indreq kirjutas:Praks1 kirjutas:
Superturistid jne amatöörid kiitke paska edasi, kellele meeldib oma üüber fotokat laadida enne iga pauku ja rääkida, et tra kui hea navigeerimis vahend on leiutatud.
Kuulsin Suvesõidul kah kui miski (arvatavasti) TR3'e mees valju häälega ja üleolevalt toidutelgi juures VABA ja TR-1 klasside könnidest rääkis - sihukest suhtumist nähes peaks ehk "profid" ja "amatöörid" eri üritustele jagama, nagu on Eestis sportralli ja rahvaralli. Et las siis härrased TR3'dega möllavad kuuekesi oma üritusel ja maksavad 5000 per tiim osalustasu - sest odavamalt keegi neile ainult oma üritust ei tee. Lai kandepind on see mis muudab asja korraldajale majanduslikult mõttekaks aga ega siis profid ju sellele mõtle...
Aga eks sa Asko saad oma Saarekollil Navicupi jamamistest kuulda veel ka 5 aasta pärast, ka siis kui asi ammu juba töökindel on, mõni inimene ei oska lihtsalt eluga edasi minna. Ma usun et see äpp saab varsti valmis ja kui korraldajad on valmis mõlemat lahendust (fotokas ja Navicup) aksepteerima, siis eks ajapikku paistab et kas tulevad kasutajad taha või ei. Härrad profisportlased võivad oma naba edasi vahtida, minupoolest kasvõi fotokaga pilti teha sellest.
Kuule, ära aja nüüd mingit saagi siin käima. Kui sa asjast midagi ei tea ja olid alles esimest korda võistlusel siis võiksid sellised sõnavõtud ilusti omale hoida. Ma olen eelmistel aastatel sõitnud TR1 ja Vaba+, ei ütleks küll, et mingi üleolev suhtumine oleks olnud (kui oled asjalik ja ei aja sitta suust).
Praks vihjas suure tõenäosusega sellele (mida enne on enne üritatud läbi lillede öelda aga ei saada aru) et kui sa oled esimesel üritusel, siis pole sa võibolla kõige pädevam siin nõudmisi esitama (lisaks karjud siin välja mingeid valesi väiteid, kuigi sa ei tunne inimesi (sa ei tea, kes see toidutelgi juures könnidest rääkis - lahmid lihtsalt, et äkki oli TR3 mees?) lisaks suure tõenäosusega oli see sõbralik tögamine aga SINA sellest aru ei saanud.
Me aitasime nt 2 Vaba/TR1 klassi meeskonda, andes neile oma garaazist Jimny mootori varuosadeks. Varem, kui TR1 sõitsime, aitasid TR3 mehed meil võistlustel välja vintsida. Kui sinusse, kui pooletoobisesse suhtutakse, siis oleks ehk aeg peeglisse vaadata.
Ka meie alustasime 3-4 aastat tagasi turistist (veel 2014 Sultsi sõitsime turisti) aga ei tundnud ennast kuidagi alavääristatuna. Turist on samuti offroadinduse üks osa ja alakomitee üritab neid soodsatel tingimustel võistlusklassidesse suunata (mida paljud on ka teinud
). Aga kopp on ees, et tulevad uues turistid ja hakkavad kohe nõudmisi esitama (rada võiks raskem olla ja tahaks ikka võistelda = tule ja võistle võistlusklassis) kuigi seda teemat on mitu aastat nämmutatud - loe veidi foorumit ja saad ehk asjale pihta.
Navicupist läks asi kaugele jälle.
Ma arvan, et siin on mingi lahendus leitud juba. Kõigile on äpi kasutamine vabatahtlik, kes leiab selle omale sobivat, siis jumala eest kasutage. Aga fotoka kasutamise võimalust ei tohiks veel niipea ära keelata. Kui nii on võimalik, siis arvan, et probleemi polegi. Kui see äpp ennast tulevikus tõestab, siis kolivad kõik tasapisi telefoniga metsa.