Jeep WJ "Metsakoll" vol 2, ehk minu v8 „Krokodill“-i teine tulemine.
Tegemist saab olema ühe peletisega, mis baseerub Jeep WJ 4.7L kerel. Autost säilivad osa kere, mootor ja kast. Alla lähevad patro Y61 sillad(4.63). Esimene ja tagumine osa läheb nii palju lühemaks, kui saab. Radikas sabasse jne. Vedama hakkab masinat 42“ kalasaba ratas. Kõik mis ei ole äärmiselt vajalik selleks, et auto sõidaks maastikul, läheb küljest ära. Ehk eesmärk on kaal viia nii alla kui saab. Avalikele teedele sellel masinal asja ei ole.
Nagu oma esimese metsa auto teema alguses kirjutasin, siis selles teemas ei ole midagi ilusat, liiga kallist ja läikivat. Tegemist on pigem säästu projektiga. Võistlus masinaks ei püüdle. Kindlasti saab teha paremini ja targemalt. Aga mis teha. Peate ära kannatama
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Põhjus miks veel üks metsa auto: Mu 37“ rattaga Lc80 on saanud heasse seisu. Ilus, vaikne, mugav ja enamvähem võimekas. Kasutan seda väga palju! Paraku tahaks kohati minna kaugemale sohu, sügavamale vette, rohkem kaldu ja seda nii, et autost liiga kahju ei ole, kui plaanitu ei õnnestu.
Miks Jeep: Odav, võimas mootor, ning tunnen seda autot. Valikus oli ka paar suzukit, kuid neile V8 peale panemine oleks raske olnud. Tahan, et autos oleks neli istekohta. Kuna ma ise 185 ja 110kg, siis liiga pisike auto on võbolla ebamugav.
Täna on auto garaazi kõrval ja peagi jõuavad sillad. Ühteist olen ette valmistanud, ning peas tean täpselt milline jääma peab. Ilmselt väga kiiret aregut loota ei saa, kuid kevadel võiks esimese katse sõidu juba teha. Kindlasti kirjutan ehituse käigus ideed ka siia. Ehk saab mõne asj aparemini, kui seda ise oskaks ette kujutada.
Panen ka kaks pilti.
Täna
![Pilt](https://www.upload.ee/thumb/12499290/IMG_20201107_131347.jpg)
Eesmärk umbes sinna poole.
![Pilt](https://www.upload.ee/thumb/12499292/fd3e0b330c8cd9c7bef1a55ff62d1ceb.jpg)