24 tunniks rajale.

Mud-dragi maaletoojad ja muidu vahvad Kesk-Eesti offroaderid

Moderaatorid: Valge Hiir, topratohter, Moderators

Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Nagu ma aru saan, siis ühe tiimiga osaledes saab teistega koos startida ja sõita 2x6h. Kas sellel oleks mingit võistluslikku pointi ka? Puhkeaega tekiks siis 12 per naase ja kas selle peab kindlasti iga 4-6h tunni takka välja võtma? Kas nt nii ei või, et liituks alles 12h peale starti ja sõidaks lihtsalt lõpuni?

Miks ma küsin, sest mul on paaril korral jäänud võistlustele minemata adekvaatse meeskonna puudumise tõttu. Nüüd tuleks leida topelt niipalju inimesi, lisaks nendest üks peab olema piisavalt usaldustväärne, kelle sa laseks oma masinaga rajale.

Ma usaldaks ka oma auto isikliku mehaaniku kätte, küll aga olen ma enamus hooldus- ja ehitustöid pidanud auto juures ise tegema, ise plekkima ning keegi ei tule mulle seda ka pärast võistlust remontima... siis ma ausaltöeldes küll praegu välja ei suuda mõelda, keda sinna saata. Hea meelega pakuks ise end kellegile juhiks või vintsmaniks :wink:

Le'Muns :lol:
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
ben
Mudder
Postitusi: 63
Liitunud: R Dets 10, 2004 5:08 pm

Postitus Postitas ben »

Postitatud: Teis Okt 02, 2007 9:35 pm Teema:

--------------------------------------------------------------------------------

OK fantasjoorid, unistada ju võib.
Teatan enamuse siinkirjutanute kahjuks mõningad nõuded millest me ei tagane.

1) sõit toimub vahetustega
Üks vahetus ( piloot + vintsman/kaardilugeja ) sõidab 4-6 tundi.
Kui võistkonnas/teamis on ainult üks vahetus sõitjaid siis peavad nad peale ühte vahetust teise vahetuse jagu aega puhkama

Ma ei saa aru kuidas hakatakse tulemusi arvestama ? Ringide arv ? Mõni rühib oma autoga 24h ja teine oma auto hoidmise nimel teatab , et on ainult üks vahetus ja saab siis iga 4-6 tunni järel puhata ja autot hooldada!

Kui soovitakse teha 24 tunni kestvussõit siis mina oleks nõus osalema a`la Klapperjaht kuid 24 tundi järjest ja vabalt valitud 4-6 tunnise kohustusliku puhkeajaga .Puhke ajal kas magad või remondid .Kinnisel rajal seadusega ettenähtud puhkeaega ei pea rakendama .
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

ben kirjutas:


Kui soovitakse teha 24 tunni kestvussõit siis mina oleks nõus osalema a`la Klapperjaht kuid 24 tundi järjest ja vabalt valitud 4-6 tunnise kohustusliku puhkeajaga .Puhke ajal kas magad või remondid .Kinnisel rajal seadusega ettenähtud puhkeaega ei pea rakendama .
Vot see on üks õige jutt :thumb: :thumb: :thumb:
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
ennukas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
Asukoht: TLN:
Kontakt:

Postitus Postitas ennukas »

Minu arvamus kattub Rommi arvamusega 100%
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

rommi kirjutas:Nagu ma aru saan, siis ühe tiimiga osaledes saab teistega koos startida ja sõita 2x6h. Kas sellel oleks mingit võistluslikku pointi ka? Puhkeaega tekiks siis 12 per naase ja kas selle peab kindlasti iga 4-6h tunni takka välja võtma? Kas nt nii ei või, et liituks alles 12h peale starti ja sõidaks lihtsalt lõpuni?

Miks ma küsin, sest mul on paaril korral jäänud võistlustele minemata adekvaatse meeskonna puudumise tõttu. Nüüd tuleks leida topelt niipalju inimesi, lisaks nendest üks peab olema piisavalt usaldustväärne, kelle sa laseks oma masinaga rajale.

Ma usaldaks ka oma auto isikliku mehaaniku kätte, küll aga olen ma enamus hooldus- ja ehitustöid pidanud auto juures ise tegema, ise plekkima ning keegi ei tule mulle seda ka pärast võistlust remontima... siis ma ausaltöeldes küll praegu välja ei suuda mõelda, keda sinna saata. Hea meelega pakuks ise end kellegile juhiks või vintsmaniks :wink:

Le'Muns :lol:
kui auto on hea korras ja võistlus pole kurnav siis ma võiks näiteks kaarti lugeda tagaistmel või midagi , üritaks olla ka mitte moondunud näoga seekord
:hihi:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17299
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ma ei te palju siin sõnavõtutest mäletab veel viimaseid 22...24h võistlusi?
Mina mäletan küll enda ja piloodi zombistumist ja meeskonnakaaslaste poolt jõuga ärkvel hoidmist. Nii pikk võistlus pole mitte ainult füüsiliselt vaid ka vaimselt kurnav ning paneb võiskonna likmete omavahelised suhted vägagi proovile.

Seega pigem 6h kaupa, siis saab seda võsitlus ka kaifida mitte ei pea hamabad ristis ja silme eest mustaks minemise hinnaga lõpuni pingutama.

Ka on võimalik puhekehetkel edasist võistluse strateegiat planeerida ning konkurentide edenemisel veidi silma peal hoida. (Eeldaks onlines ringide lugemise arvestust nagu klaperil kunagi oli)
Viimati muutis Landy, N Okt 04, 2007 12:17 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

24h sõitu poleks ju niiehknaa kohustus kellegile... mis oleks viga sellisel skeemil:

- kl 7 pm start
- kl 2am - 12 am kohustuslik uneaeg (kõik võistlejad peavad selles vahemikus oma 6h unealas viibima, nt lihtsalt vildikaga kl.aeg klaasile)
- kl 7pm finish

maksimaalselt võib siin tekkida järjestroolimist 11h... võimalus on sõita ka 9+6+9. Remontida võiks saada igal pool, remondiala oleks kena sellegipoolest. Hea nt tehnitska sinna lähedusse jätta.

Tegelt võiks Urmo öelda, mis ta meie argumenteerimisest siin arvab? Kui reeglid on juba VÄGA paigas enivei, siis pole ju sellel arutelul enam suurt pointi.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

rommi kirjutas:24h sõitu poleks ju niiehknaa kohustus kellegile... mis oleks viga sellisel skeemil:

- kl 7 pm start
- kl 2am - 12 am kohustuslik uneaeg (kõik võistlejad peavad selles vahemikus oma 6h unealas viibima, nt lihtsalt vildikaga kl.aeg klaasile)
- kl 7pm finish

maksimaalselt võib siin tekkida järjestroolimist 11h... võimalus on sõita ka 9+6+9. Remontida võiks saada igal pool, remondiala oleks kena sellegipoolest. Hea nt tehnitska sinna lähedusse jätta.

Tegelt võiks Urmo öelda, mis ta meie argumenteerimisest siin arvab? Kui reeglid on juba VÄGA paigas enivei, siis pole ju sellel arutelul enam suurt pointi.
Eelmisele lehele panin ju üles 4 põhipunkti, aga ok lisan uuesti
Valge Hiir kirjutas:OK fantasjoorid, unistada ju võib.
Teatan enamuse siinkirjutanute kahjuks mõningad nõuded millest me ei tagane.
Teil on aega oma arusaami ja suhtumist muuta.

1) sõit toimub vahetustega
Üks vahetus ( piloot + vintsman/kaardilugeja ) sõidab 4-6 tundi.
Kui võistkonnas/teamis on ainult üks vahetus sõitjaid siis peavad nad peale ühte vahetust teise vahetuse jagu aega puhkama.
2) sõit toimub kinnisel ringil
Üritame raja teha nii aeglase kui võimalik ja nii kiire kui häda pärast peab.
Eesmärk ei ole miljonit ringi sõita ( selleks on Le'Mans mitte Le'Mud ) vaid selgitada vastupidavaim team. Individuaal arvestusega võistlusi on meil juba küll ja veel.
Kui teha kiire ring siis hakkame pihta turvapuuridest ( ja seda kõikidel startivatel autodel ) ja muust ohutusvarustusest mida nõub FIA.
3) vints on kohustuslik
4) sõit kestab 24 tundi
Mingeid aja seisma jätmisi ei tule. Kui on vaja remontida/hooldada sõidad boksi ( iga võistlev team saab omale eraldi boksi kus toimuvad sõitjate vahetused, söömine, puhkamine, auto hooldu jne. ) ja seda kõike jooksva aja sees.

Kindlasti võib siit, esmasest, loetelust üht-teist veel muutuda ja täieneda.

Ilmselt tulevad ka mingid piirangu max rehvimõõdule.
Muu tehniline pool jääb vabaks. Eesmärk on võimalikult vähe tehnilisi piiranguid seada ( nagu seda oli ka MudDag'il ).
Tänaseks on arutelude käigus muutunud punkt 1.
Igal meeskonnal PEAB olema 2 vahetust sõitjad.
Vastasel juhul ei ole tehnika "võrdselt" koheldud ja need kes sõidavad ühe vahetusega omavad vähem ajalisi võimalusi tehnika lagundemiseks rajal.
Tuletan melde, et selle võistlusformaadi eesmärk on välja selgitada VASTUPIDAVAIM MEESKOND st. kestma peab nii inimjõud kui tehnika ja seda kõike 24 tundi juttu.

Boksidesse tuleku aeg ja kordade arv on vaba, nagu sellistel võistlustel ikka. On vaja midagi nokitseda - sõidad boksi.
Tankimise kohapealt on mõte ( kui see ikka õnnestub ) tuua boksiala serva konteinertankla, et keegi ei peaks hakkama ise kütust kohale tariama.

Veel nii palju, et Le'Muds saab toimuma alles 2008 aastal ( ilmselt suvel ). Täpne toimumisaeg selgub kui saab paika koga järgmkise hooaja kalender.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
porilane
tegi autoga allveelaeva
Postitusi: 113
Liitunud: R Juul 15, 2005 4:01 pm

Postitus Postitas porilane »

Seoses punkt 1 muutustega annab võistkond Porilane teada, et ei osale. Põhjendan ka ära, miks. Seoses sellega, et olen oma ehitatud autos äärmiselt halb kõrvalistuja, kardan lihtsalt et mingi hetk viskab mu rooli istutatud kaardilugejal tõsise kopa minu õpetustest ette ja ta kas lahkub ise rooli tagant või lendan mina kõrvalistmelt. Väga lihtne.
Kui varem on olnud piisavalt palju võistlusi 24h avalikel teedel, ei saa mina aru miks sama asja ei või teha kinnisel territooriumil? Minu arusaamisel ei tohiks kinnisel alal olla liiklusseadusega mingit pistmist, s.t. ka järjest roolis viibitud aeg on oma valida?(parandage mind, kui eksin).
Anto

Aga vaatama ja raja kõrvalt JUHENDAMA tulen küll... :wink:
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Sama siin, mina ei osale ka kui ma pean rooli kellegile teisele või kolmandale usaldama. Liiga palju oma raha ja aega ja kogemusi on maetud masinasse, et siis keegi teine saaks poris olles miskit ära lõhkuda ja öelda, et ups, sorrri jne. Samas olen ma suurima heameelega valmis kellegi teise auto ära purustama :D :D :D
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

te ei tea kuidas vene kroonus pesupäeval aluspesu vahetus toimus vä?

1 rood vahetas 2'ga, 2 vahetas 3'ga ja 3. omakorda taas 1-ga.

E. kui 3 liikmeline meeskond kus a - juht b -vints c - kaart vahetab järgmise vahetuse ajal a - vints, b - kaart, c - juht - on ju kõik korrektne ju :)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

trc kirjutas:te ei tea kuidas vene kroonus pesupäeval aluspesu vahetus toimus vä?

1 rood vahetas 2'ga, 2 vahetas 3'ga ja 3. omakorda taas 1-ga.

E. kui 3 liikmeline meeskond kus a - juht b -vints c - kaart vahetab järgmise vahetuse ajal a - vints, b - kaart, c - juht - on ju kõik korrektne ju :)
Seda me jah ei teadnud siiamaani.
Mäletame vaid seda kuidas meil Buhhenwaldis pesuvahetus käis.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

OT mehed, pidage atra nüüd.

36h metsas jutti ei ole probleem. Raske on. Aga probleem ei ole. Kestvussõit seda tähendabki.

24H ei ole probleem iial. KESTVUS SÕIT.

ainuke asi, et ma ei viitsiks küll ringe ajada, 24h järjest. sh aga olen ma nõus uuesti istuma "sügavas augus" (tm) ja sealt 7h välja end vintsima.

Kui inimesed tahavad aga niisama orienteeruda ja kihutada, siis selleks on olemas www.rajaajaja.ee ja muud autoorienteerumisele suunatud rühmitused.

Korraldajatele aga soovin pikka mõtlemist enne, kui sellise karmi võistluse teevad, sest kogemused on näidanud, et see ei ole teps mitte lihtne.

Edu
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
ben
Mudder
Postitusi: 63
Liitunud: R Dets 10, 2004 5:08 pm

Postitus Postitas ben »

inseneeri ja porilasega nõus .

kahjuks pole sellistel tingimustel osaleja ,
soovin oma autot ISE lõhkuda, uputada, raputada jne. :P
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Kuigi Alansi härrad on formaadi teatud punktid rangesõnaliselt kivisse löönud, või õigemini tänu sellele, on postituste järgi otsustades tulnud rohkem publikusse- kui rajale siirdujaid. Sest lihtsalt ei usaldata oma autot võõra katsuda anda.
Kuigi olen offis tegijatekauge isik, pakun veel ühe variandi (Urmo, hinga sügavalt sisse ja siis välja, kui ei aita, ära edasi loe):
Võistkonnas kaks autot ja kaks meeskonda (näit. ka margipõhiselt - 2xSuki, 2x Patrol...), mõlemad autod ja meeskonnad peavad sõitma poole distantsist, ehk siis 12 tundi. Üks auto + meeskond võib järjest sõita mitte üle 6 tunni, kuid kui näit. autol nr. 2 läheb 1h pärast vahetuse algust poolass, võib auto nr. 1 teate üle võtta, kuid hiljem peab auto nr. 2 oma aja ikka täis sõitma. Puhkepausil olev auto peab viibima kinnises alas, kus midagi peale vedelike juurde kallamise teha ei tohi. Kui autot on vaja (väljaspool antud ala) remontida, saab meeskond miinuspunkte, näit 1min=1punkt, 60 punkti=1 ring, mis lõpptulemusest maha arvatakse. Nii selgub ikkagi kõige vastupidavama tehnika, planeerimisvõime ja suutlikkusega team.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Vasta

Mine “Alansi Offroad Klubi”