Pika kaalumise järel sai möödunud aastal jõutud järeldusele, et Land Roveri roolis on raske Eesti offroadis tõsiseltvõrtavalt kaasa rääkida.
Tasa ja targu sai alustatud läbirääkimisisi Renault kontserniga, et panna Eesti kariakvõistlustele välja Dacia tehasemeeskond. Peale kolmveerand aastat kestnud pingsaid läbirääkimis sai vastav leping ka aasta alguses sõlmitud.
Hea meel on teatada, et laupäeva õhtul jõudis Eestisse Dacia Duster Extreme Offroad Edition.
Kuna tehas keelas konreetsest autost enne stati piltide avaldamise, siis nii palju võin avaldada, et maisn baseerub sellel prototüübil:
Kuna konteiner avatakse alles esmapöeval, siis pole autot ise ka veel näinud
Minule tutvustatud arvutiraafika alusel võiks ta välja näha selline:




Mind, kui esimest pilooti hakkab kaardilugeja toetama üks Eesti staažikamaid grand-old offroad legende, kelle nimi jääb tehase nüudmisel esimese stardini üllatuseks.
Dacia tehas on meeskonda määranud vintsmanniks Rumeenia parima oma ala spetislisti Cristian Diaconescuseu.
Nüüd oleks kiiredti vaja enne Kõuekõminat leida meekonnale manager ning kavalifitseeritud massöör.
Kui keegi oskab mõnd head kandidaati soovitada, siis saatke palun CV e-mailiga dacia@landy.ee
Tehasega on kokkulepitud, et võistluste autot teenindvad võistluste jal nedne poolt siia saadetud mehhaanikud ning võistluse vahelisle perioodial Kohaliku Dacai enduse tehnikud.
Suurima õnnestumisena võin ära märkida seda, et meeskonna nimi ei muutu, sest õnnestus saada meekonna pea sponsoriks Landy Cognac http://landycognac.com/#/fr/spiritueux/cognac/landy
Seega LANDY OFFROAD TEAM alustab taas!