Külahull kirjutas:66 on kõige suurem probleem mootoris. Ei see lähe pöördesse ja on uimane, enamustes ( vist ) kohtades kus 66 kinni jääb, suurem moment ja wheelspeed. Olen enda jaoks uurinud erinevaid mootoreid ja sobivaim peaks vist olema bmw m67d39, mis arendab 180kw ja 560 Nm @ 2.000rpm.
Igatahes jõudu.
Miskipärast arvan,et nii raske asja peal ei kesta sõiduauto mootor kuigi kaua.
Kunagi arvas naaber,et kui panna Gaz-52 peale Bmw 530i mootor,siis muutub auto kiiremaks ja ökomaks.
Praktika oli aga selline,et koormaga pidi väiksemagi tõusu peal pöörded 3000ni ajama ja sidurit libistama et minema saada.Ja 4 käiku alla 70 km/h pannes ei jõudnud vedada.
Kütusekulu oli 45-55L sajale ja saalesid sai 3000km jooksul 2 korda vahetatud ja siduriketast 3 korda,sest sidur läks iga raskema kohaltvõtuga haisema.
Siit järeldus,et sõiduauto mootoril võib ju olla poole suurem võimsus,kuid
see on väikeses pöörete vahemikus ja kõrgetel pööretel.
Enda 66 mootor käib 5500-6000 pöördeni ja sellest piisab küll.
Samas jõuab auto ka ilma aeglustita 2 käiguga ka raskel maastikul minna.