Daniel kirjutas:Potensiaali on ..... potensiaali on ......
38" ratas mahub ka ilma tõsteta alla ... lihtsalt peab veidi plekki kärpima ja esisilda umbes 10 cm ettepoole nihutama.
muidu aga jõudu
tänan
plekkide lõikamine on viimane samm
võimalik lahendus on panna ette chevy 52 tollised (k20 oma vist) tagumised vedrud. see annab ka kohe 4'' tõstet. ja esisild läheb 2'' ettepoole. sellel teemal arvamused teretulnud. ja kui kellegil on selliseid pakkuda siis PS abiks...
Chevy K30 6.2D (ehitamisel)
Toyota Hilux 2.4D
LR Defender 90 300TDi (ümberehitamisel)
LR Defender 110 2.4 Puma
Vaike umberehitamine ja Toyota LC 80 oma shnorkel istub ilusti. Kuskil vanal arvutil oli fotod kuidas see tehakse .
Otan uued fotod naiteks ni nagu ta nuud on !
Autoremont. Jäid kinni, tulen appi 24h.. Tel +3725588868 !
See kandiline originaalfilter on jama. Ei kannata survet väga. Miinusena tuleb see esile siis, kui soovid elektrilist pumpa kasutada. See ümmargune filter on väga hea.
M.A.R.E.K kirjutas:ära selle pärast nüüd filtrit minema viska(vaid asenda ikka)
õhufiltriga on lugu selline: snorklit vist ei tule, orig. filtri asemele sai soetatud selline asi (annab hobuseid juurde kah)
hakkan üleminekut meisterdama
Ära seda kasuta.Sellega saab oravaid püüda mitte hobuseid Kui tahad nii väga koonusega kuuma õhku kapoti alt ahmida,siis kasuta vähemalt AEM-i toodangut.Ei lase vähemalt tolmu läbi ja ei vaja erivahendeid hooldamiseks.
minul ka lahendatud koonusega aga mul greeni oma ja koos korpusega,ja see ühendatud snorkliga ja no problemo.Ei võta ta kuskilt sooja õhku.Soovin vaadata jr autot,väga hästi lahendtud minu arust.