, hea tugev, ag pikaks jääb. Kas on mõistlik kasutada seda originaal (kummi rõngas ) ülekannet?
On kasutatud töötab, lubatud nihe ja läbipaine aga jääks väikseks u. 1 -2 kraadi. Ehk tsentreerimine ja patjade jäikus on kindlasti teema.

Postitatud: R Mär 12, 2010 10:59 am
Postitas alar83
mul õnneks pole vajadust kraadi alla panna, päris otse on võimalik. Kastide ja mootori kinnitused tulevad suht jäigad, õõtshoova puksid, vms. Vibra keresse tuleb arvatavasti päris kohutav aga pole lugu, igapäevaselt sellega ei sõida arvatavasti.
Homme peaks ka 69 vahekasti kätte saama ja pidi päris uus asi olema :) , siiani oli ainult korpus, ruumi arvestuseks.