Vaz 2121 aastast 1982.
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Viimasle pildile kommentaariks.
Seda nurka tasuks võimalusel veidi õgvendad ja lühenaks teha.
Näiteks siin pildil toodud asendis (üks ratss koopa laes kinni) läks taganurk juba pea aegu vastu maad (teise tagaratta all oli kerge kraavi moodustis)
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/j ... C02406.JPG
Seda nurka tasuks võimalusel veidi õgvendad ja lühenaks teha.
Näiteks siin pildil toodud asendis (üks ratss koopa laes kinni) läks taganurk juba pea aegu vastu maad (teise tagaratta all oli kerge kraavi moodustis)
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/j ... C02406.JPG
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
[quote="Landy"]Viimasle pildile kommentaariks.
Seda nurka tasuks võimalusel veidi õgvendad ja lühenaks teha.
Seda nurka oli kindlasti plaanis lühemaks lõigata, praegu lihtsalt sai nii külge, pärast lõikab parajaks. Aga tänud tähelepanu juhtimast!
Seda nurka tasuks võimalusel veidi õgvendad ja lühenaks teha.
Seda nurka oli kindlasti plaanis lühemaks lõigata, praegu lihtsalt sai nii külge, pärast lõikab parajaks. Aga tänud tähelepanu juhtimast!
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tere, Vahepeal natuke jälle garages toimetatud. Tagumiste nurkade plekitööd said lõpetatud.
Sild sai ka uuesti alla ,nissan x tralei amordid osutusid ainult üks cm pikemaks , seetõttu tõime ülemised amordikinnitused kuskil 4 cm allapoole. amordid originaalidega võrreldes on kindlasti tugevamad ja kvaliteetsemad.
Orginaal paraleelvaras alla proovitud. Jõudsime katseeksitusmeetodil järeldusele, et varda peaks tegema 2,3 cm pikem siis jääks sild oma õigesse asendisse. Lühikesed pikkivardad teeme ka pikemaks. pikkus on veel kalkuleerimisel.
rehv 215/75/15 koos 5 cm tõstega,
[url=https://www.upload.ee/image/6689670/168 ... 0627_o.jpg
[/url]
rehv 235/75/15 . Arvatavasti hakkame kasutama kahte jooksu velge, valuvelg tänavasõiduks (softi poolepealt) ja plekkidele ostame uued (235/75/15) metsa rattad.
Esisilla sarniiride vahele sai treitud 3cm kõrged flansid.
Tiivakaarte laiendamiseks oleme mõelnud midagi sellist nagu pildil.
Sild sai ka uuesti alla ,nissan x tralei amordid osutusid ainult üks cm pikemaks , seetõttu tõime ülemised amordikinnitused kuskil 4 cm allapoole. amordid originaalidega võrreldes on kindlasti tugevamad ja kvaliteetsemad.
Orginaal paraleelvaras alla proovitud. Jõudsime katseeksitusmeetodil järeldusele, et varda peaks tegema 2,3 cm pikem siis jääks sild oma õigesse asendisse. Lühikesed pikkivardad teeme ka pikemaks. pikkus on veel kalkuleerimisel.
rehv 215/75/15 koos 5 cm tõstega,
[url=https://www.upload.ee/image/6689670/168 ... 0627_o.jpg
[/url]
rehv 235/75/15 . Arvatavasti hakkame kasutama kahte jooksu velge, valuvelg tänavasõiduks (softi poolepealt) ja plekkidele ostame uued (235/75/15) metsa rattad.
Esisilla sarniiride vahele sai treitud 3cm kõrged flansid.
Tiivakaarte laiendamiseks oleme mõelnud midagi sellist nagu pildil.
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Kas tagumised tiiva ääred keevitasid kinni. Kuidas tegid?
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tiivakaarte laiendamiseks oleme mõelnud midagi sellist nagu pildil.
[/quote]
Neid laiendeid on suht lihtne paigaldada kui võtad servas oleva traadi seest välja. Siis saad vähe paremini auto järgi need valmis painutada ja lõigata. Peale seda kui kummiosa küles, siis lükkad traadi sisse tagasi. Põhiline probleem nende paigaldamisel on korralik kinnituskohtade korrosiooni tõrje.
[/quote]
Neid laiendeid on suht lihtne paigaldada kui võtad servas oleva traadi seest välja. Siis saad vähe paremini auto järgi need valmis painutada ja lõigata. Peale seda kui kummiosa küles, siis lükkad traadi sisse tagasi. Põhiline probleem nende paigaldamisel on korralik kinnituskohtade korrosiooni tõrje.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
tagumised tiivakaared said lõpetatud jah. tagumisel otsal sai vana plekki natuke maha lõigatud, siis sinna läks uus plekk õige pikkusige nii , et ulatus täpselt välimise tiiva plekini. Ja esimesele otsas sai ka jupp plekki lisatud , et sisemine koopaplekk ulatuks ilusti tiivani. Kui garaazi uuesti jõuan saan pildi teha.Nifa21 kirjutas:Kas tagumised tiiva ääred keevitasid kinni. Kuidas tegid?
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Meil tekib sellega ka kindlasti probleeme , et tiivakaared otsatest lõigatud ja pole kogu ulatuses enam ühtlast ranti. Aga eks peab vähe veel mõtlema seda asja.kolks kirjutas:Tiivakaarte laiendamiseks oleme mõelnud midagi sellist nagu pildil.
Neid laiendeid on suht lihtne paigaldada kui võtad servas oleva traadi seest välja. Siis saad vähe paremini auto järgi need valmis painutada ja lõigata. Peale seda kui kummiosa küles, siis lükkad traadi sisse tagasi. Põhiline probleem nende paigaldamisel on korralik kinnituskohtade korrosiooni tõrje.
Kuidas muidu need laiendid kinnitasid kas neetide, kruvidega või veel millegi muuga?
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Esimestega oli lihtne. sinna pidi ainult mõne kruvi juurde panema. Patroilil on logari kinnituskruvid õige koha peal. Tagumised läksid esialgu kruvidele. Kuid on ostetud juba keermestatud tõmbepesad et tulevikus saab need paika ja lähevad ikka poltidele. Praegu on jah kruvidega,(korrosiooni tõrje ja hameritega kokku mökerdatud aga kruvidega ei saa seda õiget tulemust) kuna läks kiireks sest siin valgamaal on üks politseimees kellele ma kohe korralikult ette jäin nende koopast väljaulatuvate ratastega.(iga kord kui nägi, nii kohe kinni pidas et küsida millal korda saab antud puudus )Rom2121 kirjutas:Meil tekib sellega ka kindlasti probleeme , et tiivakaared otsatest lõigatud ja pole kogu ulatuses enam ühtlast ranti. Aga eks peab vähe veel mõtlema seda asja.kolks kirjutas:Tiivakaarte laiendamiseks oleme mõelnud midagi sellist nagu pildil.
Neid laiendeid on suht lihtne paigaldada kui võtad servas oleva traadi seest välja. Siis saad vähe paremini auto järgi need valmis painutada ja lõigata. Peale seda kui kummiosa küles, siis lükkad traadi sisse tagasi. Põhiline probleem nende paigaldamisel on korralik kinnituskohtade korrosiooni tõrje.
Kuidas muidu need laiendid kinnitasid kas neetide, kruvidega või veel millegi muuga?
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tere. natuke jälle autojuures toimetatud. tagasilla pikkivardad (lühemad) ja paraleervarras said pikemaks tehtud , tugevndatud , värvitud, uued puksid sisse ja alla.
Sai hakatud siis esimest otsa tegema. tiivakaared said lõigatud.
Esiraudade sobivust sai proovitud.
Vähe kaugemalt ka üks pilt.
Salongis sai ka plektöid tehtud.
Esimesele diffrile teeme ühe lisakinnituse juurde. Kronsad said valmis tehtud, aga lõpuni teeb siis kui mootor peal ja differ täpselt omal kohal. Ei hakka praegu seda mootorist eraldi kinnitama.
Sai hakatud siis esimest otsa tegema. tiivakaared said lõigatud.
Esiraudade sobivust sai proovitud.
Vähe kaugemalt ka üks pilt.
Salongis sai ka plektöid tehtud.
Esimesele diffrile teeme ühe lisakinnituse juurde. Kronsad said valmis tehtud, aga lõpuni teeb siis kui mootor peal ja differ täpselt omal kohal. Ei hakka praegu seda mootorist eraldi kinnitama.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Endise Niva omanikuna lust vaadata. Võiks öelda istund kodus pöidlad pihus, et asi ka valmis saaks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tänud. Loodan ise ka, et motivatsiooni jätkuks lõpuni.Landy kirjutas:Endise Niva omanikuna lust vaadata. Võiks öelda istund kodus pöidlad pihus, et asi ka valmis saaks.
Küsiks ka arvamusi tagumise diffri kohta. Jäi silma, et pakutakse 180-250 euro eest torsen lukke taha, kuidas need ennast õigustavad? Algne plaan oli kinni keevitada aga tahaks nagu teepeal ka sõita.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Ladaklubi foorumis on sellel taamal aegade hämaruses arutletud.
Praegu leidsidn kiiruga ühe teema:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopi ... 6#pid48367
Ülejäänusid pead otsima.
Praegu leidsidn kiiruga ühe teema:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewtopi ... 6#pid48367
Ülejäänusid pead otsima.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Jäärajal õigustab torsen ennast igati paremini kui keevis ladoki all.Rom2121 kirjutas:Tänud. Loodan ise ka, et motivatsiooni jätkuks lõpuni.Landy kirjutas:Endise Niva omanikuna lust vaadata. Võiks öelda istund kodus pöidlad pihus, et asi ka valmis saaks.
Küsiks ka arvamusi tagumise diffri kohta. Jäi silma, et pakutakse 180-250 euro eest torsen lukke taha, kuidas need ennast õigustavad? Algne plaan oli kinni keevitada aga tahaks nagu teepeal ka sõita.
Oma nival keevitasin kinni, muidu ei saanud paigalt ära. Korra vahetasin poolassi pärast heinamaal ringi keeramist fedima nahkadega. Sõitsin sellega ainult külavahel ja metsas.( minu külavahetee sai alles paar aastat tagasi killustiku katte liivale peale ). Asfaldil ringi keerates vist ainult viliseks keevisega. Ise sinna kahjuks ei jõudnudki sellega!
Kui eelarve lubab, osta torsen, kui ei meeldi, müü ladaklubis maha. Võid ka kasutatud diffrit sealt uurida.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Mina panin enda Nivale sellise asja taha: blokeeruv, mingi EATON
https://www.youtube.com/watch?v=Rtg7_Hmq068
Seda ei maksa ajada segamini selle asjaga: mitteblokeeruv, TORSEN
https://www.youtube.com/watch?v=JEiSTzK-A2A
Miks ma seda räägin. Ostsin selle esimesel videol oleva difri torseni pähe, seda ta tegelikult ei ole. Tüüp, kes seda müüs väitis, et see torsen. Pole mehe peale vihane, sest ta ise ka seda täpselt ei teadnud...ühesõnaga pikk jutt.
Kahjuks ei ole saanud seda lukku eriti mudas ega lumes testida, sest auto pikalt tegemises. Kui tegelase numbrit tahad, siis mul see kuskil olemas, mu käest küsis vist 175 euri.
https://www.youtube.com/watch?v=Rtg7_Hmq068
Seda ei maksa ajada segamini selle asjaga: mitteblokeeruv, TORSEN
https://www.youtube.com/watch?v=JEiSTzK-A2A
Miks ma seda räägin. Ostsin selle esimesel videol oleva difri torseni pähe, seda ta tegelikult ei ole. Tüüp, kes seda müüs väitis, et see torsen. Pole mehe peale vihane, sest ta ise ka seda täpselt ei teadnud...ühesõnaga pikk jutt.
Kahjuks ei ole saanud seda lukku eriti mudas ega lumes testida, sest auto pikalt tegemises. Kui tegelase numbrit tahad, siis mul see kuskil olemas, mu käest küsis vist 175 euri.
Viimati muutis Nifa21, P Mär 05, 2017 9:02 pm, muudetud 1 kord kokku.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tere. vahepeal jälle toimetatud auto juures. sisemiste karpide keevitus sai lõpetatud. salong ja kapotialune liivapritsiga puhtaks lastud ja roostemuundur peale.
Sai ka nahkistmed soetatud ja kruvisime külge. kasutasime ära originaal istmete raame ja istmed saab tagumisest otsat üles tõsta, et tagumisele istmele parem minna oleks.
Sai ka nahkistmed soetatud ja kruvisime külge. kasutasime ära originaal istmete raame ja istmed saab tagumisest otsat üles tõsta, et tagumisele istmele parem minna oleks.