2. leht 2-st

Postitatud: R Juun 05, 2009 5:22 pm
Postitas Movistar
Selle pildi järgi on mul kahtlane tunne,et mehed plaanivad tagasilla samadelkin pikivarda külge kinni praadida.
http://pilt.delfi.ee/picture/6339999/
Tundub veel,et vedrud on julmalt topitud silla ja raami vahele.
Huvitav mille järgi ennustatakse kui palju perse või nina päras kõikide asjade külgetoppimist alla vajub?
Need tellised saab pärast siiski ära kasutada kui on vaja näiteks tagumikku 10 cm allapoole saada.Kui 6-st ei jagu tuleb lihtsalt juurde panna :D

Postitatud: R Juun 05, 2009 6:09 pm
Postitas 414 AVM
karburaator kirjutas: Nagu piltidelt näha on käsil sildade külge aretamine land roveri spiraalvedrudele. Ette tulevad Land roveri enda lääbad ja taha tehakse ise.
See, et..., ellujäämispedena küsiks, et ega see aparaat avalikel teedel ruulima ei hakka. Või kui, siis ehk ARK-ga konsultatsioonid käimas juba :wink: . Need keevised ja muud lahendused..., aga vbla ma ise :para: .

Postitatud: R Juun 05, 2009 6:53 pm
Postitas rommi
Ei ole neid keevitusi lähedalt näinud aga piltide pealt midagi traagilist küll ei paista? Võibolla "poleerimisele" pole küll jah väga rõhku pandud :)

Postitatud: R Juul 10, 2009 1:58 pm
Postitas karburaator
Auto on vahepeal edasi arenenud. Sillad on all, mootor ja käigukast paigas.
Mõned pildid juures ka : http://pilt.delfi.ee/picture/6753047/

Postitatud: R Juul 10, 2009 2:53 pm
Postitas Praks1
karburaator kirjutas:Auto on vahepeal edasi arenenud. Sillad on all, mootor ja käigukast paigas.
Mõned pildid juures ka : http://pilt.delfi.ee/picture/6753047/
Nii.Nüüd tuleb võtta relakas ja minna garaazi ning maha lõigata alumise pikivarda küljes olev valge nelikanttoru.
Niimoodi see kolmnurk ei tööta.Sillakäik tuleb ,nibin-nabin ,paar senti ehk.(muidugi kui kolmnurka ennem maha ei murra)
Mootori ja vintsi vahele oleks võinud jätta 5 cm rohkem ruumi.Saaks mootori ilma kasti eemaldamatta ka maha võtta ,kui selleks peaks vajadus tekkima.

Postitatud: R Juul 10, 2009 3:28 pm
Postitas erik
Lisaks veel, et see sillakinnituskolmnurk (fishbone arm) on valesti konstrueeritud. Kinnitus raamile on vale nurga all, sellest lähtuvalt on kolmnurga konstruktsioon väga nõrk.

Postitatud: R Juul 10, 2009 5:03 pm
Postitas lootuur
erik - palun täpsusta.
Tahaksin täpsemalt arusaada mis nurk peab olema ja mille suhtes,
et oleks õige.
Vabandust aga loll tahab ka targemaks saada :)
(saan aru et kolmnurk peab olema täispikkuses,
mitte poolepealt algavana aga see raami suhtes rurk ?)

Postitatud: R Juul 10, 2009 7:20 pm
Postitas erik
See kolmnurk sul hoiab silda ainult radiaalväände suhtes, diagonaalsuunal ja risti ei hoia ta midagi ja kui natuke hoiabki, lähev ta varsti katki.
Silla pealt tulevate varraste otstes olevad puksid peavad risti asetsema ja vardad ise 100% sirged olema, või kogu konstruktsioon oluliselt jäigem olema.

Parks juba ka mainis, et Lääbade (radius varraste) ülemine kinnitus tuleb likvideerida, muidu ei toimi asi üldse!

Re: Projekt Tulnukas

Postitatud: K Dets 07, 2011 7:20 pm
Postitas Mihkel89
Kuidas see projekt on edenenud ?

Re: Projekt Tulnukas

Postitatud: K Dets 07, 2011 8:23 pm
Postitas Ax
Erikul täitsa õige jutt, selline konstrui on varsti laiali, sirgel teel sõitmiseks sobib, kuid külgkalded :shock:

Re: Projekt Tulnukas

Postitatud: K Dets 07, 2011 8:33 pm
Postitas carpets
Ax kirjutas:Erikul täitsa õige jutt, selline konstrui on varsti laiali, sirgel teel sõitmiseks sobib, kuid külgkalded :shock:
Sa vaata Eriku postitamis kuupäeva kah :lol:

Re: Projekt Tulnukas

Postitatud: K Dets 07, 2011 9:09 pm
Postitas karburaator
Projekt on natuke arenenud küll aga netti pole pilte lisanud ja ma võtsin selle projekti ise üle. Auto on nii kaugel, et alus raam on valmis ja nüüd tuleks kerega natuke veel vaeva näha siis saaks selle peale tõsta.

Re: Projekt Tulnukas

Postitatud: N Dets 08, 2011 12:59 am
Postitas eero I
karburaator kirjutas:Projekt on natuke arenenud küll aga netti pole pilte lisanud ja ma võtsin selle projekti ise üle. Auto on nii kaugel, et alus raam on valmis ja nüüd tuleks kerega natuke veel vaeva näha siis saaks selle peale tõsta.
Loodan, et pole targutamisega lootusetult hiljaks jäänud. Ainult kaks aastat.
Nimelt, vaadates tagasilla kinnitus, soovitaks kontrollida mida hakkab tegema tagadiffri ots, täpsemalt tagakardaani tagumine rist.
Kuna ülemised sillakinnitusvardad (kinnituspunktide vahed) alumistest lühemad, hakkab difri ots lisaks üles-alla liikumisele ka ümber silla telje pöörlema ja kahjuks allapoole. Seda muidugi juhul kui tegid nii nagu soovitati, st. eemaldasid alumiste kinnituste ülemised kinniused.
Eelnevalt mainitud põhjusel soovitatigi alumised vardad teha ühe kinnitusega, sillal.

Re: Projekt Tulnukas

Postitatud: N Dets 08, 2011 7:37 pm
Postitas karburaator
Tagasilla kinnitus on tehtud paralleelvarda peale ümber. Kui aega saan lisan pilte kas sellest mis tehtud on.

Re: Projekt Tulnukas

Postitatud: N Dets 08, 2011 9:13 pm
Postitas karburaator
Sain ka uuemad pildid auto seisukorrast üless
http://pilt.delfi.ee/my_picture/13240249/