8. leht 9-st

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: K Veebr 21, 2018 10:18 pm
Postitas erik
vot, äge värk. Aga nagu uute sadulate puhul proleemiks, raami ei müüda, selle peab kuskilt mujalt saama...

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: T Mär 27, 2018 9:31 pm
Postitas Rom2121
Pole pikalt miskit kirjutanud , aga midagi on ikka saanud teha auto juure. Igasugu nipet näpet asju saanud teha . Küljetorude kaugused kerest ja pikkused said paika ja toruotsad kinni.
Tagumine stange sai väljamõeldud ja kokkukeevitatud. kõik torud, stanged laseme hiljem musta raptor, isse. Tiivalaiendid said ka paika.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Esimeste raudasi on plaan veidi pikendada , et tekiks nurkadele kaitse ja natuke parem välja näeks. mingi algne plaan siis, nii nagu pildil.

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: E Apr 02, 2018 11:50 am
Postitas Rom2121
Tere. Sai siis esiotsa raudadega tegeletud. Toonoripealt võetud rauad ostutusid veidike kõverateks , sai siis need lahti lõigutud ja sirgeks aetud, mis võttis jälle omajagu aega. Raudadele sai siis väikesed lisad tehtud. Viimustlus veel tegematta aga viskan mõne pildi vahelduseks. Kogu ring raudasi lähevad pärast musta raptorisse.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: K Jaan 16, 2019 4:50 pm
Postitas Nifa21
Mis saand asjast?

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: E Jaan 21, 2019 10:23 am
Postitas Rom2121
Nifa21 kirjutas:Mis saand asjast?
Tere, Miskit on ikka tehtud autoga, teen lähipäevil mõne pildi ka ja räägin pikemalt!

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Jaan 31, 2019 8:27 am
Postitas Rom2121
Tere. Vägapalju aega ei ole olnud autoga tegeleda olnud, aga miskit ikka on toimetatud. Külje,esi ja tagarauad said kõik kinnitatud ja värvitud. Vahepeal sai tehtud üks proovisõit ja selgus , et kolmas käik ei püsi ilusti sees ja parempoolne pooltelg ragiseb. Sai siis varuosadeks niva pealt teine käigukast võetud ja alla pandud. Pooltelg sai ostetud kasutatud korralik ja nendega hetkel korras. Sai ka elektrisüsteemi natuke kohendatud, lammutusest sai võetud kaitsme/relee karp ja see kapotialla sobitatud. Kuhu siis sai ühendatud Jahutusvent, lisatuled , tulevikus töötuled katusel ja saab veel lisada mida vaja.

Pilt

Salongi sai tehtud lülitite paneel, mis arvatavasti saab veel tulevikus ümber tehtud. Juurde tuleksid veel sellised indikaatorid, need tellitud aga pole veel kohal.

Pilt

Pilt

Veesüsteemi sai ka natuke muudetud, et saaks õhu paremini kätte ja saaks süsteemi paremini täita kuna radikal endal täitmisava ei ole, siis sai selline kompunn.
Pilt

Snorkel ka paigas , vaja veel natuke viimistleda et viisakam jääks.
Pilt


Ja mõni pimedas tehtud pilt ka väljaspoolt lisaks. Masin iseenesest käib,sõidab , pidurdab ja sidurdab aga on veel väikseid probleeme ja tegemist veel on , enne kui ülevaatusele prooviks minna.

Pilt

Pilt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Jaan 31, 2019 8:42 am
Postitas v6sa
Need mustad põlved toodavad siis hulga sodi jahutussüsteemi. Esimesena ummistub soojendusradikas... :roll:

Säärase asja jaoks peab siis olema kodustatud ülevaataja, kes kapotti avades vingumürgitust ei saa...

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Jaan 31, 2019 8:51 am
Postitas Rom2121
v6sa kirjutas:Need mustad põlved toodavad siis hulga sodi jahutussüsteemi. Esimesena ummistub soojendusradikas... :roll:

Säärase asja jaoks peab siis olema kodustatud ülevaataja, kes kapotti avades vingumürgitust ei saa...
On sul siis , soovitusi äkki , kuidas ja millega seda asja paremini lahendada ?

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Jaan 31, 2019 11:28 am
Postitas siim76
Kus selliseid liimitavaid kanalka-torusid said?

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Jaan 31, 2019 5:31 pm
Postitas MetsaVikat
Niva saab liikuma küll.
https://www.youtube.com/watch?v=otniuj5 ... rr6xpjW0PQ
Kusjuures, originaal mootor.
Väike moti video. Jätka ikka samas vaimus ja kirjuta ka siia.

Terv Villu

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Jaan 31, 2019 7:48 pm
Postitas Rom2121
siim76 kirjutas:Kus selliseid liimitavaid kanalka-torusid said?

Täitsa tavalised kanalka - torud, kraed maha lõigatud ja silliga kokku pandud lihtsalt

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Jaan 31, 2019 7:51 pm
Postitas Rom2121
MetsaVikat kirjutas:Niva saab liikuma küll.

Kusjuures, originaal mootor.
Väike moti video. Jätka ikka samas vaimus ja kirjuta ka siia.

Terv Villu
Suured tänud sulle

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Jaan 31, 2019 7:56 pm
Postitas tommm
Rom2121 kirjutas:
siim76 kirjutas:Kus selliseid liimitavaid kanalka-torusid said?

Täitsa tavalised kanalka - torud, kraed maha lõigatud ja silliga kokku pandud lihtsalt
Mind puhtalt eneseharimise mõttes huvitaks, et mis eelis sellel silikooniga ühendamisel võiks olla? See tavaline tihendühendus peab minimaalselt 0,5bar kui ulmeliselt paindesse pole aetud - ma arvaks et on kindlam kui silikoon?

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Jaan 31, 2019 10:10 pm
Postitas Rom2121
tommm kirjutas:
Rom2121 kirjutas:
siim76 kirjutas:Kus selliseid liimitavaid kanalka-torusid said?

Täitsa tavalised kanalka - torud, kraed maha lõigatud ja silliga kokku pandud lihtsalt
Mind puhtalt eneseharimise mõttes huvitaks, et mis eelis sellel silikooniga ühendamisel võiks olla? See tavaline tihendühendus peab minimaalselt 0,5bar kui ulmeliselt paindesse pole aetud - ma arvaks et on kindlam kui silikoon?
Pole väitnudki , et sellel ühendusel pidavuse eelised oleks ? Lihtsalt sai nii tehtud . Esiteks esimene põlv mis kapotialt välja tuleb on nurga all ja kraega jäi see põlv sinna pingesse ja ei tahtnud sobida, sellest järgmine põlv mis snorkli enda toruga ühildub , istus jämeduselt täpselt torule sisse kui krae maha lõigatud. hall toru mis tuleb õhuvannist ja ühildub valge põlvega on sellel pildil lõigatud otsaga, nüüdseks asendatud tihendiga toruga (varasemast ajast pilt ja proovi jupp garaazi nurgast). Välja paistvad põlved näevad ilma kraeta ka minuarust ilusamad välja , plaan on neid väheke viimistleda ka.
Vast jäid rahule ja harisid ennast! :D

Re: Vaz 2121 aastast 1982.

Postitatud: N Jaan 31, 2019 11:30 pm
Postitas enx
Ennem ei uskunud ise ka, aga kogenenumad soovitasid mul Samurai ehituse ajal 50mm-e snorkli toru jämema vastu vahetada.
Tegin siis mingi aeg ümber 75mm-e toru peale. Erinevus mega!
Samurail 31" rehvid all ja ega sellel 1,3 liitrisel mootoril üleliia just jõudu pole.
Kui ennem peenema toruga polnud viienda käigu panekul pointi enne 90km/h, siis nüüd jämema toruga suudab juba 50-60km/h pealt viiendaga maantee kiiruse üles koguda.
Ilmselt ei tee ka jämem toru Nivale paha!