Egas hülss ole ainuke, mis haiget saada võib. Kolvis pragu, rõngastevahelised seinad puruks, plokikaanes klapipesa katki, klapis mõra - neid haiget saavaid kohti on palju, millele eetri või käivitusgaasiga saab liiga teha.motoroller kirjutas:Kui hülss lõhki siis ju surve ikka jahutuses või mis? Surveid pole mõõt. Karteris võiks naq vähe madalam surve olla aga vana mootor kh. Seda häda kyll pole et korki ei julgeks maha võtta.v6sa kirjutas:Ju lasid mõne silindri puruks. Samas ei ole väga hull - niimoodi need poolsurnud pajad plagisevadki.motoroller kirjutas: ...
see hääl tuli sisse kui ei saanud kütet üles ja lasin eertiga tiksuda tal ehk siis käimise pealt.
Surve karteris on?
Silindrite surved on võrdsed? Palju?
Kas külmalt käivitub kõigi püttidega kohe?
Või on mõne silindri pihusti peetis. Või surveklapp selle liinis - plagina põhjusi võib olla palju. Samas - kui kui närv kestab, võib plagiseda pikalt enne, kui järgi annab.