4. leht 6-st

Postitatud: K Okt 03, 2007 11:51 am
Postitas rommi
Nagu ma aru saan, siis ühe tiimiga osaledes saab teistega koos startida ja sõita 2x6h. Kas sellel oleks mingit võistluslikku pointi ka? Puhkeaega tekiks siis 12 per naase ja kas selle peab kindlasti iga 4-6h tunni takka välja võtma? Kas nt nii ei või, et liituks alles 12h peale starti ja sõidaks lihtsalt lõpuni?

Miks ma küsin, sest mul on paaril korral jäänud võistlustele minemata adekvaatse meeskonna puudumise tõttu. Nüüd tuleks leida topelt niipalju inimesi, lisaks nendest üks peab olema piisavalt usaldustväärne, kelle sa laseks oma masinaga rajale.

Ma usaldaks ka oma auto isikliku mehaaniku kätte, küll aga olen ma enamus hooldus- ja ehitustöid pidanud auto juures ise tegema, ise plekkima ning keegi ei tule mulle seda ka pärast võistlust remontima... siis ma ausaltöeldes küll praegu välja ei suuda mõelda, keda sinna saata. Hea meelega pakuks ise end kellegile juhiks või vintsmaniks :wink:

Le'Muns :lol:

Postitatud: K Okt 03, 2007 9:02 pm
Postitas ben
Postitatud: Teis Okt 02, 2007 9:35 pm Teema:

--------------------------------------------------------------------------------

OK fantasjoorid, unistada ju võib.
Teatan enamuse siinkirjutanute kahjuks mõningad nõuded millest me ei tagane.

1) sõit toimub vahetustega
Üks vahetus ( piloot + vintsman/kaardilugeja ) sõidab 4-6 tundi.
Kui võistkonnas/teamis on ainult üks vahetus sõitjaid siis peavad nad peale ühte vahetust teise vahetuse jagu aega puhkama

Ma ei saa aru kuidas hakatakse tulemusi arvestama ? Ringide arv ? Mõni rühib oma autoga 24h ja teine oma auto hoidmise nimel teatab , et on ainult üks vahetus ja saab siis iga 4-6 tunni järel puhata ja autot hooldada!

Kui soovitakse teha 24 tunni kestvussõit siis mina oleks nõus osalema a`la Klapperjaht kuid 24 tundi järjest ja vabalt valitud 4-6 tunnise kohustusliku puhkeajaga .Puhke ajal kas magad või remondid .Kinnisel rajal seadusega ettenähtud puhkeaega ei pea rakendama .

Postitatud: K Okt 03, 2007 9:11 pm
Postitas inseneer
ben kirjutas:


Kui soovitakse teha 24 tunni kestvussõit siis mina oleks nõus osalema a`la Klapperjaht kuid 24 tundi järjest ja vabalt valitud 4-6 tunnise kohustusliku puhkeajaga .Puhke ajal kas magad või remondid .Kinnisel rajal seadusega ettenähtud puhkeaega ei pea rakendama .
Vot see on üks õige jutt :thumb: :thumb: :thumb:

Postitatud: K Okt 03, 2007 9:20 pm
Postitas ennukas
Minu arvamus kattub Rommi arvamusega 100%

Postitatud: K Okt 03, 2007 9:59 pm
Postitas seff
rommi kirjutas:Nagu ma aru saan, siis ühe tiimiga osaledes saab teistega koos startida ja sõita 2x6h. Kas sellel oleks mingit võistluslikku pointi ka? Puhkeaega tekiks siis 12 per naase ja kas selle peab kindlasti iga 4-6h tunni takka välja võtma? Kas nt nii ei või, et liituks alles 12h peale starti ja sõidaks lihtsalt lõpuni?

Miks ma küsin, sest mul on paaril korral jäänud võistlustele minemata adekvaatse meeskonna puudumise tõttu. Nüüd tuleks leida topelt niipalju inimesi, lisaks nendest üks peab olema piisavalt usaldustväärne, kelle sa laseks oma masinaga rajale.

Ma usaldaks ka oma auto isikliku mehaaniku kätte, küll aga olen ma enamus hooldus- ja ehitustöid pidanud auto juures ise tegema, ise plekkima ning keegi ei tule mulle seda ka pärast võistlust remontima... siis ma ausaltöeldes küll praegu välja ei suuda mõelda, keda sinna saata. Hea meelega pakuks ise end kellegile juhiks või vintsmaniks :wink:

Le'Muns :lol:
kui auto on hea korras ja võistlus pole kurnav siis ma võiks näiteks kaarti lugeda tagaistmel või midagi , üritaks olla ka mitte moondunud näoga seekord
:hihi:

Postitatud: K Okt 03, 2007 10:17 pm
Postitas Landy
Ma ei te palju siin sõnavõtutest mäletab veel viimaseid 22...24h võistlusi?
Mina mäletan küll enda ja piloodi zombistumist ja meeskonnakaaslaste poolt jõuga ärkvel hoidmist. Nii pikk võistlus pole mitte ainult füüsiliselt vaid ka vaimselt kurnav ning paneb võiskonna likmete omavahelised suhted vägagi proovile.

Seega pigem 6h kaupa, siis saab seda võsitlus ka kaifida mitte ei pea hamabad ristis ja silme eest mustaks minemise hinnaga lõpuni pingutama.

Ka on võimalik puhekehetkel edasist võistluse strateegiat planeerida ning konkurentide edenemisel veidi silma peal hoida. (Eeldaks onlines ringide lugemise arvestust nagu klaperil kunagi oli)

Postitatud: N Okt 04, 2007 12:12 am
Postitas rommi
24h sõitu poleks ju niiehknaa kohustus kellegile... mis oleks viga sellisel skeemil:

- kl 7 pm start
- kl 2am - 12 am kohustuslik uneaeg (kõik võistlejad peavad selles vahemikus oma 6h unealas viibima, nt lihtsalt vildikaga kl.aeg klaasile)
- kl 7pm finish

maksimaalselt võib siin tekkida järjestroolimist 11h... võimalus on sõita ka 9+6+9. Remontida võiks saada igal pool, remondiala oleks kena sellegipoolest. Hea nt tehnitska sinna lähedusse jätta.

Tegelt võiks Urmo öelda, mis ta meie argumenteerimisest siin arvab? Kui reeglid on juba VÄGA paigas enivei, siis pole ju sellel arutelul enam suurt pointi.

Postitatud: N Okt 04, 2007 7:27 am
Postitas Valge Hiir
rommi kirjutas:24h sõitu poleks ju niiehknaa kohustus kellegile... mis oleks viga sellisel skeemil:

- kl 7 pm start
- kl 2am - 12 am kohustuslik uneaeg (kõik võistlejad peavad selles vahemikus oma 6h unealas viibima, nt lihtsalt vildikaga kl.aeg klaasile)
- kl 7pm finish

maksimaalselt võib siin tekkida järjestroolimist 11h... võimalus on sõita ka 9+6+9. Remontida võiks saada igal pool, remondiala oleks kena sellegipoolest. Hea nt tehnitska sinna lähedusse jätta.

Tegelt võiks Urmo öelda, mis ta meie argumenteerimisest siin arvab? Kui reeglid on juba VÄGA paigas enivei, siis pole ju sellel arutelul enam suurt pointi.
Eelmisele lehele panin ju üles 4 põhipunkti, aga ok lisan uuesti
Valge Hiir kirjutas:OK fantasjoorid, unistada ju võib.
Teatan enamuse siinkirjutanute kahjuks mõningad nõuded millest me ei tagane.
Teil on aega oma arusaami ja suhtumist muuta.

1) sõit toimub vahetustega
Üks vahetus ( piloot + vintsman/kaardilugeja ) sõidab 4-6 tundi.
Kui võistkonnas/teamis on ainult üks vahetus sõitjaid siis peavad nad peale ühte vahetust teise vahetuse jagu aega puhkama.
2) sõit toimub kinnisel ringil
Üritame raja teha nii aeglase kui võimalik ja nii kiire kui häda pärast peab.
Eesmärk ei ole miljonit ringi sõita ( selleks on Le'Mans mitte Le'Mud ) vaid selgitada vastupidavaim team. Individuaal arvestusega võistlusi on meil juba küll ja veel.
Kui teha kiire ring siis hakkame pihta turvapuuridest ( ja seda kõikidel startivatel autodel ) ja muust ohutusvarustusest mida nõub FIA.
3) vints on kohustuslik
4) sõit kestab 24 tundi
Mingeid aja seisma jätmisi ei tule. Kui on vaja remontida/hooldada sõidad boksi ( iga võistlev team saab omale eraldi boksi kus toimuvad sõitjate vahetused, söömine, puhkamine, auto hooldu jne. ) ja seda kõike jooksva aja sees.

Kindlasti võib siit, esmasest, loetelust üht-teist veel muutuda ja täieneda.

Ilmselt tulevad ka mingid piirangu max rehvimõõdule.
Muu tehniline pool jääb vabaks. Eesmärk on võimalikult vähe tehnilisi piiranguid seada ( nagu seda oli ka MudDag'il ).
Tänaseks on arutelude käigus muutunud punkt 1.
Igal meeskonnal PEAB olema 2 vahetust sõitjad.
Vastasel juhul ei ole tehnika "võrdselt" koheldud ja need kes sõidavad ühe vahetusega omavad vähem ajalisi võimalusi tehnika lagundemiseks rajal.
Tuletan melde, et selle võistlusformaadi eesmärk on välja selgitada VASTUPIDAVAIM MEESKOND st. kestma peab nii inimjõud kui tehnika ja seda kõike 24 tundi juttu.

Boksidesse tuleku aeg ja kordade arv on vaba, nagu sellistel võistlustel ikka. On vaja midagi nokitseda - sõidad boksi.
Tankimise kohapealt on mõte ( kui see ikka õnnestub ) tuua boksiala serva konteinertankla, et keegi ei peaks hakkama ise kütust kohale tariama.

Veel nii palju, et Le'Muds saab toimuma alles 2008 aastal ( ilmselt suvel ). Täpne toimumisaeg selgub kui saab paika koga järgmkise hooaja kalender.

Postitatud: N Okt 04, 2007 9:56 am
Postitas porilane
Seoses punkt 1 muutustega annab võistkond Porilane teada, et ei osale. Põhjendan ka ära, miks. Seoses sellega, et olen oma ehitatud autos äärmiselt halb kõrvalistuja, kardan lihtsalt et mingi hetk viskab mu rooli istutatud kaardilugejal tõsise kopa minu õpetustest ette ja ta kas lahkub ise rooli tagant või lendan mina kõrvalistmelt. Väga lihtne.
Kui varem on olnud piisavalt palju võistlusi 24h avalikel teedel, ei saa mina aru miks sama asja ei või teha kinnisel territooriumil? Minu arusaamisel ei tohiks kinnisel alal olla liiklusseadusega mingit pistmist, s.t. ka järjest roolis viibitud aeg on oma valida?(parandage mind, kui eksin).
Anto

Aga vaatama ja raja kõrvalt JUHENDAMA tulen küll... :wink:

Postitatud: N Okt 04, 2007 3:12 pm
Postitas inseneer
Sama siin, mina ei osale ka kui ma pean rooli kellegile teisele või kolmandale usaldama. Liiga palju oma raha ja aega ja kogemusi on maetud masinasse, et siis keegi teine saaks poris olles miskit ära lõhkuda ja öelda, et ups, sorrri jne. Samas olen ma suurima heameelega valmis kellegi teise auto ära purustama :D :D :D

Postitatud: N Okt 04, 2007 4:50 pm
Postitas trc
te ei tea kuidas vene kroonus pesupäeval aluspesu vahetus toimus vä?

1 rood vahetas 2'ga, 2 vahetas 3'ga ja 3. omakorda taas 1-ga.

E. kui 3 liikmeline meeskond kus a - juht b -vints c - kaart vahetab järgmise vahetuse ajal a - vints, b - kaart, c - juht - on ju kõik korrektne ju :)

Postitatud: N Okt 04, 2007 5:07 pm
Postitas Valge Hiir
trc kirjutas:te ei tea kuidas vene kroonus pesupäeval aluspesu vahetus toimus vä?

1 rood vahetas 2'ga, 2 vahetas 3'ga ja 3. omakorda taas 1-ga.

E. kui 3 liikmeline meeskond kus a - juht b -vints c - kaart vahetab järgmise vahetuse ajal a - vints, b - kaart, c - juht - on ju kõik korrektne ju :)
Seda me jah ei teadnud siiamaani.
Mäletame vaid seda kuidas meil Buhhenwaldis pesuvahetus käis.

Postitatud: N Okt 04, 2007 5:14 pm
Postitas K.Kotkas
OT mehed, pidage atra nüüd.

36h metsas jutti ei ole probleem. Raske on. Aga probleem ei ole. Kestvussõit seda tähendabki.

24H ei ole probleem iial. KESTVUS SÕIT.

ainuke asi, et ma ei viitsiks küll ringe ajada, 24h järjest. sh aga olen ma nõus uuesti istuma "sügavas augus" (tm) ja sealt 7h välja end vintsima.

Kui inimesed tahavad aga niisama orienteeruda ja kihutada, siis selleks on olemas www.rajaajaja.ee ja muud autoorienteerumisele suunatud rühmitused.

Korraldajatele aga soovin pikka mõtlemist enne, kui sellise karmi võistluse teevad, sest kogemused on näidanud, et see ei ole teps mitte lihtne.

Edu

Postitatud: N Okt 04, 2007 6:19 pm
Postitas ben
inseneeri ja porilasega nõus .

kahjuks pole sellistel tingimustel osaleja ,
soovin oma autot ISE lõhkuda, uputada, raputada jne. :P

Postitatud: N Okt 04, 2007 6:37 pm
Postitas 414 AVM
Kuigi Alansi härrad on formaadi teatud punktid rangesõnaliselt kivisse löönud, või õigemini tänu sellele, on postituste järgi otsustades tulnud rohkem publikusse- kui rajale siirdujaid. Sest lihtsalt ei usaldata oma autot võõra katsuda anda.
Kuigi olen offis tegijatekauge isik, pakun veel ühe variandi (Urmo, hinga sügavalt sisse ja siis välja, kui ei aita, ära edasi loe):
Võistkonnas kaks autot ja kaks meeskonda (näit. ka margipõhiselt - 2xSuki, 2x Patrol...), mõlemad autod ja meeskonnad peavad sõitma poole distantsist, ehk siis 12 tundi. Üks auto + meeskond võib järjest sõita mitte üle 6 tunni, kuid kui näit. autol nr. 2 läheb 1h pärast vahetuse algust poolass, võib auto nr. 1 teate üle võtta, kuid hiljem peab auto nr. 2 oma aja ikka täis sõitma. Puhkepausil olev auto peab viibima kinnises alas, kus midagi peale vedelike juurde kallamise teha ei tohi. Kui autot on vaja (väljaspool antud ala) remontida, saab meeskond miinuspunkte, näit 1min=1punkt, 60 punkti=1 ring, mis lõpptulemusest maha arvatakse. Nii selgub ikkagi kõige vastupidavama tehnika, planeerimisvõime ja suutlikkusega team.