Werner kirjutas:Käisin täna esimest korda Kuristal... Jube ilus koht oli...
Kurista rajoon- kui me nüüd ühest änd samast asjast räägime, on põnev. Vett ja muda suht vähe- samas pole mõne kaardi peal näidatud soistes kohtades ise viitsinud kunagi seenel käia. Aga mäge on küll ja piisavalt veel. Kui praeguseni veel kaardil olevaid teid, mida viimati 198x korviga motikaga võtta sai, kulgeda, ja mitte teelt "metsa alla" keerata saab oksapesu, läbipaistmatut võsa, tüveronimist ja väikest kraavigi katsuda. Märjal aastaajal kõik veel lahedam. Õige mitu kalendrit tagasi nautisin lörtsisel hilissügisesel ajal õue peal kohvi rüübates, kuidas kaks Grändi üritasid savisest põllunõlvast üles sõita. Vitara läks üles. Cherokee läks tagasi...
Paikkond kohati ikka mahajäetud moega. Aga ajad on muutumas. Just eelmise nädala ühel kenal õhtul juhtus aasta sündmus, et murule, kus liiguvad tavaliselt aint meie pere mokassiinid ilmus eitea kust LC120 (#01xxxx). Sohver väitis, et geps tõi! Vot ma küll ei tea sellist navikaarti. Aga ajas teine veel näpuga atlast mööda rida- nii kilti kümme eemal... Abipakkuva küssi peale, et mis tulek ja kuhu minek- köhmas, "ahh, pole oluline" ning pürstis tagasi minema. Teagi siis nüüd- oli ta hea inime (häbelik softroader) või paha (sulikamba rajaleidja), eks kaamera kunagi ehk näitab.
A kas seal metsas sõita tohib- ei tea. Mets ja maa kuulub ju kellelegi, kohati riigilegi. Karjäärid olid viimati kinni. Või kuidas see teema "vanade teede kasutamisest" meil jäigi? Ja kes teile üleüldse seda juttu rääkis???