Projekt VPR

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Juss1 kirjutas:Kui sul masin valmis,siis on võimalik see ARK-s vormistada sport ja võistlusautoks,mul on see kadalipp juba läbitud ja polnudki eriti keeruline :lol:
Minu teada väljastatakse EAL'i võistluskaarti kahele 4x4 võistlusauto klassile - TR2 ja TR3. Kui see kaart käes, saad EAL'ist küsida ametliku avalduse ARK'i jaoks, mille alusel saab auto sportautona arvele võtta. Veoautodest pole kusagil juttu. Ennem kui Klapperi kõrval, teised võistlused toda klassi tunnistama hakkama ei hakka ei tule ka ilmselt juttu.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Postitus Postitas Külahull »

66 on kõige suurem probleem mootoris. Ei see lähe pöördesse ja on uimane, enamustes ( vist ) kohtades kus 66 kinni jääb, suurem moment ja wheelspeed. Olen enda jaoks uurinud erinevaid mootoreid ja sobivaim peaks vist olema bmw m67d39, mis arendab 180kw ja 560 Nm @ 2.000rpm.
Igatahes jõudu.
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Külahull kirjutas:66 on kõige suurem probleem mootoris. Ei see lähe pöördesse ja on uimane, enamustes ( vist ) kohtades kus 66 kinni jääb, suurem moment ja wheelspeed. Olen enda jaoks uurinud erinevaid mootoreid ja sobivaim peaks vist olema bmw m67d39, mis arendab 180kw ja 560 Nm @ 2.000rpm.
Igatahes jõudu.
Miskipärast arvan,et nii raske asja peal ei kesta sõiduauto mootor kuigi kaua.
Kunagi arvas naaber,et kui panna Gaz-52 peale Bmw 530i mootor,siis muutub auto kiiremaks ja ökomaks.
Praktika oli aga selline,et koormaga pidi väiksemagi tõusu peal pöörded 3000ni ajama ja sidurit libistama et minema saada.Ja 4 käiku alla 70 km/h pannes ei jõudnud vedada.
Kütusekulu oli 45-55L sajale ja saalesid sai 3000km jooksul 2 korda vahetatud ja siduriketast 3 korda,sest sidur läks iga raskema kohaltvõtuga haisema.
Siit järeldus,et sõiduauto mootoril võib ju olla poole suurem võimsus,kuid
see on väikeses pöörete vahemikus ja kõrgetel pööretel.
Enda 66 mootor käib 5500-6000 pöördeni ja sellest piisab küll.
Samas jõuab auto ka ilma aeglustita 2 käiguga ka raskel maastikul minna.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4477
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

R969 kirjutas:Miskipärast arvan,et nii raske asja peal ei kesta sõiduauto mootor kuigi kaua.
Kunagi arvas naaber,et kui panna Gaz-52 peale Bmw 530i mootor,siis muutub auto kiiremaks ja ökomaks.
Praktika oli aga selline,et koormaga pidi väiksemagi tõusu peal pöörded 3000ni ajama ja sidurit libistama et minema saada.Ja 4 käiku alla 70 km/h pannes ei jõudnud vedada.
Kütusekulu oli 45-55L sajale ja saalesid sai 3000km jooksul 2 korda vahetatud ja siduriketast 3 korda,sest sidur läks iga raskema kohaltvõtuga haisema.
Kolvikäik :wink:
Gaz 52 3485cc Bore/Stroke: 82/110 mm
VS
Bmw 530i 2986 cc Bore/Stroke: 89/80 mm
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Siia lisaks: Aga vaadake veoautode krossi poole, seal käravad nii 51'd kui ka 53'd nagu viiulid. Ja ma usun, et kui 66'e peale panna ka nati edasi aidatud mootor siis ainult tuld.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhti »

GAZ 66 mootori saab ikka väga hästi käima kui mootor korralikult ära remontida koos kollektorite kanalite ühte ajamisega,liikuvate osade tasakaalustamisega ning uue mitte originaal karpa jms lisamisega.
Muidu suht äge projekt.Kahetsen,et ise 66 veermiku peale ei ehitanud aga eks järgmine kord olen targem.
Edu!
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Rusikareeglid: kui tahad suuremat väändemomenti madalatel- ja tühikäigu pööretel, siis suurenda töömahtu ja tõsta surveastet, hooratta võiks ka raskemaks teha. Sellepärast toimetabki tänapäeval ainult diisel veoautode kapoti all. Samaväärne (vääne madalatel pööretel) bensukas peaks olema litraazilt vähemalt 30 % suurema töömahuga.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”