16. leht 19-st

Postitatud: N Juul 29, 2010 12:32 am
Postitas tarmo
Hetkel seis selline:

Pilt
Pilt

Näis mis tulemuse kaante survestamine annab. Juhul, kui avaldus selle mootori väidetav tüüpviga (originaalis vigased kaanetihendid), siis jätkame sama mootoriga.
Juhul, kui kaas või ka mõlemad on kõverad/katki, peab pikemalt järele mõtlema. Üks võimalik lahendus on mõttena laagerdumas.

Postitatud: N Juul 29, 2010 2:59 pm
Postitas Jünger
Kui ei, soovitaks toyota 3.0td. Peaks vist suht valutult otsa ka istuma?!
Viljandis on üks härra, kes meelitab sellest mootorist turbo ja pumba peale keeramisega kena jõu välja.


Kaspar

Postitatud: N Juul 29, 2010 3:32 pm
Postitas RaidoKol
Jünger kirjutas:Kui ei, soovitaks toyota 3.0td. Peaks vist suht valutult otsa ka istuma?!
Viljandis on üks härra, kes meelitab sellest mootorist turbo ja pumba peale keeramisega kena jõu välja.


Kaspar
Keda sa silmas pead?

Postitatud: N Juul 29, 2010 3:35 pm
Postitas erik
V8 vist sinna kapote alla ei mahu. Toyotal on ka vist mõni selline....

Postitatud: N Juul 29, 2010 3:51 pm
Postitas Madis
RaidoKol kirjutas:Keda sa silmas pead?
Kärmas

Postitatud: N Juul 29, 2010 5:12 pm
Postitas tarmo
Jünger kirjutas:Kui ei, soovitaks toyota 3.0td. Peaks vist suht valutult otsa ka istuma?!
Sellele ma vihjasin jah, kui ütlesin, et üks mõte on peas laagerdumas.
erik kirjutas:V8 vist sinna kapote alla ei mahu. Toyotal on ka vist mõni selline....
Selline kindlasti ei mahu, rida-6 ei mahuks ka. V6 ja R4 olekski ainukesed variandid. Seetõttu ka 3.0TD-le sai otsa vaadatud ja tõenäoliselt ta sinna sisse ka mahuks (täpsemalt veel mõõtnud ei ole).

Aga esialgu siiski prooviks olemasolevaga jätkata. Kui tõesti olid tihendid vanad ja ka kehvad (sellele mootorile olevat tehtud kaanetihendite tõttu tehase callback), siis võib veel asja saada. Näis mis tulemuse survestamine annab.

Iseenesest nõrk see praegune mootor küll ei ole selle auto jaoks.

Postitatud: N Juul 29, 2010 9:04 pm
Postitas RaidoKol
Madis kirjutas:
RaidoKol kirjutas:Keda sa silmas pead?
Kärmas
Seda ma arvasin. Kärmas meiegi pumpasid ja pihusteid teinud. Enamasti hästi.

Postitatud: R Juul 30, 2010 10:32 am
Postitas jr
Tarmo - tee remont ära mootorile ja siis vaata mis saab. Vanal mootoril ikka juhtub asju ja et sinu käes nüüd juhtus, noh ju siis oli aeg käes. Selle pärast selle mootoriga lusikat nurka ei tasu visata. Kaanetihendid on probleemiks sellel mootoril, kui punase jahutusvedelikuga sõita. See sööb originaaltihendid ära.

Postitatud: R Juul 30, 2010 11:02 am
Postitas Veiko
Kas sellele mootorile mitmeihilisi metallist tihendeid ei pakuta?Nendega muret tunduvalt vähem kui tavalistega.
Veiko

Postitatud: R Juul 30, 2010 11:33 am
Postitas jr
Tegelt võiks ju üldse punasest vasest tihendid vahele teha. Olen ise lasknud teha jänki V8 diislile ja jäid pidama küll. Saakski surveaste ka ülesse ajada mootoril + väike kanalilihv ning jõudu ropult juures kohe koos suuremate pihustitega.

Postitatud: R Juul 30, 2010 9:03 pm
Postitas Veiko
Võibolla ennem vaataks ka nukkvõllid üle ennem kui kokku läheb.Võibolla polegi enam nukkvõll vaid muhkvõll :shock:
Need seltsimed siin http://www.trdusa.com/ panid ka minu mäletamist mööda ka sellele mootorile mahtkompressori peale.Lihtsalt ma mõtlen selle peale,et kuidas sinna alt otsa väänet juurde saada.UK-st igatahes leiab nukkasid mis on mõeldud töötama koos tehase pritsega kuid madalal pöördel on rohkem väänet.
Veiko

Postitatud: L Juul 31, 2010 2:07 pm
Postitas rommi
Sellel mootoril peamiseks probleemiks on plokikaane tihendi disain, mis ei absoluutselt ei talu ploki ja kaane omavahelist nihkumist (tekib temperatuuride erinevuse tõttu). Punase jahutusvedeliku probleemist pole varem kuulnud.
Kogu jutt tehase recallist on siin: http://www.brian894x4.com/V6headgasketrecall.html

Mina ei soovita sellel mootoril surveastet mingil juhul tõsta, tava-tihenditega kindlasti mitte. Üleüldse, tuunimiseks pole see kindlasti parim mootor. Parem otsiks järgmise generatsiooni 3.4 fourcami. 3VZE-st ei käi eriti õhku läbi ja mingit erilist perfomance mootorit ei tule sealt niiehknaa.

Tarmo asemel teeks selliselt, et:
1. survestaks kaaned ja kasutaks korralikke tihendid (liigub ka mingit peeglis hiina paska, mida ei tohi kindlasti kasutada - uuri netist. Kui tihend tagurpidi panna, siis on varsti jälle sama jama)
2. kaotaks ära selle idiootse sumpa crosspipe, mis mõttetult kuumutab mootorit ühest otsast. Selle kohale on ehitatud sensor pad, kus juhtmed murenevad kuumuse käes jnejne. Originaalide asemele paneks torukolled, see pole ulmeline investeering... väidetakse, et annab selle mootori puhul päris palju juurde. Pilt ka tagumisest otsast ja sensoritest: http://www.toyotaperformance.com/000_0020.jpg
3. Õhuvõtu rägastik minema ja asemele sirge roostevaba toru, annab väga palju juurde just teravust ja pedaalile tundlikkust. Kui saaks siis ma annaks võrrelda milline oli minu mootor enne ja pärast modifitseerimist.
Need oleks odavad modid ja offroadi jaoks piisaks sellest mootorist küll.
Tõeline edasiminek 3VZE-l oleks kasutada DOA racingu päid aga see tähendab suuri kulutusi. http://www.doaracingengines.com/page7/page7.html

Minule isiklikult meeldivad bensiinikad aga no 3.0TD pigistatakse ka üsna koledaid numbreid välja. Stockis nagu mingit megaolulist erinevust ei paistagi.

3.0TD (1KZ-TE)
Maximum power - 125 hp @ 3600 rpm
Maximum torque - 295 Nm @ 2000 rpm

3.0V6 (3VZ-E)
Maximum power - 143 hp @ 4600 rpm
Maximum torque - 240 Nm @ 3400 rpm

3.4V6 (5VZ-E)
Maximum power - 186 hp @ 4800 rpm
Maximum torque - 294 Nm @ 3600 rpm

Ja kui peaks tekkima vähegi võimalus soetada kuskil 3.4V6 siis haara sellest võimalusest 2 käega. Isegi 3.0TD kahvatub selle mootori kõrval, Endalgi on plaan peagi üks selline osta ;)

Postitatud: E Aug 02, 2010 10:10 am
Postitas Madis
Mina panustaks 3.0TD (1KZ-T(E)) -le. Saad väänet igas asendis ja lihtsustad oma kapotialust juhtmestiku näol tunduvalt. Ja nagu räägitud, siis onu Viljandist, keerab powerit juurde. Eelduseks on meh.pump.

Postitatud: E Aug 02, 2010 10:47 am
Postitas erik
Üritate siin inimesele mingit õlipressi pähe määrida :lol:

Postitatud: E Aug 02, 2010 11:48 am
Postitas Jünger
erik kirjutas:Üritate siin inimesele mingit õlipressi pähe määrida :lol:
Oled sa üldse kunagi sellise õlipressiga sõitnud?
Kui ei, siis Klapperil näeme.


Kaspar