Mainisin ka juba siin eespool, et jätame teatesõidu organiseerimise au ja kuulsuse kellelegi teisele.414 AVM kirjutas:Kuigi Alansi härrad on formaadi teatud punktid rangesõnaliselt kivisse löönud, või õigemini tänu sellele, on postituste järgi otsustades tulnud rohkem publikusse- kui rajale siirdujaid. Sest lihtsalt ei usaldata oma autot võõra katsuda anda.
Kuigi olen offis tegijatekauge isik, pakun veel ühe variandi (Urmo, hinga sügavalt sisse ja siis välja, kui ei aita, ära edasi loe):
Võistkonnas kaks autot ja kaks meeskonda (näit. ka margipõhiselt - 2xSuki, 2x Patrol...), mõlemad autod ja meeskonnad peavad sõitma poole distantsist, ehk siis 12 tundi. Üks auto + meeskond võib järjest sõita mitte üle 6 tunni, kuid kui näit. autol nr. 2 läheb 1h pärast vahetuse algust poolass, võib auto nr. 1 teate üle võtta, kuid hiljem peab auto nr. 2 oma aja ikka täis sõitma. Puhkepausil olev auto peab viibima kinnises alas, kus midagi peale vedelike juurde kallamise teha ei tohi. Kui autot on vaja (väljaspool antud ala) remontida, saab meeskond miinuspunkte, näit 1min=1punkt, 60 punkti=1 ring, mis lõpptulemusest maha arvatakse. Nii selgub ikkagi kõige vastupidavama tehnika, planeerimisvõime ja suutlikkusega team.
Ehk Tartu Offroad Klubi soovib miskit uut ja põnevat üldsusele serveerida?
Läbi on käinud mõte, et teha "tootjate" või klubide arvestus kus arvesse läheb 2-3 autot igast klubist ( rühmitusest ).