offroad auto ehitamine
Moderaator: Moderators
offroad auto ehitamine
Alustasin neliveolise masina ehitamist, eeskujuks formula offroad. Raam (kere) ehk saab hea aga kahtlen muude kasutusele võetud asjade headuses.
Kasutan siis asju.
*uaz,i sillad (tavalised nn. põllumajanduslikud) loodan et peavad mingi aja vastu. Samas igasugune info uaz sildade kohta teretulnud.
*niva vahekast (kahtlane asjandus)
*opel,i 2,0L mootor koos käigukastiga, mitte et see mootor nii hea oleks, vaid mul neid mitu tükki vedelemas.
Peamine eesmärk, teha toimiv liikur ja seda võimalikult odavalt, see mul esimene 4x4 liikur, soov kogemusi saada, tulevikus ehk isegi mingi võistlus masin valmistada.
pildid: http://fotoalbum.ee/photos/alar83/sets/937475
Kasutan siis asju.
*uaz,i sillad (tavalised nn. põllumajanduslikud) loodan et peavad mingi aja vastu. Samas igasugune info uaz sildade kohta teretulnud.
*niva vahekast (kahtlane asjandus)
*opel,i 2,0L mootor koos käigukastiga, mitte et see mootor nii hea oleks, vaid mul neid mitu tükki vedelemas.
Peamine eesmärk, teha toimiv liikur ja seda võimalikult odavalt, see mul esimene 4x4 liikur, soov kogemusi saada, tulevikus ehk isegi mingi võistlus masin valmistada.
pildid: http://fotoalbum.ee/photos/alar83/sets/937475
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
niva vakastist ma tõesti vaimustatud pole, lihtsalt see on mul olemas. Loomulikult tahaks 69 vahe kasti, pole veel leidnud. Mõtlesin ka uaz,i vahekastile aga siis tuleks sinna uus sisend võll ja laagri majandus aretada, originaalis käigukastiga koos ja uaz,i kast paras traktorile mitte autole.
Silla kinnitused siis kindlasti neli link. Puksideks, kummipuksid kui jääb pehmeks proovin polüretaani. Neli link on väga popp, igal pool kasutatakse, usun et sillad püsivad küljes (moto ka selline nõrga poolne, et ehk kestab)
Silla kinnitused siis kindlasti neli link. Puksideks, kummipuksid kui jääb pehmeks proovin polüretaani. Neli link on väga popp, igal pool kasutatakse, usun et sillad püsivad küljes (moto ka selline nõrga poolne, et ehk kestab)
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4476
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Oot ega sa ju ometi ei mõtle, et see selline esisilla nelja vardaga kinnitus ilma Panhardi vardatta töötaks ??alar83 kirjutas: Silla kinnitused siis kindlasti neli link. Puksideks, kummipuksid kui jääb pehmeks proovin polüretaani. Neli link on väga popp, igal pool kasutatakse, usun et sillad püsivad küljes (moto ka selline nõrga poolne, et ehk kestab)
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Ma tean,et esimene ehitus on raske kuid sõnad ''ehk kestab'' ei sobi kohe ültse.Pigem natuke pea aru targematega ja vaata mis suunas jõud liiguvad .Sinna kuhu vaja lisa tugevdused.Kuna võislusautot sellest ei tule siis pole ju iga gramm oluline.Seega tee parem tugevam muidu pärast kahetsed,et näe sild jäi kraavi.
Edu igaljuhul
Veiko
Edu igaljuhul
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4652
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Ette võib kolmnuga panna, siis ei pea panhardiga möllama. Milline roolimajandus tuleb - hüdrokas või karbiga? Uazi esisilla saad paremaks, kui kasutad nn uue tüübi poolasse, tugevad ja auto hakkab ka boonusena hullu hästi keeram( piirajad lõikasin maha)
Gaziku vahekastiga saan aidata, peaks üsna mitu neid olema.
Gaziku vahekastiga saan aidata, peaks üsna mitu neid olema.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
esisillale kolmnurka ei taha, juhitavus kaob, kasutan mingi bmw rooli karpi (võimuga). Panhard varras tuleb ja hakkab rooli vardaga üsna paraleelselt asetsema ja liikuma. Sellisel juhul peaks rattad jääma samasse asendisse, olenemata silla liikumisest üles, alla (kere liikumine silla suhtes).
Teen turvapuure võistlus autodele!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17321
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Sama soovitus ka minu poolt, Niva vahekasti asemele vähemalt Gaz69 kast panna. Niva vahekastist sain ma jagu isegi imepisikeste 28" (!!!) rehvidega. Tegu on ühe üsna nõrga ollusega. Parem müü maha ja sa teed mõne Niva omaniku õnnelikuks!saldion kirjutas:soe sovitus on, et vaheta niva vahekast millegi asisema, nt gaz69 vastu. tegu lihtsalt äärmiselt nõrga agregaadiga.
edu soovides: saldion
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4652
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
alar83 kirjutas:esisillale kolmnurka ei taha, juhitavus kaob, kasutan mingi bmw rooli karpi (võimuga). Panhard varras tuleb ja hakkab rooli vardaga üsna paraleelselt asetsema ja liikuma. Sellisel juhul peaks rattad jääma samasse asendisse, olenemata silla liikumisest üles, alla (kere liikumine silla suhtes).
Juhitavuse jutt on BS: Hüdrorool ja kolmnurk võimaldasid üsna vähese roolimisega 100km/h sõita
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4652
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
35" rehv ei lõhkunud midagi, tagasil oli kinnikeevitet. Arvatavasti kannatab ka 37", kuid siis võiks tdiffri lahti jätta. Hulk müüte on liikvel. Enda kogemusest Lukus tagasillaga tegin afaldil sõõrikuid ja 35" MTR oli all- mootor oli 2,4 td gear n`d transfear box from Toyota.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ära nüüd ise aja jama. Ülakolmnurk ja hüdro on midagi muud, kui ülakolmnurk ja roolivardaga rool.uputaja kirjutas:alar83 kirjutas:esisillale kolmnurka ei taha, juhitavus kaob, kasutan mingi bmw rooli karpi (võimuga). Panhard varras tuleb ja hakkab rooli vardaga üsna paraleelselt asetsema ja liikuma. Sellisel juhul peaks rattad jääma samasse asendisse, olenemata silla liikumisest üles, alla (kere liikumine silla suhtes).
Juhitavuse jutt on BS: Hüdrorool ja kolmnurk võimaldasid üsna vähese roolimisega 100km/h sõita
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm