YANT-V (Yet another Niva based Toyota Volvo)
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 158
- Liitunud: T Juul 19, 2005 8:21 am
- Asukoht: Kostivere-Jõelähtme
YANT-V (Yet another Niva based Toyota Volvo)
Seda autot peame siis 40 päeva pärast Laadogal teenindama
http://www.zone.ee/ragulka/cam/video.avi
(video suurus 23MB ja kvaliteet pole just DVD vääriline).
http://www.zone.ee/ragulka/cam/video.avi
(video suurus 23MB ja kvaliteet pole just DVD vääriline).
www.procoating.ee
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
Mootoriga ei juhtunud väga midagi kui välja arvata minnes mootori minimaalse õlirõhu täielikku kadumist eelviimasel katsel.Aga kuna sõit lõppeb laagriga,siis otsustasime,läks trumm mingu pulgad kah.Seejärel asusime 160km pikkusele ülesõidule,mille tulemusena lisaks trummipoistele mootoris tulid sinna ka sepapoisid ning viimanegi õli oli lahkunud läbi esisimmeri.Seejuures tahaks tänada oma kaitseingleid.kes iganes nad ka ei ole,sest peale kõiksuguseid piiksutamisi finišites vedas auto välja oma telklaagrini,mis oli tiba kaugemal suurest laagrist.Kaitseinglid võisid olla ka Viido ja Vahur,kelle käest sai kõiksugu mootoriõli lisandeid.Esialgene diagnoos on see,et kepsud jäid tuppa, rohkemat ei tea veel.Veiko kirjutas:Mis siis mootoriga juhtus? Ja kuidas muidu katsetused läksid?
Veiko
Kogu autoga võib vist rahule jääda.Loomulikul on uusi mõtteid,aga need ilmselt jäävad minu poolt realiseerimata.
Et siin kirjutatut vähegi teemale lähemale saada,peaks vist lisama midagi konkreetsemat;
1.mootori võimsuse ja (auto)kaalu suhe olid minu jaoks täiesti piisavad, muidugi pean mainima,et puudub V8 kogemus,kui välja jätta järgi vedamise kogemus.
2.auto kaalu suhtes võiks viriseda,aga milleks,kui ainus lahendus on uus auto(toruraamil)
3.vedrustus ja amordid sõidu algul olid pisut vedelad,aga peale tuunimist (taha sai lisatud 0,5 ZAZ-i vedru kummalegi poole teiste vedrude sisse) sai juba metsateedel kah vähe kiiremini kulgeda.Nüüd tuleks lihtsalt põlve otsas tehtu korralikult ära teha ning kasutatud LR RR vedrud ja amordid asendada uutega
4.sildade liikuvusega võib jääda rahule
AGA ALATI SAAB PAREMINI
antud postitus sobiks Ladoga teema alla ilmselt paremini.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
http://www.xado.ee/Movistar kirjutas:Kus see paljuräägitud imevahend xado saadaval on ja mis maksab?erik kirjutas:Tublid. Kui kone kokku saad, siis tee talle Xado kuur, usun et aitab ja kaitseb selliste jamade eest..
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
nüüd lõpuks ka kaalul käidud,ees 990kg,taga900kg.
Sellest tulenevalt küsimus Veikole kes kogu kaaluga pani 10kg mööda,võib lugeda 100%tabamuseks.Kui palju kaaluvõitu tuleb raami rettsimisest "Luige" stiilis,seda kõike ilmselt auto ressursi arvelt.
Oleks vaja leida auto küljest mõtetud 50-100kg.30kg pole ilmselt probleemi,sai kohe sisse planeeritud et hiljem oleks tore välja lõigata
Sellest tulenevalt küsimus Veikole kes kogu kaaluga pani 10kg mööda,võib lugeda 100%tabamuseks.Kui palju kaaluvõitu tuleb raami rettsimisest "Luige" stiilis,seda kõike ilmselt auto ressursi arvelt.
Oleks vaja leida auto küljest mõtetud 50-100kg.30kg pole ilmselt probleemi,sai kohe sisse planeeritud et hiljem oleks tore välja lõigata
Sina oled ka tubli.
Ehk ütled siis sina ka palju lühikese patroli raami sisekülje hõredamaks lõikamine kaalu vähendab,on sellel mõtet.Rõõmuga kingiks kogu raami kellegile aga liiga mahukas töö ehk 5a.pärast.
Ise arvan et 1/4kaalust mis tuleks 100-140kg-st ja oleks seega25-35kg.
Arvestades asjaolu et mootor ja kastid tulevad nagunii maha tasuks sellega tegeleda,või ma eksin.Lisaks muidugi veel mõned ristilatid mis sai käepärast olevatest materjalidest tehtud,kuuluvad vahetamisele.
Kuna üleval on turvapuur 6punkti kinnitusega siis loodan et kogu auto jäikust peaks piisama.
Lisaks veel et mina ka arvasin et alla 2T aga et 1500kg tuli 1900kg on paha lugu.Peab tunnistama et ehituse lõppjärgus hakkas kustuma ka minu optimism.
Ehk ütled siis sina ka palju lühikese patroli raami sisekülje hõredamaks lõikamine kaalu vähendab,on sellel mõtet.Rõõmuga kingiks kogu raami kellegile aga liiga mahukas töö ehk 5a.pärast.
Ise arvan et 1/4kaalust mis tuleks 100-140kg-st ja oleks seega25-35kg.
Arvestades asjaolu et mootor ja kastid tulevad nagunii maha tasuks sellega tegeleda,või ma eksin.Lisaks muidugi veel mõned ristilatid mis sai käepärast olevatest materjalidest tehtud,kuuluvad vahetamisele.
Kuna üleval on turvapuur 6punkti kinnitusega siis loodan et kogu auto jäikust peaks piisama.
Lisaks veel et mina ka arvasin et alla 2T aga et 1500kg tuli 1900kg on paha lugu.Peab tunnistama et ehituse lõppjärgus hakkas kustuma ka minu optimism.