17. leht 20-st

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: K Juun 12, 2013 3:51 pm
Postitas andrusr
Nüüd siis veel targemaks saadud.Leidsin ka mingisugused elektriskeemid.
Sellelt tundub olema väljund nr.3

Pilt

Juhtme saab tõmmata ajust ja see paistab olema B27

Pilt

Selle skeemi järgi tulevad juhtmed vedada:

Pilt

Nüüd jääb veel kalibreerimine välja mõelda ja nii lihtne ta on?

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: K Juun 12, 2013 4:17 pm
Postitas Bytewize
Tundub nii, juhe nr 3.
Peale kardaani kiiruse rohkem vaja polegi ju.

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: K Juun 26, 2013 4:38 pm
Postitas andrusr
Lätis käidud ja jällegi hästi.
Pilte ei jõudnud teha, kuna sõit oli nii kiire....
Vahva üritus jälle lätlastelt :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: E Juul 29, 2013 3:55 pm
Postitas andrusr
Kuna kaks viimast sõitu on pidurid põlema lastud, siis nüüd tuli laiskus välja juurida ja tööle hakata.
Pilt, mis avanes suportit lahti võttes, oli selline:

Pilt

Pilt

Uuel ja vanal on ikka vahe sees küll:

Pilt

Silindrid ise seest korralikud:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ennem "Stigat" sai veel ära vahetatud õlid sildades, metallipuru ei olnud ja vett ka ei ole sisemus näinud.
Üks pooltelje kardaanirist läks vahetusse ja valmis ta ongi.

Kohtumiseni "Stigal", Lätis

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: N Sept 19, 2013 12:18 pm
Postitas andrusr
Natuke tegemistest: peale Klapperit ei tahtnud auto sugugi käivituda, seega tuli hakata viga otsima. Selgus, et aku kaputt ja viga oli ta saanud juba viimasel Läti sõidul. Poes öeldi , et mingi lühis ja volte vähe jne. Seega olin sunnitud probleemidele lahendust otsima... Auto "uuestisünnist" on kimbutanud koguaeg elektriprobleemid, küll jamab üks asi ja siis teine asi.
Tuli alustada asjaga. Kõigepealt sai tellitud USA-st uus 160A genekas, mis saabudes oli selline. Pakend täiesti terve, aga genekal üks kõrv murdunud. Informeerisin müüjat ja oh üllatuseks, ta pani uue gene teele. Eriline respect, ei hakkanud isegi kahtlustama, et äkki kukkus mul endal suurest õnnest maha. Esimene siis sellises seisus:

Pilt

Ja poolteist nädalat hiljem juba selline jupstükk. Sellega loodame nüüd natuke suuremat powerit laadimises:

Pilt

Kuna originaal 90A ja uue 160A mõõduvahe on märgatav, siis tuli alustada ümberehitusega. Välismaa foorumid väidavad, et kõik on võimalik. Väike võrdlus pildil:

Pilt

Ümber tuleb ehitada geneka kinnitus ja rohkem midagi keerulist seal ei ole. Mõned millimeetrid on puudu, et augud kohakutti saaks. Õhufrees kätte, prill pähe ja lihvima:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Plekist kandurit tuli ka natuke õgvendada ja kinnitus valmis:

Pilt

Mootori korpust tuli ka natuke kaasa aidata:

Pilt

Järgmiseks ettevõtmiseks on uus ja võimsam aku. Poest väideti, et viimane sõna. pidi olema süvatühjenemisega, kannatab vintsimist ja paugutamist. Lisaks infot, et sarnaneb geelakuga. Kui keegi teab sellest midagi rohkemat, siis andku teada. Nüüd vaja teha uus aku alus ja mõelda, kuhu see ka mahub. Kapotialune sai aku jaoks tühjemaks tehtud, eks siis pärast näha, mida kuhu panna.

Pilt

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: R Sept 20, 2013 9:05 am
Postitas andrusr
Akualuse ehitus täies hoos:

Pilt

Pilt

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: E Sept 23, 2013 10:56 am
Postitas andrusr
Aku paigas, kaitsmekarp mahub ka ära ja paisupaak uude kohta. Loobuma pidin ainult püsikiiruse hoidjast, aga seda pole metsas väga vaja :)

Pilt

Pilt

Järgmiseks ettevõtmiseks uued akukaablid. 35mm2 keevituskaablid ja kingad tahaks otsa joota. Lisaks tuleb veel kulumisvastane sukk kaablitele. Ennem peab jootmise selgeks õppima, siis saab ka pildimaterjali juurde...

Abi ka natuke vaja - Kas peab panema tagasi ka originaalis oleva aku temperatuuri anduri või saab ta riiulisse panna?

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: E Sept 23, 2013 11:28 pm
Postitas rommi
Kuidas need Rusty' vardad pidama jäid. Kas originaalvardaga kannatab võrrelda?

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: T Sept 24, 2013 8:48 am
Postitas andrusr
rommi kirjutas:Kuidas need Rusty' vardad pidama jäid. Kas originaalvardaga kannatab võrrelda?
Tunduvad olema tõsisest rauast, originaaliga ei anna võrrelda, kuna need ehituselt teistsugused (tugev lahendus)
Kõveraks ei ole suutnud sõita ja ei ole nagu põhjust ka andnud :) Kui nüüd ära ei sõnanud. Soovitan soojalt...

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: P Sept 29, 2013 6:23 pm
Postitas andrusr
Töine nädalavahetus seljataga...on edusamme.
Aku alus sai krunditud ja värvitud:

Pilt

Abimees igal tööl :)

Pilt

Aku juhtmeteks sai kasutatud peenekoelist 35mm2 kaableid, kõik otsad joodetud koos endaga :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Genekas läks ka probleemivabalt paika:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Nüüd jäänud veel uute vintsikaablite vahetus ja loodame elektriprobleemidest siin mitte rääkida...

Pilt

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: P Sept 29, 2013 9:27 pm
Postitas toi
Ei ole küll kõige pädevam elektrist aga olen aru saanud et kui vask kaablitele panna al kingad siis ei pidand kaua kestma. Pidi hakkama oksudeeruma.

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: P Sept 29, 2013 9:42 pm
Postitas andrusr
toi kirjutas:Ei ole küll kõige pädevam elektrist aga olen aru saanud et kui vask kaablitele panna al kingad siis ei pidand kaua kestma. Pidi hakkama oksudeeruma.
Ega ma ka pädev ei ole, aga seal ei ole kindlasti Al king. Juhe on küll vask, joodis tina ning king ka mingist materjalist ja selles olen ma kindel, et parem kui originaal värviline traat koos oma ühendustega.
Ootasin targemat kommentaari :)

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: P Sept 29, 2013 10:31 pm
Postitas al
andrusr kirjutas:
toi kirjutas:Ei ole küll kõige pädevam elektrist aga olen aru saanud et kui vask kaablitele panna al kingad siis ei pidand kaua kestma. Pidi hakkama oksudeeruma.
Ega ma ka pädev ei ole, aga seal ei ole kindlasti Al king. Juhe on küll vask, joodis tina ning king ka mingist materjalist ja selles olen ma kindel, et parem kui originaal värviline traat koos oma ühendustega.
Ootasin targemat kommentaari :)
numaeitea...
On neid pressitavaid alu klemme pandud vaskkaablile ja mingil nõrkusehetkel korralikult tegemise tuhinas isegi jootnud (aku) klemme, kui kuskilt järgi on andnud, siis ikka pigem tugeva voolu ja s--a ühenduse tõttu "ära keevitanud". Ehk kõige karmimad tingimused on olnud veoki tagaluugi juhtmetel, mis 24/365 soolas ja lumes kestsid. Iseasi kui need juhtmed nüüd pidevalt kuskil vees ligunevad?

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: E Sept 30, 2013 1:23 am
Postitas Kaltsyum
Võta see kaabli king, lihvi natuke liivapaberiga. Alt peaks välja tulema vask, osad kingad on lihtsalt sellise al sarnase kattega.
Suure tarbe all testinud oled süsteemi ? Kas andur läks riiulisse ?

Re: JEEP "Suumahher"

Postitatud: E Sept 30, 2013 8:16 am
Postitas andrusr
Kaltsyum kirjutas:Võta see kaabli king, lihvi natuke liivapaberiga. Alt peaks välja tulema vask, osad kingad on lihtsalt sellise al sarnase kattega.
Suure tarbe all testinud oled süsteemi ? Kas andur läks riiulisse ?
Vintsi kaablid veel vedamatta...kui need ära saab, siis testimiseks mitu võimalust. Ritsus käivad praegu hullud kaevetööd, lasen ennast kuhugi maa-alla kaevata, siis näeb, mis tarbimisest ja vintsist saab?
Loodame, et ei lähe "riiulisse", kuigi ma ei tea, mida see tähendab:)

Tervitustega ja annan teada...