Jeep Cherokee country

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2455
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas v6sa »

motoroller kirjutas:
v6sa kirjutas:
motoroller kirjutas: ...
see hääl tuli sisse kui ei saanud kütet üles ja lasin eertiga tiksuda tal ehk siis käimise pealt.
Ju lasid mõne silindri puruks. Samas ei ole väga hull - niimoodi need poolsurnud pajad plagisevadki.

Surve karteris on?
Silindrite surved on võrdsed? Palju?
Kas külmalt käivitub kõigi püttidega kohe?
Kui hülss lõhki siis ju surve ikka jahutuses või mis? Surveid pole mõõt. Karteris võiks naq vähe madalam surve olla aga vana mootor kh. Seda häda kyll pole et korki ei julgeks maha võtta.
Egas hülss ole ainuke, mis haiget saada võib. Kolvis pragu, rõngastevahelised seinad puruks, plokikaanes klapipesa katki, klapis mõra - neid haiget saavaid kohti on palju, millele eetri või käivitusgaasiga saab liiga teha.

Või on mõne silindri pihusti peetis. Või surveklapp selle liinis - plagina põhjusi võib olla palju. Samas - kui kui närv kestab, võib plagiseda pikalt enne, kui järgi annab.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
AntSS
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: E Dets 23, 2013 11:30 pm

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas AntSS »

Oled kindel, et eetriga mõnda kaane tihendit vahelt minema ei lasknud? Seda viga kuuleb paremini, kui tuvastab. Ise ostsin ka kunagi esimese sedalaadi moototiga traktori. Juba ostes oli päris vastiks tiks sees, aga käivitus väga hästi ja sõitis ka. Ühel päeval aga lasin mudaaugus viimasedki tihendi ribad vahelt minema, ning peale seda võtsin mootori laiali. Põhjus oligi plokikaanetihendites. Said veel uued kepsusaaled, rõngad ja nipet näpet veel ning sõitev pill kuni tänapäevani.
Teise sirõki ostsin samasuguse mootoriga, millel keps küljelt väljas. Sinna ehitasin samuti Scorpa VMi vahele, tegin kõik originaaliks (rv pumbad ja kondi pumbad samadesse kohtadesse, originaal mootorikäpad sai ka ploki külge poogitud). Pill käib, kuid miskipärast ei ole poole pöörde pill. Käivitub enamasti siis, kui iga pütt on matsu ära teinud. Sellel elektrooliliselt juhitud pump juba. Kellelgi mõtteid pika käivituse üle (küünlad korras, küte tagasi ei vaju, õhku vahele ei tõmba)?

Kolbe ja rõngaid!
AntSS
Kasutaja avatar
Tomtomm
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: E Nov 18, 2013 6:22 pm

Re: Jeep Cherokee country

Postitus Postitas Tomtomm »

Tere
Olen siis selle jubedalt plagiseva mootoriga cero uus omanik. Ja ohh imet, enam ei plagise. Sai siis mõned kuud tagasi ostetud see pill.
Viga oli iseenesest üsna loogiline, nimelt vajas fordi mootori pump ajult natuke rohkem nõuandeid kui ta neid sai. Kuna andurid ja nn aju koostööd ei teinud, ei osanud ka pump ilma õigel ajal katkema pidava vooluta midagi ette-võtta ja hoidis siis süüte varase(sellest ka plagin). :mrgreen:
Üks tark onu ehitas pumba natuke ümber ja enam ta ajust ei sõltu, mis on sellise masina puhul minuarust väga suur pluss. Olen siis paar kuud sõitnud ja väga rahul, käivitub väga hästi ja mootor ise veel üsna heas korraski.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”