LC 80 1995a.

Vahekasti omavate maasturite müügi- , ostu- ja lammutuskuulutused. Igasugused sõiduauto teemalised kuulutused lähevad koheselt kustutamisele

Moderaator: Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

LC 80 1995a.

Postitus Postitas Olle »

Kuna mu kolakas seisab juba aastakene õnnetult variakatuse all, siis mõtlesin, et äkki keegi heade kätega mees tahab omale mõnusat rahvamaja. Head käed peavad olema ka kuldsed, sest tuleb tunnistada, et kuna auto küll toimib tahab ta siiski saada igalt poolt natuke kätt:) Korras pole seal suurt midagi, katki aga ka mitte. Nädalavahetusel vaatasin teist ja mõtsin, et paneks korra käima. Käis poolest pöördest ja liikus ringi ka.
Autost siis ka veits:
all 4" tõste (OME sari plastpukside ja amortidega) ja 35/12,5-15 geolander MT rehvid. mustrit üle cm. Kaasa tõsised naelrehvid ( ise naelutatud , pakiauto naelad ja liimitud , Pirelli scorpion AT ja naelu sai tiba rohkem kui seadus ette näeb) 33/12,5 - 15 valuvelgedel.
ees ARB originaal raud koos comeup 9000 wintsiga. + 2 hella proset.
Taga korralik ise tehtud tagastange. (Ladogal käis nii mõnigi mees küsimas, et kes sellist valmistab, tahaksid omale ka saada)
sees FK (saksa) kunstnahast sportistmed.
Mootori jahutussüsteemi veits parendatud. Paigaldatud kiirendusauto radikas US-Partsist. Oluliselt parem jahutusvõime kui originaalil ja loomulikult elektrivent koos sundjahutuse, väljalülituse ja automaatlülitusega.

Kindlustust pole, ülevaatust pole
Vead.
sillad tahaks hooldust ja simmakate vahetust.
Roolivõim ei toimeta.
elektrisüsteem ülekäimist. aknad ei toimeta, mõni läheb lahti ja kinni ei lähe, ja vastupidi. Ühesõnaga lülitid tahavad puhastamist. mootorid on korras (tean, olen need kõik kunagi ise lahti võtnud üks haaval ja puhastanud)
Katuseluuk jeeb jõnks-jõnks, samuti tahab puhastamist. jne jne, ühesõnaga soovitavalt võiks enamus pistikuid ja liigendeid puhastssprayga üle käia.
Akude süsteem tuleks ringi teha. olemas kaks väikest tutikat Varta AGM akut käivituseks ja 130 A taluv laadimisrelee kahele vooluahelale. Tuleks jätta käivitusakud eradi ja tarbevool (vints, prosed, arvuti inverter jne eraldi) Võib ka jätta nii nagu on, kuid pikas perspektiivis ei ole see mõistlik kuna üks aku kipub kiiremini surema kuna standardsüsteemiga laadimine ei oska nii ühtlaselt mõemlat akut laadida.
Kõrgsurve pumba peal olev magnetklapp andis saba kusagil metsas kunagi. Nüüs jääb seisma nagu traktor, ehk võtit keerates ei tee seda mitte. Kuna oleks kaval vahetada nagunii ka mootoriõli, siis selle vahetuseks peaks maha keerama filtri. (muidu ei mahu võti ligi)
Üks esimene suunatuli on ka katki:)

1000.- euri pakkuda pole mõtet.
Kui keegi pakub õiglase hinna , siis olen nõus vaatama tulevase peremehe üle :) Kui aga huvilisi pole,siis ostan kahurimääret ja konserveerin mõneks aastaks ära :)
Ps. Mootor vabalthingav 4,2 , manuaalkast ja ilma lukkudeta sillad.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Nic4
Off Roader Wannabe
Postitusi: 40
Liitunud: T Okt 11, 2011 5:52 pm

Re: LC 80 1995a.

Postitus Postitas Nic4 »

Ehk saaks mõne pildi.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LC 80 1995a.

Postitus Postitas tarmo »

Üks pilt on Olle avataril :)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LC 80 1995a.

Postitus Postitas Olle »

Tuleb raske südamega tõdeda, et ehk edaspidi saan oma rauast suksut lahke peremehe loal Saaremaal silitamas käia :cry:

Seega vast võivad lugupeetud moded antud teema ajaloo prügikasti pista :!:
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Suletud

Mine “Maasturite Ost/Müük/Lammutus”