autosse: garmin versus tomtom?
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
ei saa jätta mainimata, et viimane pikem välisreis pani tomtomi osas korduvalt nördima. kuigi versioonid uuendatud seadmes, ei olnud seal kajastatud VÄGA paljusid uuemaid teelõike, mis umbes 1-2 a vanad juba. (jutt kesk- ja ida-euroopast.)
mitte et sellest oleks tekkinud olulist probleemi, kuna nagunii kasutan paberatlast põhilisena ja gepsu abivahendina, aga oleks oodanud ajakohasemat.
mitte et sellest oleks tekkinud olulist probleemi, kuna nagunii kasutan paberatlast põhilisena ja gepsu abivahendina, aga oleks oodanud ajakohasemat.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
kellel veel võrdlusi just viimase aja seadmetest ja kaartidest
vana hea võrdlus TT vs. Garmin
ei ole vaja kindlasti vee ja põrutuskindlat aga sellist tavakasutaja autos kasutatavat apsatraati mida ehk sügisel ka seenele kaasa võtta.
teemaks: eesti-läti-leedu, kuna järgmine nädala lõpp riiga vaja minna ja siis oleks juba vaja.
vana hea võrdlus TT vs. Garmin
ei ole vaja kindlasti vee ja põrutuskindlat aga sellist tavakasutaja autos kasutatavat apsatraati mida ehk sügisel ka seenele kaasa võtta.
teemaks: eesti-läti-leedu, kuna järgmine nädala lõpp riiga vaja minna ja siis oleks juba vaja.
Kui vana Streetpilote kestab oma aku pealt 7h, siis mida uuemaks, keerulisemaks ja väiksemaks seadmed muutuvad, seda lühem on ka nende eluiga oma aku najal. Ei julge väita, et ükski uuem navi kestaks ilma välise toiteta kauem kui paar tundi, mis tähendab, et päevaseks seenelkäimiseks neist asja ei ole...Pedaal kirjutas:...
ei ole vaja kindlasti vee ja põrutuskindlat aga sellist tavakasutaja autos kasutatavat apsatraati mida ehk sügisel ka seenele kaasa võtta.
teemaks: eesti-läti-leedu, kuna järgmine nädala lõpp riiga vaja minna ja siis oleks juba vaja.
Ise soovitaks tavakasutajale rahuliku südamega Garmini 2... seeriat, päris normaalse hinnaga, lihtsad kasutada, lollikindlad.
Endal kasutada Oregon 300, päris loomkatseteni ei ole jõudnud, aga kahe AA 2700mAh NiMH akuga peab ikka päris kaua, kindlasti rohkem kui eelpool lubatud 2 tundi. Kaarti näitab, ekraan on pisike, ei lobise ega karju su peale navigeerides (oskab ainult "plönn" teha kui arvab et sa peaks teda vaatama). Ainult autos kasutamiseks on overkill, aga kui on vaja ka välja maastikule astuda, siis on päris pruugitav asjandus.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Endal ka Garmin Oregon 300. Põhiline kasutus on motoorienteerumisel.ptrt kirjutas:Endal kasutada Oregon 300, päris loomkatseteni ei ole jõudnud, aga kahe AA 2700mAh NiMH akuga peab ikka päris kaua, kindlasti rohkem kui eelpool lubatud 2 tundi. Kaarti näitab, ekraan on pisike, ei lobise ega karju su peale navigeerides (oskab ainult "plönn" teha kui arvab et sa peaks teda vaatama). Ainult autos kasutamiseks on overkill, aga kui on vaja ka välja maastikule astuda, siis on päris pruugitav asjandus.
Kõige odavamad superboxist ostetud NiMH akud peavad vastu ca 4h. Seejuures heledus maksimumil. Samas reiimis duracellid jm. alkaalpatareid ca 12h. Täiesti veekindel, päev otsa vihmas sõitu oli OK. Minu jaoks on põhipuuduseks see, et tsiklil heleda päevavalguse käes ei ole alati ekraan piisavalt valgustatud, eriti jama on, et EOMAPi soft on maastikualad tumeroheliseks teinud ja maastikul orienteerumisel on nähtavusega kehvad lood.
Võimalus on ka miniUSB kaudu toidet anda. Miinuseks on, et tsikli peal kaob sellega veekindlus ja teine viga on see, et juhtme peab käepäraste vahenditega fikseerima, muidu põrub juhe kiiresti pesast välja. See on ka jama, et samal ajal seesolevaid akusid laadida ei saa.
Muidu olen asjaga rahul. Zümo oleks muidugi etem olnud, aga hinnavahe oli ostuhetkel ca 2,5 kordne...
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Siit on korra põgusalt läbi käinud, kuid kordaksin üle: Garmini ja TomTomi põhiline ja kardinaalne vahe seisneb selles, et esimene on avatud süsteem, kus saad kasutada loendamatu hulga erinevat tüüpi ja - tegijate kaarte. Kusjuures TomTomil saad kasutada vaid nende endi (Teleatlase) omi ja ta on mõeldud vaid autoteedele. Ehk võite ära unustada matkamise, metsas müramise jms. Teine asi, mis järgneb otseselt samast omadusest TT puhul on see, et kui TT otustab, et ta mingit seadet enam ei toeta ja sellele kaarte enam ei uuenda, siis oledki omadega purgis ja jääd istuma oma viimase kaardikese otsa, mis sul kunagi oli. Minuga see nimelt juhtuski - mul oli HTC P3300 telefonis TT Navigator 6. Ostsin sellele lolli peaga Ida-Euroopa kaardi, sh. Eesti. Eesti kaart on allpool igasugust arvestust. Täiesti normaalsed keskpärased kruusateed puuduvad massiliselt. Nad ju ei anna mingeid andmeid eelnevalt, milline on kaardi kvaliteet, nt. et laseks vaadata mingit proovijuppi vms. Nojah, igatahes tekkis mul mõtehiljuti uuem kaart soetada, kuna väidetavalt olla Eestit päris korralikult täiendatud. Aga võta näpust! Minu seadmele/tarkvarale uuemaid kaarte enam ei tehta. Kusjuures aparaat sai soetatud alles 2007. Sülitama ajab küll.
Seega, minu hääl läheb Garminile.
Aga kui kõige lihtsamalt ja universaalsemalt tahate läbi ajada, siis ostke mõni uuem Nokia telefon, millel navigatsioon sees - sel kogu maailma kaardid, uuendus ja häälnavigatsioon tasuta. Kaardid on täitsa korralikud navi ka täitsa töötab.
Seega, minu hääl läheb Garminile.
Aga kui kõige lihtsamalt ja universaalsemalt tahate läbi ajada, siis ostke mõni uuem Nokia telefon, millel navigatsioon sees - sel kogu maailma kaardid, uuendus ja häälnavigatsioon tasuta. Kaardid on täitsa korralikud navi ka täitsa töötab.