Masinast jäid järgi ainult sillad mis olid sõjaväe omad...nagu hiljem selgus ...hea et emexisse ei läinud
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Aga maastiku sõidu pisik oli ikka sisse jäänud ja sai endale siis teine uaz 469 soetatud,kuid kuna sellel ei olnud peal mootorit
siis sai sellele pandud Ford Transiti 2,4D peale, põhjus siis ainult selles et seisis nurgas niisama.
Plaan oli kohe algul masin teha rohkem maastiku suutlikumaks kui ta originaalis on.
Sellega see suurem ehitus siis algas ..algul tõste ~ 10cm pluss veel raami ja kere vahelised puksid..roolivõim,tugev esiraud,vints,suuremad rehvid.
Vahepeal oli projekt müügis aga kuna ei sobinud endale eraldi müügi variant ja veel mõned mured siis jäi auto ikka endale ja nüüd siis ehitan seda edasi ja loodan siis kuu või pooleteisega valmis saada.
Hetkel kere maas ,pean ümber tegema esimese kardaani ,hetkel nurk liiga suur .
Veel on käsil raami katmine kivikaitsmega.
Ning mõned väiksemad asjad veel pidurid ühendada jne..
ning siis võib kere peale tõsta...
Mõned pildid ka ...
Esimene pilt on on esimesest uazist ,kere poolest tahaks teise ka taolise tehe kui mingi presendiga variandi
ja teised pildid on juba täna tehtud ja eks neid lisandub veel kui midagi toimub.
![Pilt](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/337/427/0844637496caab.jpg)
![Pilt](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/337/427/084463753d440a.jpg)
![Pilt](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/337/427/08446375584776.jpg)
![Pilt](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/337/427/0844637591bdbd.jpg)