VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhti »

Uus mootor,mis kunagi tulevikus tuleb on kindlasti diisel aga milline seda näitab aeg.
Täna rookisin raami küljest üleliigseid asju ära ja,mis imestama pani oli see,et kõik poldid tulid väga hästi lahti ja enamustel veel tsinkgi peal.Veel ühe positiivse asjana paistis see,et vedrud on väga minimaalselt kulunud.Loodetavast on siis suht väikese läbisõiduga ja seega võiks tehnika heas korras olla.
Seoses piduritega tuli selline hull mõte,et paneks vahekasti otsa originaal käsipiduri asemele ühe keskmise suurusega ketta ja sinna peale kaks suportit.Kuna ma erilisi kiirusi selle autoga ei saavuta,võistlustele ei lähe ja 4WD on ka alati sees peaks sellest pidurdamiseks piisama või panen ma väga mööda?Kardaanid peaks ju sellele vastu pidama.

Paar pilti raami hetkeseisust.Nüüd tuleb ilusad ilmad ära oodata ,et saaks raami puhtaks ajada ,telgedevahe lühemaks teha.raami täiustada,et nii palju ei väänduks ja lõpuks mingi värvi selga tõmmata.
Pilt
Pilt
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas uhti »

Tegin telgedevahe 400mm lühemaks.Valisin ikkagi raskema tee-võtsin vedrukandurid neetidest lahti.Uuesti kinnitan kandurid poltide abil.Tagant lõikasin raamil üle meerti maha ja eest ehk u 350mm lühemaks.

Pilt
Pilt
Pilt
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re:

Postitus Postitas al »

uhti kirjutas: ...telgedevahe lühemaks teha.raami täiustada,et nii palju ei väänduks...
See raam on juba projekteeritud väänduma (ja päris palju!), et moodsas kõnepruugis "flex´i" juurde saada.
Originaalis on näiteks kuudid peal mingite vedru-polt-kummilätakas kombinatsioonis. Meie keevitasime labaselt vaheraami külge.
Esimeses diagonaalkraavis kukkusid kuudil aknad eest ja katusesse tuli pragu...
Et lase ta sul väändub nagu tahab, lihtsalt asjad tuleb vastavalt raami külge saada.

edu ehituses.
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas uhti »

Njah aga ma ikka üritan teda tiba jäigemaks saada.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4654
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas uputaja »

Kui mootori otsinguks läheb, siis saab aidata 2,5BMW/Opel R6@105kw konega+vajalik mudru.

4x kettad oleks kindlamad igast asendist, juba enda turvalisuse pärast.

PS: Sellel projektil hakkab juba nägu olema.

Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas uhti »

uputaja kirjutas:Kui mootori otsinguks läheb, siis saab aidata 2,5BMW/Opel R6@105kw konega+vajalik mudru.

4x kettad oleks kindlamad igast asendist, juba enda turvalisuse pärast.

PS: Sellel projektil hakkab juba nägu olema.

Andres
Tänud pakkumast.Mootori otsinguks läheb siis kui keegi mul selle bagi ära ostaks.Ennem kahjuks pole võimalik.
Kettad on loomulikult parim varjant aga esialgu jäävad oiginaalid.
Üritan seda autot ikka ajapikku järjest paremaks ehitada.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas uhti »

Raam ning vahekast puhastatud ja värvitud
Pilt
Pilt
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas uhti »

Kumba eelistada doonoriks,kas :?:
MB E300D R6 83kw ja automaatkastiga või
Volvo 940 R6 90kw 2,4 TD manuaalkastiga?
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas RAMBO »

uhti kirjutas:Kumba eelistada doonoriks,kas :?:
MB E300D R6 83kw ja automaatkastiga või
Volvo 940 R6 90kw 2,4 TD manuaalkastiga?
Volvo on hea aga mina valiks mersu,kuna pulki (varuosi) liigub rohkem ringi.Ja pole sellel automaatkastil midagi viga.
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
Iltisega
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Dets 23, 2008 11:52 pm

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas Iltisega »

Mersu raudselt. Olen neid palju peenestanud, väga töökindlad on , kannid on kah odavad.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas al »

OT:
Mäletamist mööda on R6, 2,4Td mootor Volvo aiste vahel VW päritolu, ehk siis sama mis LT kaubikutel. Muidu tore tükk, aga õrnake plokikaas. Samas hea hooldusega kestab hästi ja jupid saadaval ja mõistliku raha eest.
Kunagi sai päris mitme 740 Volvoga proovisõitu tehtud ja enamusel väideti Vw mootor olema, mingi D mootor seal pidi jällegi Renault päritolu olema?
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas uhti »

700 ja 900 seerja omadel peaks kõigil volkari mootor olrma.Varuosade saadavus peaks enamvähem olema aga kui midagi suuremat on vaja nagu näiteks kast või pool mootorit siis tollega tekib raskusi.Nõrkadeks kohdadeks on sellel mootoril väntvõlli rihmaratta kinnitus ja kaan.
Mersu mootoril vist nõrku kohti polegi.Automaatkasti remontijad ütlesid,et aut.kast pidi olema tugevam kui manuaal.Ennem pidi mootor remonti tahtma kui kast :)
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas PARUN »

Lisaks mersu kaste jagatakse vist nüüdseks aitäh eest
Kõnetraat 51922951
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2444
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: VW Passat 4x4 : Uhti VOL.2

Postitus Postitas v6sa »

uhti kirjutas: ...
Mersu mootoril vist nõrku kohti polegi.Automaatkasti remontijad ütlesid,et aut.kast pidi olema tugevam kui manuaal.Ennem pidi mootor remonti tahtma kui kast :)
MB R6 (nagu teisedki pika alukaanega mootorid) kardab kuivalt või nigela veepumbaga käimist - kaas kohe kõver. Muidu on üsna tummine tükk. Ning paljud kurdavad, et olevat oma võimsuse kohta kole raske. Varuosi liigub ja need on odavad.

Automaat on seni hea, kuni õlitase normis on. Kuivalt sõitmine tapab kettad kiiresti. Ning maastikul peedistamisel ei tohi kastiõli jahutust kinni panna - originaalis on soojusvaheti põhiradikas.
Need tasuta jagatavad kastid on enamasti 3-4 käigu veaga. Tõsi, enamasti küpsevad vaid kettad, mis ei maksa varuosana kuigi palju.

Soomlased kasutavad tugevdatud 722.3xx (neljakäiguline automaat, millel starterikoda mõlemal pool) kaste oma SuperTurbodel ja need kannatavad kuni 800 Nm väänet. Neid leiab suuremate mootoritega autodelt. Mainitud 83 kW võib olla, kuid enamasti ei ole 722.3xx.
722.4xx (levinud 124 kere peal, starterikoda vaid juhi pool) on lahjem ja seda järeleaidatud masinatel ei kasutata.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”