Hüva nõu e. vargakaitse
Moderaator: Moderators
kiledest
Läbipaistvvus sama, ja neid erinevate paksustega, Need mis reklaamitakse turvamessidel peavad 8-10mm vitriin klaasile panduna oli vist 10m pealt 9mm püstoli kuuli kinni. Kunagi sai Pärnus müüdud majavideosüsteeme ja seal see osa mis õue läks lõhuti mõnel kliendil klaasislins ära, siis sai turvafirmast tellitud kuulukindel läbupaistev plastik "klaas" peale. See oli 6-8mm paks ja sai pandud betooni peale ja haamriga pekstud, Krt ei jäänud täkkeidki peale.
Re: kiledest
Hetkel mu aju tõrgub mõtlemast, et see nii on. Kuulikindel klaas eelkõige on kuulikindel kuna ta on paks klaas koos turvaelementide sümbioosiga. Pelgalt kilega seda kuulikindlaks ei tee. Jah kui panna 15 cm paksune "kilekott" akna asemel siis see peataks 9mm Para kinni tõenäoliselt. Samas kuulikindluse klasse on erinevaid, maby tõesti venitab välja mingi taseme. Siinkohal peab kohe mainima, et ükski auto pole lõpuni kuulikindel. Reeglina annab mingi klass, lihtsalt teatud reageerimis aja, tsoonist välja jõudmiseks.Kalamees kirjutas:Need mis reklaamitakse turvamessidel peavad 8-10mm vitriin klaasile panduna oli vist 10m pealt 9mm püstoli kuuli kinni. .
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
Viimane komm täitsa õige. Kuulikindel klaas koosneb mitmest kihist eriti pehmest klaasist. On au olnud paigaldada kuulikindel klaas. See oli viie kihiline ja mingi moosiga vahelt täitetud. Aga klaas oli kuradima pehme. See, et iletatud klaas vasta betooni panna - no antke andeks, tule taevas appi - kuhu klaas paindub??? Sorry et kedagi lollitan aga igaks juhuks. Kinnitage klaas ainult servadest kiletage kasvõi meetriga ikka teatud läbipainde korral on mõrad sees. Aga kile hoiab asja koos.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Klaasil survetugevus sama vahet pole kas kuulikindel või mitte ehk: 1 000 N/mm2 = 1 000 MPa.
See tähendab, et 1 cm läbimõõduga klaaskuubiku
purustamiseks on vaja umbes 10-tonnist raskust.
Kuulikindel klaas on paks aga koosneb mitmest õhukesest klaasist mis on omavahel kilega kokku lamineeritud.
Kuulikindlaid klaase on erinevaid, vahet tehakse vastavalt klassidele, erinevad klassid vastavad nn. erinevatele relvadele, lisaks on erinevad klassid euroopas ja USAs + veel sõjaväe tarbeks toodetavad klaasid millel puudub klassifikatsioon.
Kel huvi siis netis infi piisavalt.
See tähendab, et 1 cm läbimõõduga klaaskuubiku
purustamiseks on vaja umbes 10-tonnist raskust.
Kuulikindel klaas on paks aga koosneb mitmest õhukesest klaasist mis on omavahel kilega kokku lamineeritud.
Kuulikindlaid klaase on erinevaid, vahet tehakse vastavalt klassidele, erinevad klassid vastavad nn. erinevatele relvadele, lisaks on erinevad klassid euroopas ja USAs + veel sõjaväe tarbeks toodetavad klaasid millel puudub klassifikatsioon.
Kel huvi siis netis infi piisavalt.
klaas
Ax loe korralikumalt mitte klaas vaid plastik "klaas" (turvafirma väljend) Ja neid "kõvasid" proovijaid jätkus.
90 ndatel oli turvafirmadel kauplused seal see ka proovimiseks väljas.
90 ndatel oli turvafirmadel kauplused seal see ka proovimiseks väljas.
Tekkis küsimus, et oletame klaasi on vaja purustada (autol mõtlen) - näiteks uksed on lukus ning juhil on mingi tervisehäda; laps näiteks kinnises autos ja on lämbumas; ... no mis iganes vajadus
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
See kiletamine on järeleproovitud asi, ja täiesti õigustab ennast.
Kurat omal nahal sai proovitud see küljeakna lõhkumine,
Ükskord õnnestus keset ei tea mis metsa urgast ei tea kus uksed selliselt lukustada, et võtmed jäid süütelukku.
Kuna kivi ei olnud käepärast, siis tagusin esialgu mingi puurondiga, ei läinudki katki, alles peale 3 matsu korraliku kiviga sain augu sisse.
Nii et soovitan,
Gert
Kurat omal nahal sai proovitud see küljeakna lõhkumine,
Ükskord õnnestus keset ei tea mis metsa urgast ei tea kus uksed selliselt lukustada, et võtmed jäid süütelukku.
Kuna kivi ei olnud käepärast, siis tagusin esialgu mingi puurondiga, ei läinudki katki, alles peale 3 matsu korraliku kiviga sain augu sisse.
Nii et soovitan,
Gert
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
väljamaise foorumi arutelu samal teemal:
http://www.carforum.net/showthread.php?t=75
http://www.carforum.net/showthread.php?t=75
Tükike Gruusiat Pärnus
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee