JEEP "Suumahher"
Moderaator: Moderators
Re: JEEP "Suumahher"
Ilus metallitöö! Aga tegelikult ka, integreeri see vints nii auto ligi kui saad. Ilus sisselõige radikavõresse ja nii vastu radikaid kui annab. Stange on ees liiga pikalt üle auto nina. Praktilisus kaob metsas ära, oled nagu metssiga pika kärsaga. Samuti liiga palju raskust autol nina peal. Lõika kaalu vähendamiseks auke sisse vintsi plaadile/karbile. Tööd vaadates oskaksid küll ilusa liibuva lahenduse teha.
+372 5028488
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: JEEP "Suumahher"
USAkate haagisekonkse on saada päris suure langusega. Osad on ka reguleeritavad. Nii et ei tohiks probleemi tekkida. Nagu näiteks:Bullrider kirjutas:Aga kärukonksu kinnituskoht nii räigelt kõrgel? Kui tõste lisaks väänad tuleb oma meeter maapinnast.... eli standard haagiseid vedada ei saa, muidu sädemepilv taga ju? Muide milleks on hea see esitorude kalle ettepoole, niiöelda jänkimall?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: JEEP "Suumahher"
Seeline asi oligi plaanis ja raskust ei tohiks ka kärule eriti tulla. Vaja teinekord võibolla murutraktorit suvilasse vedada. Treileri veo jaoks on ikka teine auto...tarmo kirjutas:USAkate haagisekonkse on saada päris suure langusega. Osad on ka reguleeritavad. Nii et ei tohiks probleemi tekkida. Nagu näiteks:Bullrider kirjutas:Aga kärukonksu kinnituskoht nii räigelt kõrgel? Kui tõste lisaks väänad tuleb oma meeter maapinnast.... eli standard haagiseid vedada ei saa, muidu sädemepilv taga ju? Muide milleks on hea see esitorude kalle ettepoole, niiöelda jänkimall?
Re: JEEP "Suumahher"
See on väga huvitav teooriaRaidoKol kirjutas:Ettepoole kalle selleks, et kui järsust mäest/künkast alla sõidad. Siis ei lenda sa üle nina katusele. Äärmisel juhul vajud külili vms.Bullrider kirjutas:.... Muide milleks on hea see esitorude kalle ettepoole, niiöelda jänkimall?
Võib olla peaks igaks juhuks papist auto šablooni tegema ja kontrollima millise kaldenurga juures toru maad puudutab. Ma pakun et tolleks hetkeks on totaalselt liiga hilja midagi "suunata" proovida
Re: JEEP "Suumahher"
Mõte ikka selles, et suurtel kiirustel Baja kõrbes ette sattunud loom rataste alla löödaks, mitte esiklaasi.
Kivironijate raudade veelgi suurem kalle ettepoole ja aitab neil nina suurtel rahnudel ülessepoole ajada.
Kivironijate raudade veelgi suurem kalle ettepoole ja aitab neil nina suurtel rahnudel ülessepoole ajada.
+372 5028488
Re: JEEP "Suumahher"
Huvitav kui tugev selline lahendus on,tuttava hummeril on selline,aga tundub kuidagi jube lahja,kui nüüd seal mingi 7-8 tonni paat treilaga küljes on siis mis see konstrui arvata võib ?tarmo kirjutas:USAkate haagisekonkse on saada päris suure langusega. Osad on ka reguleeritavad. Nii et ei tohiks probleemi tekkida. Nagu näiteks:Bullrider kirjutas:Aga kärukonksu kinnituskoht nii räigelt kõrgel? Kui tõste lisaks väänad tuleb oma meeter maapinnast.... eli standard haagiseid vedada ei saa, muidu sädemepilv taga ju? Muide milleks on hea see esitorude kalle ettepoole, niiöelda jänkimall?
56157755
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: JEEP "Suumahher"
Midagi ei arva. selline kuulmunakuga lahendus on meil lubatud kuni 3500 täismassiga haakele. Selle peab kenasti vastu. Üle selle on juba O3, millel peab olema teistsugune haakeseade.kala kirjutas: Huvitav kui tugev selline lahendus on,tuttava hummeril on selline,aga tundub kuidagi jube lahja,kui nüüd seal mingi 7-8 tonni paat treilaga küljes on siis mis see konstrui arvata võib ?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: JEEP "Suumahher"
Selline lahendus on enamikel USAkate konksudel. Ehk siis nelikant-toru. Lihtsalt enamik ei ole reguleeritavad ja ei usu küll, et see nõrgem on, kui ühes tükis lahendus.kala kirjutas: Huvitav kui tugev selline lahendus on,tuttava hummeril on selline,aga tundub kuidagi jube lahja,kui nüüd seal mingi 7-8 tonni paat treilaga küljes on siis mis see konstrui arvata võib ?
Antud lahendus on Top Partsist ja algselt usast pärit konks, mille suurimaks käru koormuseks oli mäletamist mööda märgitud 5 tonni. RAM1500 enda max haagise mass on 4000 kg.
Peaks ikka päris peast põrunud olema, kui hakkaks selle auto ja selle konksuga 7-8 tonniseid paate vedama
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: JEEP "Suumahher"
Eelnevates postitustes vegeteerides, siis meeldivad mul pigem negatiivsed vastused...
Esi stange teen nüüd natuke ringi ja alumisi torusid hakkame tegema sellel nädalavahetusel.
Plaanid on vägevad ja pean ikka tunnistama, et mõnel teist oli ikka õigus... Tööd ootavad...pildid tulevad
Esi stange teen nüüd natuke ringi ja alumisi torusid hakkame tegema sellel nädalavahetusel.
Plaanid on vägevad ja pean ikka tunnistama, et mõnel teist oli ikka õigus... Tööd ootavad...pildid tulevad
Re: JEEP "Suumahher"
Palju see raud+stange sul nina peale raskust lisab ca? Igati tummine asi tundub küll, seega ekspluatatsiooni käigus järgi ta küll ei anna.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: JEEP "Suumahher"
Justandrusr kirjutas:Esi stange teen nüüd natuke ringi ja alumisi torusid hakkame tegema sellel nädalavahetusel.
Lõika raami otsi siduv plekk välja ja vii vintsialus ca 40mm sissepoole.
Mina olen niimoodi seda lahendanud.
Saad ka rohkem sissepoole viia, siis tuleb lihtsalt vintsi nihutada tsentrist välja.
Kui paigas, keevita miski nurk vms. vintsialuse külge, mis on vastu roolikarpi tihedalt.
Cherol on roolikarbi kinnitus nõrk koht. Kas tõmbab poldid läbi raami või murrab lihtsalt ära.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Re: JEEP "Suumahher"
Sai siis Teie kõikide hea nõu kuulda võetud ja toimetama hakatud.
Vana versioon:
Plasma käima ja kärpima:
Ette uus riba
Ja väike auguke muda irdumiseks....
Selline ta sai ja nüüd on ta lõplik...või???
Vana versioon:
Plasma käima ja kärpima:
Ette uus riba
Ja väike auguke muda irdumiseks....
Selline ta sai ja nüüd on ta lõplik...või???
Viimati muutis andrusr, E Dets 21, 2015 10:08 am, muudetud 2 korda kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Pori kukub tõesti vintsi alt nüüd ilusti ära,aga oht vintsi korpus ära lõhkuda suhteliselt suur. Endal sai puuritud pooli alla 40.sed augud
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga
Tel: 517 5852
Tel: 517 5852
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: JEEP "Suumahher"
Ei ole see asi nii hull midagi. U-raud on ümberringi piisavalt jäik.tooland kirjutas:Pori kukub tõesti vintsi alt nüüd ilusti ära,aga oht vintsi korpus ära lõhkuda suhteliselt suur. Endal sai puuritud pooli alla 40.sed augud
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
Re: JEEP "Suumahher"
Kas stange juba täitsa valmis ja auto juba müügis
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... id-2052967
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... id-2052967
Chero