Sookonn, vol. 2 ja vol. 3
Moderaator: Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Õnneks selliseid jamasid veel ei ole. Liivaprits ja värvimine lubati "jah, loomulikult, ei ole probleemi, teeme ära jne. jne." kui asjaks hakkas minema, kippus meelde tulema selline lugu : Mingi sõpruskohtumine ja trehvavad kodanik ameerika põrgust ja vene põrgust. Vahetavad siis muljeid. Ameeriklane kiidab et kord lihtne- hommoikul sööd ämbri s..tta ära ja päev otsa tegeled, millega tahad. Seepeale venelane kurdab- näed, meil seal vene värk, kord on s..tt otsas. kord jälle ämber kadunud. E. raam rändas Männikule ja täna tuleb juba uue värviga tagasi. Igatahes Kuramaa jääb meie plaanidest välja.Madis kirjutas:Mis värk on? Kas tahetakse sind koos molekulidega ulualt välja lüüa?
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Nonii, paus liiga pikaks veninud. Ega tegelikult peale seda kui Kuramaa plaanid maha sai kantud, kipub ehitamine venima. Mõned päevad sai käidud kohas, kus lõunasöök õllega on normaalne ja õlleta ebanormaalne. Sooja ka nii 18 +/-. Vahepeal siis raam ja teised isetoodetud detailid pritsitud/värvitud (pritsi hind võttis küll veidi niutsuma- 1.-/minut ja üle kahe tunni läks). Raamis on sees torud vedelikele, voolikutele ja kaablitele ja ülejäänud osa täis valatud mingit üsna omapärast vahtu. Ei pidavat, erinevalt ehitusvahtudest, niiskust sisse imema. Mootor koos kastidega on peal, difrid korpustesse installitud, püsikad tugevndatud, kardaanid sobitatud (poldiavad vaja veel puurida). Täna loodaks siis vedrustuse ära komplekteerida ja auto ratastele (ajutistele, õiged veljed on vaja veel valmis teha, ehk offsett tahab muutmist) lasta, saab põnev olema. Tegelikult läheneb Kõuekõmin kohutava kiirusega, seega tööle.
Tehtud, mõeldud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Räägi lähemalt mis vaht too sihke oli ?totu kirjutas: ülejäänud osa täis valatud mingit üsna omapärast vahtu. Ei pidavat, erinevalt ehitusvahtudest, niiskust sisse imema.
Igasugu paatide ja muu sellise tegemise vahud üldiselt ei ole mitte imavad, kuigi kirjade järgi peaks olema
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Vahtudest - omasin kunagi kaatrit 5,5m pikk, mis jutu järgi uppumatu ja täidetud vahuga, mis suletud pooriga. Peale Pirital paadimeistri käest remondist tagasi saamist, kaalus kaater ca 1 tonn vähem. Nii palju siis nendest suletud pooridega vahtudest. Too paadimeister ütles, et ei ole tema veel kohanud vahtu, mis ajaga vett täis ei imeks.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Korra mõtlesime isegi raami vahuga täitmist, kuid loobusime ja jäime suruõhu juurde.
Arvan, et ei kahetse, sest pisemaid modifikatsioone on ikka olnud teha vaja ning ei kujuta ette kuidas oleks normaalselt saanud keevitada, kui vaht kohe teisel pool metalli põleb...
Arvan, et ei kahetse, sest pisemaid modifikatsioone on ikka olnud teha vaja ning ei kujuta ette kuidas oleks normaalselt saanud keevitada, kui vaht kohe teisel pool metalli põleb...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Marek sebis selle vahu ja täpset päritolu ei tea (igatahes reaalne firma Tallinnas). Tuleb kokku segada kaks geelitaolist ollust ja sekunditega hakkab reageerima, paisub kuni 25 kordseks (on erinevaid, mida vähem paisub, seda jäigem tuleb). Paisumine on kuni takistuseni e. nt. maalriteipi ava eest ära ei pressi ja kui võimalik läheb mujale. Kuivanud vaht jääb klaasjas, kui tugevalt muljuda, pudeneb pulbriks. Sama asja pidi kasutatama autostangedes. Eks aeg näitab.MahviaDeTyrk kirjutas:Räägi lähemalt mis vaht too sihke oli ?totu kirjutas: ülejäänud osa täis valatud mingit üsna omapärast vahtu. Ei pidavat, erinevalt ehitusvahtudest, niiskust sisse imema.
Igasugu paatide ja muu sellise tegemise vahud üldiselt ei ole mitte imavad, kuigi kirjade järgi peaks olema
Suruõhk oleks ka hea variant aga meil läheb peaaegu kogu elu eest taha ja tagasi läbi raamitalade ja läbiviikude, eriti plastiku, tihendamine on ebareaalne.
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Ega ei olegi eriti pildistanud, mõned on aga needki töökojast ära toomata. Raam ja vedrustus on mustad, amordid valged Tegelikult ei näe asi üldse kuri välja, enne isegi leebe.Loodan et see on petlik.PARUN kirjutas:Saan aru, et pildimaterjali ei taha jagada, aga ehk teed väikse mõõnduse ja riputad paar pilti ka üles.
Väike tagasilöök on tekkinud karpadega- lubati, siis lubati veel ja nüüdseks enam ei lubata. Seega ootaks pakkumisi liiter+ , R4 tsiklikarpadele. Kabiini mootorikoja ehitus võib selle pisiasja taha pidurduda. Praegune karpa on väga hea aga sellega saaks ühekohalise auto teha, võtab liiga palju ruumi.
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Tänud.Tarmi kirjutas:Tundub üpris huvitav aparaat tulema. Jõudu! Kõuekõminani.
Tarmi
Selle kõminaga läheb heal juhul samuti kui meie esimese Mudakoonuga, e. vastu hommikut viimased instalatsioonid ja töökojast kohe treilerile. Asjade käigu juures on meeldiv et enam ei pea (ehk) külgepandud juppe maha kruttima, kuigi kipub ikka topeltmontaaz olema. st. kõigepealt asi külge ja siis teist korda paremini. Õnneks/kahjuks on ühesuguseid asju mitmekaupa. Eilsest päevast möödus pool hüdrojagaja ostmiseks, e. vajalikku lihtsalt ei ole. Lõpuks pandi kahest üks kokku ja hind ei olnud ka nii sõbralik aga olemas. Mida aeg edasi, seda rohkem tekib igasuguseid kahtlusi ja kõhklusi.
mõned pildikesed ka: http://pilt.delfi.ee/album/204209/
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Nonii, paar sõna veel arengutest:
Esimest korda võib seda asja autolaadseks nimetada. Sai raam pukkidelt maha tõstetud, st. installitud on mootor, kogu jõuülekanne, pidurid (jäänud torud raami ja peasilindri vahele), vedrustus, rattad, rooli alusvankrile kinnituv osa. Kabiin lahtiselt peale tõstetud ja ootab ...... kõikvõimalikke asju, mis kabiini küljes käivad.
Esialgu veel tegemist mootori nänniga. Heal juhul saab nädalavahetusega vormistatud sisselaskelollektor (neli 39mm Mikuni karpat). Roolipumbaga jääb vast nii et läheb tundmatu sõiduka pump ja kui tootlikus väikeseks jääb, tuleb hiljem teine kõrvale. Kõik ülejäänu jääb mootorile vana, kui siis asendid võivad muutuda.
Iseenesest vedrustus tundub hea, amort töötab konkreetselt, vedrud meeldivalt pehmed, käik mingi 180mm + patjade läbilöök. Kui midagi pooleks ei lähe, võib ebameeldivusi oodata kiires pikas laines aga eks näis. Raskuskeskme allaviimisega tundub ka OK olevat, e. kindlasti ei tule sellest offroadkaelkirjakut, enne juba -krokodill. Praeguses komlektsuses paistab ka kaalujaotus hea olema, saba sadakond kilo kergem aga sinna tulevad paak, radikas, varustus, tööriistad jne. Nii et tagatelg peaks veidi raskem jääma. Sai siis ka mingeid umbkaalumisi tehtud, koos akudega +/- tonn (seda siis usteta, tühja kabiiniga). Kui lisada vintsid, paak radikaga, varustus, uksed/istmed, muu nänn, iga nimetus + 100 kg (väikese varuga), on ju oodata päris head tulemust aga jällegi- eks näis.
Esimest korda võib seda asja autolaadseks nimetada. Sai raam pukkidelt maha tõstetud, st. installitud on mootor, kogu jõuülekanne, pidurid (jäänud torud raami ja peasilindri vahele), vedrustus, rattad, rooli alusvankrile kinnituv osa. Kabiin lahtiselt peale tõstetud ja ootab ...... kõikvõimalikke asju, mis kabiini küljes käivad.
Esialgu veel tegemist mootori nänniga. Heal juhul saab nädalavahetusega vormistatud sisselaskelollektor (neli 39mm Mikuni karpat). Roolipumbaga jääb vast nii et läheb tundmatu sõiduka pump ja kui tootlikus väikeseks jääb, tuleb hiljem teine kõrvale. Kõik ülejäänu jääb mootorile vana, kui siis asendid võivad muutuda.
Iseenesest vedrustus tundub hea, amort töötab konkreetselt, vedrud meeldivalt pehmed, käik mingi 180mm + patjade läbilöök. Kui midagi pooleks ei lähe, võib ebameeldivusi oodata kiires pikas laines aga eks näis. Raskuskeskme allaviimisega tundub ka OK olevat, e. kindlasti ei tule sellest offroadkaelkirjakut, enne juba -krokodill. Praeguses komlektsuses paistab ka kaalujaotus hea olema, saba sadakond kilo kergem aga sinna tulevad paak, radikas, varustus, tööriistad jne. Nii et tagatelg peaks veidi raskem jääma. Sai siis ka mingeid umbkaalumisi tehtud, koos akudega +/- tonn (seda siis usteta, tühja kabiiniga). Kui lisada vintsid, paak radikaga, varustus, uksed/istmed, muu nänn, iga nimetus + 100 kg (väikese varuga), on ju oodata päris head tulemust aga jällegi- eks näis.
Tehtud, mõeldud.
Nu aga 3937 pilt näitab, et seal juba kinnitub asi üsna jäigalt.andruss kirjutas:Pildil DSCN3916 on näha detail millel on neli väiksemat auku ühe suurema ümber,sinna peaks kinnituma mootori padi. Ehk kummist, aga võib-olla nt polüuretaanist või mingist innovatiivsemast materjalist
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033