Minu viga, ei mõelnud asja korralikult läbi. Tagumise reduktori ülekanne on 4.44 ja ette on plaan panna 4.4 siis peaks hea keerata olema kui esisild hästi natukene kiirem on. Samas jah jääb ikka jube aeglane aga ega ta mul väga kiire masin ei peagi tulema. Eks veel mõtlen selle üle, kas tuleb tagaveolise k.kast koos vahekastiga või ei tule.isakene kirjutas:Tegelikult tuleb kolm-neli korda aeglasem, oleneb mis ülekanne sul käigukastis on. Kõigepealt aeglustab käigukasti peaülekanne olenevalt ülekandearvust käigukastist tulevat pöörlemiskiirust kolm-neli korda ja siis sillad veel seda aeglustatud pöörlemist 4 millegagi korda, olenevalt ülekandest. Jube aeglane asi tuleb niiviisi.MARK53 kirjutas:Praegune plaan on panna esiveolise auto käigukast ilma vahekastita, kui muidu on esiveolise mootor ja k.kast risti kere suhtes siis mina panen paralleelselt raami suhtes ja sealt kust tulevad välja poolteljed rattastesse viin mina kardaanist sildadesse ja seda ka veel, et k.kastis keevitan diffri lukku. Sedasi peaks ka ülekanne poole aeglasem jääma kui muidu esiveolisel.
Projekt Mudakoll
Moderaator: Moderators
Re: Projekt Mudakoll
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Projekt Mudakoll
Mida aeglasemalt liigub seda sügavamale kaevubMARK53 kirjutas: Samas jah jääb ikka jube aeglane aga ega ta mul väga kiire masin ei peagi tulema.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Projekt Mudakoll
Tegeleikult on meil ju üks punane võistlusuto praegugi sama tehnilise lahenduse baasil tehtud, Majandavad nemadki Läänemaal.isakene kirjutas:Tegelikult tuleb kolm-neli korda aeglasem, oleneb mis ülekanne sul käigukastis on. Kõigepealt aeglustab käigukasti peaülekanne olenevalt ülekandearvust käigukastist tulevat pöörlemiskiirust kolm-neli korda ja siis sillad veel seda aeglustatud pöörlemist 4 millegagi korda, olenevalt ülekandest. Jube aeglane asi tuleb niiviisi.MARK53 kirjutas:Praegune plaan on panna esiveolise auto käigukast ilma vahekastita, kui muidu on esiveolise mootor ja k.kast risti kere suhtes siis mina panen paralleelselt raami suhtes ja sealt kust tulevad välja poolteljed rattastesse viin mina kardaanist sildadesse ja seda ka veel, et k.kastis keevitan diffri lukku. Sedasi peaks ka ülekanne poole aeglasem jääma kui muidu esiveolisel.
Jutt nendest meestest ja tustal olevast masinast (sorry, team-i nimi ei meenu):
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... G_9247.JPG
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Projekt Mudakoll
Mida aeglasemalt liigub seda sügavamale kaevub
Täiesti vale arusaam asjadest sul
Täiesti vale arusaam asjadest sul
Proto
53951597
53951597
Re: Projekt Mudakoll
Mul see Passat oli ka nii ehitatud ja diiselmootoriga lippas 43 km/h välja.Tegelt oli see kiirus suht piisav metsas,põldudel ja ka väiksematel külateedel.Sul tuleb ju peaülekanne veel kiirem kui mu kärul oli.isakene kirjutas:Tegelikult tuleb kolm-neli korda aeglasem, oleneb mis ülekanne sul käigukastis on. Kõigepealt aeglustab käigukasti peaülekanne olenevalt ülekandearvust käigukastist tulevat pöörlemiskiirust kolm-neli korda ja siis sillad veel seda aeglustatud pöörlemist 4 millegagi korda, olenevalt ülekandest. Jube aeglane asi tuleb niiviisi.MARK53 kirjutas:Praegune plaan on panna esiveolise auto käigukast ilma vahekastita, kui muidu on esiveolise mootor ja k.kast risti kere suhtes siis mina panen paralleelselt raami suhtes ja sealt kust tulevad välja poolteljed rattastesse viin mina kardaanist sildadesse ja seda ka veel, et k.kastis keevitan diffri lukku. Sedasi peaks ka ülekanne poole aeglasem jääma kui muidu esiveolisel.
Väga pull auto sul.EDU ehitamisel
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Re: Projekt Mudakoll
Nüüdseks olen otsustanud, et panen esiveolise mootori koos käigukastiga ja kui tulebki liiga aeglane siis saan panna kiiremad reduktorid või vajadusel suuremad rattad.uhti kirjutas:Mul see Passat oli ka nii ehitatud ja diiselmootoriga lippas 43 km/h välja.Tegelt oli see kiirus suht piisav metsas,põldudel ja ka väiksematel külateedel.Sul tuleb ju peaülekanne veel kiirem kui mu kärul oli.isakene kirjutas:Tegelikult tuleb kolm-neli korda aeglasem, oleneb mis ülekanne sul käigukastis on. Kõigepealt aeglustab käigukasti peaülekanne olenevalt ülekandearvust käigukastist tulevat pöörlemiskiirust kolm-neli korda ja siis sillad veel seda aeglustatud pöörlemist 4 millegagi korda, olenevalt ülekandest. Jube aeglane asi tuleb niiviisi.MARK53 kirjutas:Praegune plaan on panna esiveolise auto käigukast ilma vahekastita, kui muidu on esiveolise mootor ja k.kast risti kere suhtes siis mina panen paralleelselt raami suhtes ja sealt kust tulevad välja poolteljed rattastesse viin mina kardaanist sildadesse ja seda ka veel, et k.kastis keevitan diffri lukku. Sedasi peaks ka ülekanne poole aeglasem jääma kui muidu esiveolisel.
Väga pull auto sul.EDU ehitamisel
jaan mmc kirjutas:Mootori ja ülekande paigutused võiks läbimõelda ja teha raami ehitusega samaaegselt. Komponentide hindu arvestades võiks ülekanded ehk Nivalt laenata.
Püüangi mõelda asju läbi raami ehitusega samaaegselt. Alguses oligi mul plaan panna niva esisild aga polnud kuskilt lähiümbrusest seda saada ja ei viitsinud seda kuskilt teisest eesti otsast tooma minna.
Re: Projekt Mudakoll
Kasuta uazi sildu neid saad küll ja taebla rauapunktist mine küsi sealt leiad healjuhul terrano omad kui veab ja küsi Kurkat ja küsi talt sildu!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Projekt Mudakoll
esiveduse mootoriga liigub see projekt mingi 50-70 kmh sõltuvalt rataste suurusest
mootoriruumi on sul vähevõitu
meil hetkel peal 2,0 honda ja see võtab ka omajagu ruumi mida sinu projektil pole näha
aga jõudu ja kannatlikku meelt
mootoriruumi on sul vähevõitu
meil hetkel peal 2,0 honda ja see võtab ka omajagu ruumi mida sinu projektil pole näha
aga jõudu ja kannatlikku meelt
- Lomp
- Rock Crawler
- Postitusi: 887
- Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
- Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
- Kontakt:
Re: Projekt Mudakoll
kasutaja 999 bagi on tehtud ka esiveolise mootoriga ja liigub ka u 60 km/h
Re: Projekt Mudakoll
Praeguse plaani järgi tuleb mootoriks mitsubishi coldi 1.3 liitrine bensukas. Täna passitasin kuidas see mootor raamile sobib arvan, et peaks asja saama. Istumine jääb kitsavõitu aga normaalmõõdus inimene peaks ilusti ära mahtuma. Tegin mõne pildi ka mootori passitamisest.
Mootor läheb veel madalamele kui pildil näha. Sõiduauto istmed tunduvad kuidagi paremini sobivat kui korvistmed.
Mootor läheb veel madalamele kui pildil näha. Sõiduauto istmed tunduvad kuidagi paremini sobivat kui korvistmed.
Re: Projekt Mudakoll
Kahjuks peab kolli ehitus mõneks ajaks seisma jääma, kuna tuli vahele üks teine projekt ja kahjuks ei jõua kahte masinat korraga ehitada.
Mudakolli ehitus pooleli kindlasti ei jää, kui saan teise masina valmis ehitan edasi. Vahepeal olen teinud kollile mootorikinnitused ja roolivardad.
Mudakolli ehitus pooleli kindlasti ei jää, kui saan teise masina valmis ehitan edasi. Vahepeal olen teinud kollile mootorikinnitused ja roolivardad.
Re: Projekt Mudakoll
Mis aparaati veel ehitad? Muidu tubli töö, läheks endal ka auto ehitamine nii jõudsalt!
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Projekt Mudakoll
Sai toodud omale üks Suzuki vitara, millel kere on väga mäda. Plaan oli see korda teha ja tulevikus sellega teedel liiklema hakkata, aga kui ei õnnestu korda teha siis läheb veermik mudakollile, praegu tundub, et saab asja sellest vitarast. Hiljem kui viitsin teen vitarast ka teema.Taivo kirjutas:Mis aparaati veel ehitad?
Re: Projekt Mudakoll
Ma nüüd ei mõista täpselt, et milleks see jutt siia?jaan mmc kirjutas:Torude jaoks on pingid ja treimiseks täisautomaatsed pingid aga ma pole veel kuulnud pingist mis tahvlist nt. algupärase Willise suvalise kere elemendi suudaks töödelda. Mitte, et toruraami projekteerimine ja ehitus oskus mööda külgi maha jookseks aga põhimõtteliselt on need tehtavad ka automatiseeritud seadmetega. Mingi kolmekümnendate, paarisaja eksemplarilise Bugati koobast ei tee ega paigalda ükski robot. Ja kui sa teed seda paremini Poola nn. restauraatorite "dressipükste ja liimi keevitusest" ei pea sa kolima kuskile Soome ehitajaks, vaid töö tuuakse sulle koju, olenemata asukohast. Töö hinna määrad sina, mitte klient, mingi turul nähtud odavaima käru hinna järgi.
Ükski perspektiiv ei realiseeru üleöö või iseenesest ja suhtumisega: tooge mulle kohe Bugati teha, makske raha ette siis ma Boki pudeli kõrval vaatan kuidas välja kukub, ei jõuta kuhugi.
Alustad Vitarast siis Pobeeda jne. Kogu esimeste aastate teenistuse matad seadmetesse (samas ei investeeri ka üle) ja koolitustesse. Veelparem, lähed kommiraha eest profi juurde paariks aastaks õpipoisiks. Aga 5 a. pärast on sul konkurentsi vähem ja raha rohkem, kui enamusel erialadel. Asja juurde käib alati ka ettevõtluslik ja raaamatupidamis oskuste pool, kehva kliendi tausta uuringu või odavate tööde teostamisega kaasnevad probleemid. Tasuta lõunaid ei ole ja odavalt võib teha vaid väiksmaid proovitöid, potensiaalsetele kuldklientidele.
Re: Projekt Mudakoll
Väga lihtne mõista....tulevane talent kasvab, kui lühidalt.Apelsin kirjutas:Ma nüüd ei mõista täpselt, et milleks see jutt siia?jaan mmc kirjutas:Torude jaoks on pingid ja treimiseks täisautomaatsed pingid aga ma pole veel kuulnud pingist mis tahvlist nt. algupärase Willise suvalise kere elemendi suudaks töödelda. Mitte, et toruraami projekteerimine ja ehitus oskus mööda külgi maha jookseks aga põhimõtteliselt on need tehtavad ka automatiseeritud seadmetega. Mingi kolmekümnendate, paarisaja eksemplarilise Bugati koobast ei tee ega paigalda ükski robot. Ja kui sa teed seda paremini Poola nn. restauraatorite "dressipükste ja liimi keevitusest" ei pea sa kolima kuskile Soome ehitajaks, vaid töö tuuakse sulle koju, olenemata asukohast. Töö hinna määrad sina, mitte klient, mingi turul nähtud odavaima käru hinna järgi.
Ükski perspektiiv ei realiseeru üleöö või iseenesest ja suhtumisega: tooge mulle kohe Bugati teha, makske raha ette siis ma Boki pudeli kõrval vaatan kuidas välja kukub, ei jõuta kuhugi.
Alustad Vitarast siis Pobeeda jne. Kogu esimeste aastate teenistuse matad seadmetesse (samas ei investeeri ka üle) ja koolitustesse. Veelparem, lähed kommiraha eest profi juurde paariks aastaks õpipoisiks. Aga 5 a. pärast on sul konkurentsi vähem ja raha rohkem, kui enamusel erialadel. Asja juurde käib alati ka ettevõtluslik ja raaamatupidamis oskuste pool, kehva kliendi tausta uuringu või odavate tööde teostamisega kaasnevad probleemid. Tasuta lõunaid ei ole ja odavalt võib teha vaid väiksmaid proovitöid, potensiaalsetele kuldklientidele.
XC 70