YANT-V (Yet another Niva based Toyota Volvo)
Moderaator: Moderators
parandan isand Ausi kui võib - 3 võtit, 300 grammi varuosi ja Tults.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Ütleks ka, enda mätta osast:
Kerge auto tahab võimast mootorit ja teistsuguseid sõiduvõtteid.
Näiteks üle suure lombi, kivironimises, need kerged moonbuggyd tihti muud moodi ei liigu kui pedaal põhjas ja paugutades.
Pole olemas liiga kerget autot. Raskemaks saab alati teha.
Mida kergem, seda väiksemad on igasugused koormused kõikidele sõlmedele.
Nõustun Veiko-onuga, et tuleb arvutis valmis modeleerida aga aeg on nii kaugel, et kogu auto. Viimse kui seibini. Kui jätta kõrvale valitud komponendid, on raam/kere ja selles paiknevate agrekaatide asukohad ainuke kaalusäästu koht. PITA on muidugi see, et KÕIK jupid tuleks eelnevalt valmid osta ja digitaliseerida. Noorema põlvkonna probleem aga enne maadleks CADiga kui saeks rauda...
Tugevalt nõustun, et ideaalis peaks masin olema projekteeritud nii, et varuosade ja tööriistade hulk on minmaalne.
Kerge auto tahab võimast mootorit ja teistsuguseid sõiduvõtteid.
Näiteks üle suure lombi, kivironimises, need kerged moonbuggyd tihti muud moodi ei liigu kui pedaal põhjas ja paugutades.
Pole olemas liiga kerget autot. Raskemaks saab alati teha.
Mida kergem, seda väiksemad on igasugused koormused kõikidele sõlmedele.
Nõustun Veiko-onuga, et tuleb arvutis valmis modeleerida aga aeg on nii kaugel, et kogu auto. Viimse kui seibini. Kui jätta kõrvale valitud komponendid, on raam/kere ja selles paiknevate agrekaatide asukohad ainuke kaalusäästu koht. PITA on muidugi see, et KÕIK jupid tuleks eelnevalt valmid osta ja digitaliseerida. Noorema põlvkonna probleem aga enne maadleks CADiga kui saeks rauda...
Tugevalt nõustun, et ideaalis peaks masin olema projekteeritud nii, et varuosade ja tööriistade hulk on minmaalne.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?