YANT-V (Yet another Niva based Toyota Volvo)

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

4x4garage
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 158
Liitunud: T Juul 19, 2005 8:21 am
Asukoht: Kostivere-Jõelähtme

YANT-V (Yet another Niva based Toyota Volvo)

Postitus Postitas 4x4garage »

Seda autot peame siis 40 päeva pärast Laadogal teenindama 8) :argue

http://www.zone.ee/ragulka/cam/video.avi
(video suurus 23MB ja kvaliteet pole just DVD vääriline).
www.procoating.ee
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Oeh jälle Niva :)
Aga mis seal ikka, tuleb vähemalt lõbus sõit.
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Ei tea mis viga -hääl on aga pilti ei ole! :(
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Rax888 kirjutas:Ei tea mis viga -hääl on aga pilti ei ole! :(
Formaadiks .avi ja kui MS WMP-ga vaadata üritad siis nii on. Abiks DivX dekooder või DivX player.
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Peab ära mainima, et videos nähtav ei näita absoluutselt, kui tõsine auto see reaalelus välja paistab. Ehk kindlasti on tegemist väga konkurentsivõimelise autoga. Madal ja kerge.

Jõudu
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
jackass
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: N Mär 22, 2007 8:39 pm
Asukoht: kostivere kultuurimaja
Kontakt:

Postitus Postitas jackass »

lähipäevil on ilmumas väike video kokkuvõte Laadoga sõidust ja sealt siis võib ka näha milleks see auto võimeline on/oli :wink:
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Mis siis mootoriga juhtus? Ja kuidas muidu katsetused läksid?

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

Veiko kirjutas:Mis siis mootoriga juhtus? Ja kuidas muidu katsetused läksid?

Veiko
Mootoriga ei juhtunud väga midagi kui välja arvata minnes mootori minimaalse õlirõhu täielikku kadumist eelviimasel katsel.Aga kuna sõit lõppeb laagriga,siis otsustasime,läks trumm mingu pulgad kah.Seejärel asusime 160km pikkusele ülesõidule,mille tulemusena lisaks trummipoistele mootoris tulid sinna ka sepapoisid ning viimanegi õli oli lahkunud läbi esisimmeri.Seejuures tahaks tänada oma kaitseingleid.kes iganes nad ka ei ole,sest peale kõiksuguseid piiksutamisi finišites vedas auto välja oma telklaagrini,mis oli tiba kaugemal suurest laagrist.Kaitseinglid võisid olla ka Viido ja Vahur,kelle käest sai kõiksugu mootoriõli lisandeid.Esialgene diagnoos on see,et kepsud jäid tuppa, rohkemat ei tea veel.
Kogu autoga võib vist rahule jääda.Loomulikul on uusi mõtteid,aga need ilmselt jäävad minu poolt realiseerimata.
Et siin kirjutatut vähegi teemale lähemale saada,peaks vist lisama midagi konkreetsemat;
1.mootori võimsuse ja (auto)kaalu suhe olid minu jaoks täiesti piisavad, muidugi pean mainima,et puudub V8 kogemus,kui välja jätta järgi vedamise kogemus.
2.auto kaalu suhtes võiks viriseda,aga milleks,kui ainus lahendus on uus auto(toruraamil)
3.vedrustus ja amordid sõidu algul olid pisut vedelad,aga peale tuunimist (taha sai lisatud 0,5 ZAZ-i vedru kummalegi poole teiste vedrude sisse) sai juba metsateedel kah vähe kiiremini kulgeda.Nüüd tuleks lihtsalt põlve otsas tehtu korralikult ära teha ning kasutatud LR RR vedrud ja amordid asendada uutega
4.sildade liikuvusega võib jääda rahule

AGA ALATI SAAB PAREMINI

antud postitus sobiks Ladoga teema alla ilmselt paremini.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Tublid. Kui kone kokku saad, siis tee talle Xado kuur, usun et aitab ja kaitseb selliste jamade eest..
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4424
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

erik kirjutas:Tublid. Kui kone kokku saad, siis tee talle Xado kuur, usun et aitab ja kaitseb selliste jamade eest..
Kus see paljuräägitud imevahend xado saadaval on ja mis maksab?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4477
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Movistar kirjutas:
erik kirjutas:Tublid. Kui kone kokku saad, siis tee talle Xado kuur, usun et aitab ja kaitseb selliste jamade eest..
Kus see paljuräägitud imevahend xado saadaval on ja mis maksab?
http://www.xado.ee/
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

nüüd lõpuks ka kaalul käidud,ees 990kg,taga900kg.
Sellest tulenevalt küsimus Veikole kes kogu kaaluga pani 10kg mööda,võib lugeda 100%tabamuseks.Kui palju kaaluvõitu tuleb raami rettsimisest "Luige" stiilis,seda kõike ilmselt auto ressursi arvelt.
Oleks vaja leida auto küljest mõtetud 50-100kg.30kg pole ilmselt probleemi,sai kohe sisse planeeritud et hiljem oleks tore välja lõigata :lol:
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mina ütlesin ka, et natuke alla kahe tonni :lol:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

Sina oled ka tubli.
Ehk ütled siis sina ka palju lühikese patroli raami sisekülje hõredamaks lõikamine kaalu vähendab,on sellel mõtet.Rõõmuga kingiks kogu raami kellegile aga liiga mahukas töö ehk 5a.pärast.
Ise arvan et 1/4kaalust mis tuleks 100-140kg-st ja oleks seega25-35kg.
Arvestades asjaolu et mootor ja kastid tulevad nagunii maha tasuks sellega tegeleda,või ma eksin.Lisaks muidugi veel mõned ristilatid mis sai käepärast olevatest materjalidest tehtud,kuuluvad vahetamisele.
Kuna üleval on turvapuur 6punkti kinnitusega siis loodan et kogu auto jäikust peaks piisama.
Lisaks veel et mina ka arvasin et alla 2T aga et 1500kg tuli 1900kg on paha lugu.Peab tunnistama et ehituse lõppjärgus hakkas kustuma ka minu optimism.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Mul ei olnud sel korral kui ma käisin kahjuks süübida nii asjasse aga kindlasti on teil seal kohti mida natuke kergendada.
Kui sinna kanti satun eks siis vaatame korralikult kuidas kergendus kuuri läbi viia.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”