UAZ-469 (1uzfe) ET-2
Moderaator: Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4676
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: UAZ-469
Soovitan Walker Dynomax pütte. Tühikäigul ja ühtlase pöördega rahulik, tallates lõriseb isaselt.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: UAZ-469
Vb 4 liitrine pöördes olles teeb jah hullu häält aga endal samukal pütte vahel ei ole ja ei ole häälekas.
Re: UAZ-469
Selles videos on tegemist ainult 2,5 liitrse mootoriga aga rohkem kui 10 km sõita oli väga ebameeldiv
https://www.youtube.com/watch?v=sNZ4vb69vvA
https://www.youtube.com/watch?v=sNZ4vb69vvA
tel. 5107471
Väike-Maarja/Kanepi
Väike-Maarja/Kanepi
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 875
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Kas seal otsetoru lõpuni? Või ots kuskil keskel? Enne kui lexuse ära lõhkusin, võtsin pütid kõik alt ära nii, et ots jäi kuskile keskele, väljast oli mõnus aga sõites hakkas pea suht kähku valutama... Aga eks midagi peab ikka vahele susama, arvan, et proovin uputaja soovitatud pütti, kui leian kellegi kes neid müüb.
Terv. Villu
Terv. Villu
- Lomp
- Rock Crawler
- Postitusi: 884
- Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
- Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
- Kontakt:
Re: UAZ-469
Ja kui Toru taevapoole paned siis elu ka tunduvalt vaiksem,möla kostab nt kusgil katuse all väga hästi välja(järgi proovitud )
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4676
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: UAZ-469
Kui väga vaja siis võin sulle sellise sebida, viimati maksis äkki miski 40eur?
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 875
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Tere!
Selline küsimus, et mis võiks olla rooli "keeramise jõud", st. mis jõudu peaks arendama silinder keeramisel, et asjad terveks jääks, aga samas näiteks rõõpast välja keeraks vajadusel?
Terv. Villu
Selline küsimus, et mis võiks olla rooli "keeramise jõud", st. mis jõudu peaks arendama silinder keeramisel, et asjad terveks jääks, aga samas näiteks rõõpast välja keeraks vajadusel?
Terv. Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 875
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Vaikselt ikka nokitsen siin omaette.
Tõstsin kere peale.
Nagu arvata oli, jääb ilgelt kõrge, aga mis teha. Selle raamiga pole seda võimalik madalamaks saada ka, asjade suhtes võiks isegi raam kõrgemal olla. Kui kunagi teine raam peaks tulema, siis üritan kindlasti madalamaks saada seda asja.
Velgede saaga ka jätkub, ei jäta jonni, kuigi jah, lõpp kokkuvõttes oleks tulnud paar korda kindlasti odavam osta õiged veljed, seda enam, et need said ilged pommid.
Haapsalu metall tegi mulle sellised asjad, väga hea hinnaga. Sõbralikud olid ka. Soovitan neid.
Üks velg tehtud:
Lõpuks käivad liivapritsist läbi ja siis värv peale.
Terv. Villu
Tõstsin kere peale.
Nagu arvata oli, jääb ilgelt kõrge, aga mis teha. Selle raamiga pole seda võimalik madalamaks saada ka, asjade suhtes võiks isegi raam kõrgemal olla. Kui kunagi teine raam peaks tulema, siis üritan kindlasti madalamaks saada seda asja.
Velgede saaga ka jätkub, ei jäta jonni, kuigi jah, lõpp kokkuvõttes oleks tulnud paar korda kindlasti odavam osta õiged veljed, seda enam, et need said ilged pommid.
Haapsalu metall tegi mulle sellised asjad, väga hea hinnaga. Sõbralikud olid ka. Soovitan neid.
Üks velg tehtud:
Lõpuks käivad liivapritsist läbi ja siis värv peale.
Terv. Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 875
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469
Vahepeal sai niisama istutud (isu kadus ära). Juppide ja tööriistade ostmisega tegelenud jne.
Aga vahepeal panin käigukangi paika koos hoovastiku jms.
Käsipiduri ehitamine.
Komplekt valmis:
Kasutasin calibra tagumist ketast, volvo tagumist supordit, ristiks länkari topeltrist ja peasilindriks mingi japsi siduri peasilinder.
Minu variant käigukastist vahekasti üleminek. Arvan, et sai täitsa hea ja rohkem ruumi sellisel kujul väga säästa ei saa.
Mingi aeg saabuvad mingid amordid, siis proovin need sinna alla saada jne. Ise loodan järgmiseks lumeks liikuma saada, aga eks näis mis saab.
Sillad tahaks lõpetamist, aga sinna vaja teha ketaspidurid ja lukkude lülitamised. Korraks tahtsin rehvirõhu süsteemi ka teha, aga hetkel vist loobun sellest, ei jätku teadmisi.
Terv. Villu
Aga vahepeal panin käigukangi paika koos hoovastiku jms.
Käsipiduri ehitamine.
Komplekt valmis:
Kasutasin calibra tagumist ketast, volvo tagumist supordit, ristiks länkari topeltrist ja peasilindriks mingi japsi siduri peasilinder.
Minu variant käigukastist vahekasti üleminek. Arvan, et sai täitsa hea ja rohkem ruumi sellisel kujul väga säästa ei saa.
Mingi aeg saabuvad mingid amordid, siis proovin need sinna alla saada jne. Ise loodan järgmiseks lumeks liikuma saada, aga eks näis mis saab.
Sillad tahaks lõpetamist, aga sinna vaja teha ketaspidurid ja lukkude lülitamised. Korraks tahtsin rehvirõhu süsteemi ka teha, aga hetkel vist loobun sellest, ei jätku teadmisi.
Terv. Villu
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Kuidas asi edeneb ?
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 875
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Väga vaikselt, vahepeal mõtlesin pidurid välja ja veel mõne asja. Üldiselt ootan amorte koos suure "moti" laadungiga, ehk siis kui amordid saabuvad, läheb loodetavasti ehitamiseks.
Jamasin vahepeal unimogi hubi poldiga, 3tk oli enne mind lahti saadud ja 1 oli kinni. Netist lugedes kasutavad tüübid 10 tonnist õlitungi, et kätte saada hub ise.
Ma sain siiskit haamri ja isetehtud rakisega hakkama, kasutasin tõmmitsaks polti.
Pilt ise tehtud võtmest, et hubi polt ise lahti saada üldse.
Ja käes.
Ehk siis suht mõtetu mula vahepeal.
Terv. Villu
Jamasin vahepeal unimogi hubi poldiga, 3tk oli enne mind lahti saadud ja 1 oli kinni. Netist lugedes kasutavad tüübid 10 tonnist õlitungi, et kätte saada hub ise.
Ma sain siiskit haamri ja isetehtud rakisega hakkama, kasutasin tõmmitsaks polti.
Pilt ise tehtud võtmest, et hubi polt ise lahti saada üldse.
Ja käes.
Ehk siis suht mõtetu mula vahepeal.
Terv. Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 875
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Sai alustatud pidurite nuputamist. Üks ketas valmis.
Piduriketaste toorikud, lasti välja cnc pingis, paksus 25mm.
Toorik ise kaalub päris palju, need kes päris autosi teevad, nende jaoks ilmselt ulme kaalu nr.
Asi treipinkis, kuna diameetrilt oli asi suurem kui pink suudaks pealt treida, tegin omale väikse abinõu. Tundub, et toimis.
Puurimine on ikka väga rets ja aeganõudev töö, aga kaalu suhtes tasub ära.
Valmis ketas, nr näitab 10.2kg.
Ketta ja hubi liitmiseks tegin väikse istu ja pärast keevitan kokku need oma vahel, kui asi kindel ja paigas. Pidurisadulaks hetkel volvo 850 esimene, see võibolla vahetub mingi aeg mingi väiksema vastu, sest ruumiga velje sees on ikka väga kitsas.
Velje sees paistavad asjad nii välja.
1 ketas valmis, läks mul selleks kerge päev, teised lähevad ehk kiiremini, kui midagi nahka ei keera. Mingid vidinad ka saabuvad varsti, siis läheb asi huvitavamaks kah. Aga jah, jätkuvalt pean tunnistama, et mu enda kootud veljed on ikka paras ikaldus, aga ma loll ei viska neid minema ka, las siis olla nii hetkel. Üldiselt kraabin kahe käega juppe kokku ja varsti läheb ehk tõsisemaks ehitamiseks.
Rohkem pilte leiab ka siit. https://www.facebook.com/VilluT/media_s ... 249&type=3
Lugupidamisega Villu
Piduriketaste toorikud, lasti välja cnc pingis, paksus 25mm.
Toorik ise kaalub päris palju, need kes päris autosi teevad, nende jaoks ilmselt ulme kaalu nr.
Asi treipinkis, kuna diameetrilt oli asi suurem kui pink suudaks pealt treida, tegin omale väikse abinõu. Tundub, et toimis.
Puurimine on ikka väga rets ja aeganõudev töö, aga kaalu suhtes tasub ära.
Valmis ketas, nr näitab 10.2kg.
Ketta ja hubi liitmiseks tegin väikse istu ja pärast keevitan kokku need oma vahel, kui asi kindel ja paigas. Pidurisadulaks hetkel volvo 850 esimene, see võibolla vahetub mingi aeg mingi väiksema vastu, sest ruumiga velje sees on ikka väga kitsas.
Velje sees paistavad asjad nii välja.
1 ketas valmis, läks mul selleks kerge päev, teised lähevad ehk kiiremini, kui midagi nahka ei keera. Mingid vidinad ka saabuvad varsti, siis läheb asi huvitavamaks kah. Aga jah, jätkuvalt pean tunnistama, et mu enda kootud veljed on ikka paras ikaldus, aga ma loll ei viska neid minema ka, las siis olla nii hetkel. Üldiselt kraabin kahe käega juppe kokku ja varsti läheb ehk tõsisemaks ehitamiseks.
Rohkem pilte leiab ka siit. https://www.facebook.com/VilluT/media_s ... 249&type=3
Lugupidamisega Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 875
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Täna sain kätte roolimise vidinad. Suured tänud kasutaja erik-ule.
Terv. Villu
Terv. Villu
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 875
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Sai tehtud pidurisadula kinnitus. Natuke lõikamist, veidi keevitamist ja selline saigi.
Materjaliks kasutasin 8mm plaati, valisin sellise, kuna liigutas sadula kinnituse õigesse kohta.
Sadul pärit Volvo 850-lt.
Terv. Villu
Materjaliks kasutasin 8mm plaati, valisin sellise, kuna liigutas sadula kinnituse õigesse kohta.
Sadul pärit Volvo 850-lt.
Terv. Villu
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: UAZ-469 (1uzfe)
Miks sa neid kettaid ise teed? Mingi sobiva mõõduga valmis kettad oleks kindlasti leidnud ju, mida vajadusel kas või ümber teha.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874