YANT-V (Yet another Niva based Toyota Volvo)

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Una
emps
Postitusi: 121
Liitunud: K Veebr 16, 2005 10:46 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Una »

parandan isand Ausi kui võib - 3 võtit, 300 grammi varuosi ja Tults.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

:) Tults on ju iseenesest mõistetav. Keda siis süüdistada saab kui midagi katki peaks minema.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Täiendan mõttevälgatusi kaaluteemal:

Mida kergem auto, seda vähem haaret ratastel aga siiski parem kiirendus.
Mida kergem auto, seda väiksem stress ülekandele (mitte väheoluline argument)
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Postitus Postitas ed101 »

Ütleks ka, enda mätta osast:
Kerge auto tahab võimast mootorit ja teistsuguseid sõiduvõtteid.
Näiteks üle suure lombi, kivironimises, need kerged moonbuggyd tihti muud moodi ei liigu kui pedaal põhjas ja paugutades.

Pole olemas liiga kerget autot. Raskemaks saab alati teha.
Mida kergem, seda väiksemad on igasugused koormused kõikidele sõlmedele.

Nõustun Veiko-onuga, et tuleb arvutis valmis modeleerida aga aeg on nii kaugel, et kogu auto. Viimse kui seibini. Kui jätta kõrvale valitud komponendid, on raam/kere ja selles paiknevate agrekaatide asukohad ainuke kaalusäästu koht. PITA on muidugi see, et KÕIK jupid tuleks eelnevalt valmid osta ja digitaliseerida. Noorema põlvkonna probleem aga enne maadleks CADiga kui saeks rauda...
Tugevalt nõustun, et ideaalis peaks masin olema projekteeritud nii, et varuosade ja tööriistade hulk on minmaalne.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”