Projekt Tulnukas

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Selle pildi järgi on mul kahtlane tunne,et mehed plaanivad tagasilla samadelkin pikivarda külge kinni praadida.
http://pilt.delfi.ee/picture/6339999/
Tundub veel,et vedrud on julmalt topitud silla ja raami vahele.
Huvitav mille järgi ennustatakse kui palju perse või nina päras kõikide asjade külgetoppimist alla vajub?
Need tellised saab pärast siiski ära kasutada kui on vaja näiteks tagumikku 10 cm allapoole saada.Kui 6-st ei jagu tuleb lihtsalt juurde panna :D
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

karburaator kirjutas: Nagu piltidelt näha on käsil sildade külge aretamine land roveri spiraalvedrudele. Ette tulevad Land roveri enda lääbad ja taha tehakse ise.
See, et..., ellujäämispedena küsiks, et ega see aparaat avalikel teedel ruulima ei hakka. Või kui, siis ehk ARK-ga konsultatsioonid käimas juba :wink: . Need keevised ja muud lahendused..., aga vbla ma ise :para: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Ei ole neid keevitusi lähedalt näinud aga piltide pealt midagi traagilist küll ei paista? Võibolla "poleerimisele" pole küll jah väga rõhku pandud :)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Postitus Postitas karburaator »

Auto on vahepeal edasi arenenud. Sillad on all, mootor ja käigukast paigas.
Mõned pildid juures ka : http://pilt.delfi.ee/picture/6753047/
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

karburaator kirjutas:Auto on vahepeal edasi arenenud. Sillad on all, mootor ja käigukast paigas.
Mõned pildid juures ka : http://pilt.delfi.ee/picture/6753047/
Nii.Nüüd tuleb võtta relakas ja minna garaazi ning maha lõigata alumise pikivarda küljes olev valge nelikanttoru.
Niimoodi see kolmnurk ei tööta.Sillakäik tuleb ,nibin-nabin ,paar senti ehk.(muidugi kui kolmnurka ennem maha ei murra)
Mootori ja vintsi vahele oleks võinud jätta 5 cm rohkem ruumi.Saaks mootori ilma kasti eemaldamatta ka maha võtta ,kui selleks peaks vajadus tekkima.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Lisaks veel, et see sillakinnituskolmnurk (fishbone arm) on valesti konstrueeritud. Kinnitus raamile on vale nurga all, sellest lähtuvalt on kolmnurga konstruktsioon väga nõrk.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
lootuur
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Juul 23, 2007 11:22 am

Postitus Postitas lootuur »

erik - palun täpsusta.
Tahaksin täpsemalt arusaada mis nurk peab olema ja mille suhtes,
et oleks õige.
Vabandust aga loll tahab ka targemaks saada :)
(saan aru et kolmnurk peab olema täispikkuses,
mitte poolepealt algavana aga see raami suhtes rurk ?)
----
Seiklused Ja Matkad www.lootuur.ee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

See kolmnurk sul hoiab silda ainult radiaalväände suhtes, diagonaalsuunal ja risti ei hoia ta midagi ja kui natuke hoiabki, lähev ta varsti katki.
Silla pealt tulevate varraste otstes olevad puksid peavad risti asetsema ja vardad ise 100% sirged olema, või kogu konstruktsioon oluliselt jäigem olema.

Parks juba ka mainis, et Lääbade (radius varraste) ülemine kinnitus tuleb likvideerida, muidu ei toimi asi üldse!
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Mihkel89
Rock Crawler
Postitusi: 777
Liitunud: P Mär 23, 2008 1:21 pm
Asukoht: Tartumaa, Elva

Re: Projekt Tulnukas

Postitus Postitas Mihkel89 »

Kuidas see projekt on edenenud ?
53 43 93 47 Mihkel
Nissan Patrol 3.3 D
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Projekt Tulnukas

Postitus Postitas Ax »

Erikul täitsa õige jutt, selline konstrui on varsti laiali, sirgel teel sõitmiseks sobib, kuid külgkalded :shock:
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 831
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Re: Projekt Tulnukas

Postitus Postitas carpets »

Ax kirjutas:Erikul täitsa õige jutt, selline konstrui on varsti laiali, sirgel teel sõitmiseks sobib, kuid külgkalded :shock:
Sa vaata Eriku postitamis kuupäeva kah :lol:
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: Projekt Tulnukas

Postitus Postitas karburaator »

Projekt on natuke arenenud küll aga netti pole pilte lisanud ja ma võtsin selle projekti ise üle. Auto on nii kaugel, et alus raam on valmis ja nüüd tuleks kerega natuke veel vaeva näha siis saaks selle peale tõsta.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Projekt Tulnukas

Postitus Postitas eero I »

karburaator kirjutas:Projekt on natuke arenenud küll aga netti pole pilte lisanud ja ma võtsin selle projekti ise üle. Auto on nii kaugel, et alus raam on valmis ja nüüd tuleks kerega natuke veel vaeva näha siis saaks selle peale tõsta.
Loodan, et pole targutamisega lootusetult hiljaks jäänud. Ainult kaks aastat.
Nimelt, vaadates tagasilla kinnitus, soovitaks kontrollida mida hakkab tegema tagadiffri ots, täpsemalt tagakardaani tagumine rist.
Kuna ülemised sillakinnitusvardad (kinnituspunktide vahed) alumistest lühemad, hakkab difri ots lisaks üles-alla liikumisele ka ümber silla telje pöörlema ja kahjuks allapoole. Seda muidugi juhul kui tegid nii nagu soovitati, st. eemaldasid alumiste kinnituste ülemised kinniused.
Eelnevalt mainitud põhjusel soovitatigi alumised vardad teha ühe kinnitusega, sillal.
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: Projekt Tulnukas

Postitus Postitas karburaator »

Tagasilla kinnitus on tehtud paralleelvarda peale ümber. Kui aega saan lisan pilte kas sellest mis tehtud on.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 317
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: Projekt Tulnukas

Postitus Postitas karburaator »

Sain ka uuemad pildid auto seisukorrast üless
http://pilt.delfi.ee/my_picture/13240249/
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”