Väga raske südamega panen müüki oma ammuse unistuste auto ehk kabriolett Suzuki Samurai.
Auto tehnilised andmed:
Mark ja mudel: Suzuki Samurai (SJ413)
Väljalaskeaasta: 1988
Kütus: bensiin
Mootor: 1.3
Võimsus: 51kW
Vedav sild: lülitatav nelivedu (2-vedu; aeglane 4-vedu; kiire 4-vedu)
Käigukast: manuaal (5 käiku)
Värv: valge
Keretüüp: kabriolett
Ülevaatus kuni 04.2016
Ostsin auto planguna ja kõik edasine on kas ise tehtud või ostetud teenus sisse asjatundjatelt.
Lisad, tuuningud:
- Trailmaster 80mm tõste (2014 suvel, sisaldas tutikaid vedrusid, amorte, sillanurga kiile jne jne ehk täiskomplekt)
- 31x10.5R15 BFGoodrichi Mud-Terrain rehvid Mangels velgedel (2014 suvel ostetud tutikad, praeguseks uueväärsed ehk läbisõit max 2500km)
- Dragon 12000LBS vints ninal juhtmega ja juhtmevaba puldiga (paigaldatud 2014 sügis tutikana esistange sisse, nüüdseks peal pisut õhem tross, mida on endise 30m asemel poolil 40m)
- Esiklaasi kohal 240W LED BAR (kirjade järgi oli 22 500 luumenit)
- Esiklaasi kummaski alumises nurgas üks 27W LED töötuli (saab suunata ka külgedele)
- Tagauksel tagavararatta keskel 48W töötuli
- Tutikas helisüsteem raadio + 6 kõlarit (tagakõlaritele tegin taha nurkadesse spets kastid 15mm veekindlast vineerist)
- Olemas on nii kõvakatus kui ka pehmekatus (pehme taaskord praktiliselt tutikas ehk paar korda kasutatud. Suvel enamasti katus maas ja auto on seismise ajal garaazis)
Hooldused:
- 2014 veebruar: uued tagatuled (eelmised olid vana omaniku käes kannatada saanud)
- 2014 aprill: uus mootoriõli ja õlifilter, uus käigukasti õli, uus vahekasti õli, sildadesse uued õlid, uued tagumised piduriklotsid, uus õhufilter
- 2014 august: uued tagumised rattalagrid
- 2015 aprill: uued õlid sildadesse
- 2015 juuli: kõik uued kardaaniristid
- 2015 oktoober: uus aku
Lisadest veel kaasa andmiseks või hinna muutmiseks:
- orginaalvedrud ja amordid
- suzuki jimny tagaistmed, mis oli plaanis praeguse orginaalpingi asemele aretada, aga milleni pole jõudnud
- LED orginaalisarnase kujuga tagatuled, aga kompaktsemad
Muu tehniline olukord on autol hea ehk võib leida mõne väiksema mõlgi, kuid üldiselt on plekid ikka sirged.
Läbiv rooste PUUDUB, mõne üksiku pindmise täpi võib siiski leida.
Kuna tegemist on ligi 30-aastase autoga, on loomulikult vaja teda hooldada ja vahepeal parandada, kuid üldiselt on seisukord hea.
Alguses
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/165/01095829693a8f5.jpg)
Hiljem
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/165/0109582967ac037.jpg)
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/165/0109582975cc1fe.jpg)
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/165/01095829859cc05.jpg)
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/165/0109582997c93db.jpg)
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/166/0109583009ff28b.jpg)
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/166/01095830173bb54.jpg)
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/166/0109583019866dc.jpg)
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/166/0109583029fa57d.jpg)
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/166/010958303543a2c.jpg)
![Pilt](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/438/166/0109583041f0ed1.jpg)
NB! Pildil nähtavaid Hella lisakaugtulesid enam ei ole, sest nende mõte kadus LED BARi lisamisega
Müügi põhjuseks ongi oma aja ning ressursside nappus käesoleval hetkel ning sellest tuleb ka raske otsus vastu võtta ning auto müüki panna.
Hoole ja armastuse koha pealt pole siinkohal kokku hoitud ning seetõttu on
hind 3999 eurot
Kõik huvilised saavad näha autot umbes 35km Tallinnast, Kehra külje all
Küsimused ning nägemis-/proovimissoovid on oodatud:
teemasse
PrivaatSõnumiga
henrikristo (ät) gmail (punkt) com
55 kuus kolm 88 neli kolm