TR-KOLL !!

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4424
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Mis teie projektist edasi saanud on?Pikalt vaikus juba.
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Mõtleme, mida millest ja kuidas, mitu plaani peas. Ülearust vaba aega pole eriti olnud, et asjaga tegeleda.
Säilitame RAHU, iga asi omal ajal aga tuleb 8)
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Plaanid esialgu koos 8)! Uus idanaaber tuleb 100% torust. Mootori vahetame välja BMW diisli vastu ja moogi kasti asendame Gaz66 omaga. Sillad lääbade peale! Üritame võimalikult vähe elektrit ja muud kola külge kruuvida, mida vähem seda pommikindlam:D
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4477
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Kristjan 4x4 kirjutas:Mootori vahetame välja BMW diisli vastu ja Üritame võimalikult vähe elektrit külge kruuvida, mida vähem seda pommikindlam:D
Sa küll ei täpsustanu mis bmw diisel aga
Kui olete diisli kasuks otsustanud - pange siis juba miski ajuvaba diisel
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Matsime maha kõik diisliga seonduva! Tänase päeva tirisime mootorit! Kollile tuleb roveri 3,9 V8 koos kastidega. Peale linnusele päikest vol 6, läheb lahti lammutsus. Siis tulemas ka pildimaterjaali :bg
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mõistlik mõte
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kristjan 4x4 kirjutas:Matsime maha kõik diisliga seonduva! Tänase päeva tirisime mootorit! Kollile tuleb roveri 3,9 V8 koos kastidega. Peale linnusele päikest vol 6, läheb lahti lammutsus. Siis tulemas ka pildimaterjaali :bg
Pole seal tridida midagi. See on üsna kaalujälgijate mootor, sest aluplokiga V8 on enamikest R4 disladest kergem. Sellest mootorist annab nii mõnegi hobuse välja võluda. Togib udistada, kas panete ZF automaadi või R380 manuaalkasti? Kas olete juba ostustanud, mis markeeringu ja ülekanderavuga LR vahekast tuleb?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Käigukast on neljakäiguline, pidi töökindlam olema ja vahekastil lisa väljavõte! Mootori ja kastide kaal pakkub küll huvi :shock: oletan, et kõik kokku um 200-300kg. Ülekande arvust pole aimugi 8)
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ma oletan, ennem kui landy täpsed numbrid lagedale toob:

Mootor, koos agrekaatide ja siduriga u. 205 kg
Käigu ja vahekast kokku 85 kg
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kristjan 4x4 kirjutas:Käigukast on neljakäiguline, pidi töökindlam olema ja vahekastil lisa väljavõte!
Kas see kombo siis Q-kulguri pealt pärit või?

Seega Disco I pealt mootor ja RRC pealt LT95 kast.

Selle kohta kirjutatakse:
The LT 95 was a robust four speed gearbox with the transfer case built into the same enclosure (but they have different fluid reservoirs). One of the nice things about the LT95 was that there were a number of transfer case ratios available and you did not need to pull the box to change them. The bad thing is that it is a four speed gearbox and Rover decided that they needed a fifth gear for highway driving. The gearbox was used on Range Rover through 1983, all 109 Stage 1 V8, all 101 and on 1983 and 1984 V8 Nineties and One Tens.

The 4-sp gearbox, fitted to all manual Range Rovers from 1970 to 1983, has a transfer box which is integral with the gearbox assembly and is, therefore, inseparable from it.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Täna õhtul tegime kolli algosadeks, alles raam ja sillad. Homme üritan raami õgvendada ja lahti monteerida esisilla, sest see sunnik vaja pahupidi keerata! Edasi vaja paika mõõta mootor koos kastidega ja teha silla kiinitused. Kui mootor paigas siis näha kus kuidas mis kinnitused tulevad, plaan 3 link taha, kui ruumi siis ette ka. kuhugi vaja ära mahutda meh vints ja palju muud kola. Muidugi teeme palju madalama kere aga teljevahet ei tahaks muuta! :D
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Landy, tulevad siis täpsed agrekaatide kaalud?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

The Rover V8 began life as the Buick 215, an all-aluminium engine introduced for the 1961 model year. The compact engine was lightweight, at just 144 kg (318 lb). The Rover engine was heavier but stronger than the Buick engine, with a dry weight of about 170 kg (375 lb).
need aqndmed on 3,5L karburaatormootori kohta. 3,9L pritsungi kohta poleveel leidnud.

teine allikas väidab:
Rover V8 technical information
* Width = 26'
* Length = 28'
* Height = 27'
* Weight = 320 lbs

Kolams allikas:
http://www.v8register.net/subpages/v8en ... nsions.htm

Veel Rover V8 mootorist
http://wapedia.mobi/en/Rover_V8
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Mõned pildid tehtus üle pika aja. Auto osandatud ja pildistaja ka ligi :D Saime rami enamvähem puhtaks http://fotoalbum.ee/photos/urkel/46405397 sama tegime ka esisillaga http://fotoalbum.ee/photos/urkel/46405399. Tänase seisuga saime mootori paika ja tegemisel on lääbad! http://fotoalbum.ee/photos/urkel/46405407. Ära tõime ka torud 48x2,5 ST55. Niipea kui sillad all ja alusvanker koos siis läheb lahti maja ehitus 8)
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 506
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hans »

kahju et pildid on nagu spioonifotod.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”