Projekt Tulnukas
Moderaator: Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Selle pildi järgi on mul kahtlane tunne,et mehed plaanivad tagasilla samadelkin pikivarda külge kinni praadida.
http://pilt.delfi.ee/picture/6339999/
Tundub veel,et vedrud on julmalt topitud silla ja raami vahele.
Huvitav mille järgi ennustatakse kui palju perse või nina päras kõikide asjade külgetoppimist alla vajub?
Need tellised saab pärast siiski ära kasutada kui on vaja näiteks tagumikku 10 cm allapoole saada.Kui 6-st ei jagu tuleb lihtsalt juurde panna
http://pilt.delfi.ee/picture/6339999/
Tundub veel,et vedrud on julmalt topitud silla ja raami vahele.
Huvitav mille järgi ennustatakse kui palju perse või nina päras kõikide asjade külgetoppimist alla vajub?
Need tellised saab pärast siiski ära kasutada kui on vaja näiteks tagumikku 10 cm allapoole saada.Kui 6-st ei jagu tuleb lihtsalt juurde panna
See, et..., ellujäämispedena küsiks, et ega see aparaat avalikel teedel ruulima ei hakka. Või kui, siis ehk ARK-ga konsultatsioonid käimas juba . Need keevised ja muud lahendused..., aga vbla ma ise .karburaator kirjutas: Nagu piltidelt näha on käsil sildade külge aretamine land roveri spiraalvedrudele. Ette tulevad Land roveri enda lääbad ja taha tehakse ise.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Auto on vahepeal edasi arenenud. Sillad on all, mootor ja käigukast paigas.
Mõned pildid juures ka : http://pilt.delfi.ee/picture/6753047/
Mõned pildid juures ka : http://pilt.delfi.ee/picture/6753047/
Nii.Nüüd tuleb võtta relakas ja minna garaazi ning maha lõigata alumise pikivarda küljes olev valge nelikanttoru.karburaator kirjutas:Auto on vahepeal edasi arenenud. Sillad on all, mootor ja käigukast paigas.
Mõned pildid juures ka : http://pilt.delfi.ee/picture/6753047/
Niimoodi see kolmnurk ei tööta.Sillakäik tuleb ,nibin-nabin ,paar senti ehk.(muidugi kui kolmnurka ennem maha ei murra)
Mootori ja vintsi vahele oleks võinud jätta 5 cm rohkem ruumi.Saaks mootori ilma kasti eemaldamatta ka maha võtta ,kui selleks peaks vajadus tekkima.
erik - palun täpsusta.
Tahaksin täpsemalt arusaada mis nurk peab olema ja mille suhtes,
et oleks õige.
Vabandust aga loll tahab ka targemaks saada
(saan aru et kolmnurk peab olema täispikkuses,
mitte poolepealt algavana aga see raami suhtes rurk ?)
Tahaksin täpsemalt arusaada mis nurk peab olema ja mille suhtes,
et oleks õige.
Vabandust aga loll tahab ka targemaks saada
(saan aru et kolmnurk peab olema täispikkuses,
mitte poolepealt algavana aga see raami suhtes rurk ?)
----
Seiklused Ja Matkad www.lootuur.ee
Seiklused Ja Matkad www.lootuur.ee
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
See kolmnurk sul hoiab silda ainult radiaalväände suhtes, diagonaalsuunal ja risti ei hoia ta midagi ja kui natuke hoiabki, lähev ta varsti katki.
Silla pealt tulevate varraste otstes olevad puksid peavad risti asetsema ja vardad ise 100% sirged olema, või kogu konstruktsioon oluliselt jäigem olema.
Parks juba ka mainis, et Lääbade (radius varraste) ülemine kinnitus tuleb likvideerida, muidu ei toimi asi üldse!
Silla pealt tulevate varraste otstes olevad puksid peavad risti asetsema ja vardad ise 100% sirged olema, või kogu konstruktsioon oluliselt jäigem olema.
Parks juba ka mainis, et Lääbade (radius varraste) ülemine kinnitus tuleb likvideerida, muidu ei toimi asi üldse!
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Projekt Tulnukas
Erikul täitsa õige jutt, selline konstrui on varsti laiali, sirgel teel sõitmiseks sobib, kuid külgkalded
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 831
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
Re: Projekt Tulnukas
Sa vaata Eriku postitamis kuupäeva kahAx kirjutas:Erikul täitsa õige jutt, selline konstrui on varsti laiali, sirgel teel sõitmiseks sobib, kuid külgkalded
http://www.facebook.com/pages/Kuusalu-4 ... 61?fref=ts
Pets 53916966
Pets 53916966
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Projekt Tulnukas
Projekt on natuke arenenud küll aga netti pole pilte lisanud ja ma võtsin selle projekti ise üle. Auto on nii kaugel, et alus raam on valmis ja nüüd tuleks kerega natuke veel vaeva näha siis saaks selle peale tõsta.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Re: Projekt Tulnukas
Loodan, et pole targutamisega lootusetult hiljaks jäänud. Ainult kaks aastat.karburaator kirjutas:Projekt on natuke arenenud küll aga netti pole pilte lisanud ja ma võtsin selle projekti ise üle. Auto on nii kaugel, et alus raam on valmis ja nüüd tuleks kerega natuke veel vaeva näha siis saaks selle peale tõsta.
Nimelt, vaadates tagasilla kinnitus, soovitaks kontrollida mida hakkab tegema tagadiffri ots, täpsemalt tagakardaani tagumine rist.
Kuna ülemised sillakinnitusvardad (kinnituspunktide vahed) alumistest lühemad, hakkab difri ots lisaks üles-alla liikumisele ka ümber silla telje pöörlema ja kahjuks allapoole. Seda muidugi juhul kui tegid nii nagu soovitati, st. eemaldasid alumiste kinnituste ülemised kinniused.
Eelnevalt mainitud põhjusel soovitatigi alumised vardad teha ühe kinnitusega, sillal.
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Projekt Tulnukas
Tagasilla kinnitus on tehtud paralleelvarda peale ümber. Kui aega saan lisan pilte kas sellest mis tehtud on.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Projekt Tulnukas
Sain ka uuemad pildid auto seisukorrast üless
http://pilt.delfi.ee/my_picture/13240249/
http://pilt.delfi.ee/my_picture/13240249/
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.