Arutelu Navicupi teemal
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Re: Arutelu Navicupi teemal
Aga Hardo, küsin niisama(ise hakkan vaikselt karjääri lõpetama), kui see äpp töötaks vigadetta, siis oleks ju TR3 mehed nõus?
t:52 08 203
Re: Arutelu Navicupi teemal
Kus sa seda varem katsetada said enne Saaremaad? Navicup jõudis avalikkuse ette mälu järgi päev enne Saaremaale sõitu. Tõmbasin alla ja tundus toimivat. Saaremaal oli ikka suur ämber. Paljudele sellest ühest kogemusest piisas, et kasutada fotokat. Me otsustasime riskida ja suvesõidul ka Navicupi kasutada. Arvamusi võite eespoolt lugeda. Rohkem ei taha. Kui programm tõesti nii hea on, siis ajapikku hakkavad kõik kasutama. Vägisi pole mõtet peale suruda.Andooria kirjutas:Olen lugenud eelmiseid postitusi ja silma jääb et ühed ja samad isikud kommenteerivad. Tekkis küsimus, kas rohkem 4x4 foorumi kasutajaid polegi?
Ise olen foorumit jälginud aastaid aga kasutajaks registreerusin alles Saarekolli järel. Aga nagu näha, need, kellel võistlus hästi läks ja NaviCupiga muresid ei olnud- need ka foorumites sõna ei võta eriti. Küsiks ka et kas siin NaviCupi-i kritiseerijad enne Saarekolli antud lahendust testida viitsisid ja tagasiseda andsid?
Osalesin Saarekollil Turistina ja nüüd ka siis Suurel maasturite suvesõidul seiklejana. Kaart ja Navicup toimis. Võetud punktid muutsid värvi- see tegi elu väga palju lihtsamaks ja kui kohtunike poolt oleks mõni pilt mittearvestatud, siis oleksime saanud minna kohe ja pildi uuesti teha. Pimedas kasutasime pealampi. Joon orjenteerumist tegime me kõik esmakordselt ja väga meeldis. Kiirust ületada ei saanud, kuna NaviCup andis kiiruse ületamisest kohe märku.
Suured tänusõnad korraldajatele.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Arutelu Navicupi teemal
Ilmselt mitte.nipper kirjutas:Aga Hardo, küsin niisama(ise hakkan vaikselt karjääri lõpetama), kui see äpp töötaks vigadetta, siis oleks ju TR3 mehed nõus?
Ma ei kahtle,et Asko saab selle äpi ilma vigadeta ükskord tööle.Ilmselt sobib see siis turistidele ja äkki TR1-te ka. TR-3 ja ATV ei ole kindlasti teema selliste radade ja veesügavuste juures.
Küll aga jäävad androidi "kiiksud", pidev vajadus telefoni laadida ,telefonide veekindlus on enam kui küsitav( mu 500 kulline veekindel lõpetas SMS aja vee all töö ) pimedas ja aurava autoga ei saa telefoniga mitte mingit normaalset pilti ja veel hunnik agasid.
Lisaks kasutavad paljud "õuna" ja sellega see äpp vähemalt praegu (vist) ei tööta ja õunad pole ammugi veekindlad.
Sa ju tead väga hästi millistes tingimustes TR3 ja ATV peavad pilte tegema ja need on kõike muud kui telefonile sobivad.
Ei saa ju oma võistlustulemust jätta mingi androidi hooleks kui see ka kuivades tingimustes jebib.
Öelda,et võtke "igaks juhuks" kaasa ka fotokas,siis juba on 2 asja kaasas. Võtan siis parem ainult fotoka.
Eks kõige suuremat vastuseisu oskavad tekitada need märgade kõrvatagustega turistihakatised kes on paaril safaril käinud ja korra äkki ka turisti sõitnud
HM Racing Team
Re: Arutelu Navicupi teemal
Asko, mitu meeskonda kasutas Suvesõidul Navicup'i?
Kusjuures ma usungi, et Navicup toimis Suvesõidul, kuna kasutajaid korraga oli kümneid kordi vähem kui Saarekollil.
Eks suures osas oli Saarekollil süüdi ülekoormus?
Kusjuures ma usungi, et Navicup toimis Suvesõidul, kuna kasutajaid korraga oli kümneid kordi vähem kui Saarekollil.
Eks suures osas oli Saarekollil süüdi ülekoormus?
Sämmy Offroad Team
Re: Arutelu Navicupi teemal
Kui üldse midagi aretada, tegelikult polegi vaja väga, saaks salvestada, oleks näiteks triipkood metsas ja lugejad nööriga auto küljes, nagu kiip.
Igasugused visuaalne hindamine kaob ja tulemuse teeb arvuti. Pole vaja ka traci, levi jne sitta.
Igasugused visuaalne hindamine kaob ja tulemuse teeb arvuti. Pole vaja ka traci, levi jne sitta.
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Arutelu Navicupi teemal
Siis saame kõik saastamarketi või rimi kassapidajate käest kotti,kuna need oskavad triipkoodi kõige kiiremini lugeda ja kindlasti teavad trikke kuidas seda mõne meetri pealt teha saabPraks1 kirjutas:Kui üldse midagi aretada, tegelikult polegi vaja väga, saaks salvestada, oleks näiteks triipkood metsas ja lugejad nööriga auto küljes, nagu kiip.
Igasugused visuaalne hindamine kaob ja tulemuse teeb arvuti. Pole vaja ka traci, levi jne sitta.
HM Racing Team
Re: Arutelu Navicupi teemal
Kui ma õieti lugesin siis 11. Siia ma ei arvestanud ühte TR-3 tiimi kes ainult 1 katse vist sellega tegi. Imselt keegi ei vaidlegi et Saaremaal asi ei toiminud veel veatult. Mina kasutasin seda prooviks ühel safariüritusel ja seekord nüüd Suvesõidul ja mul toimis 100%. Kasutan ka edaspidi kui ikka veel sihukestele üritustele satun. Loodetavasti tulebki mingi mõistlikku pikkusega üleminekuperiood kus saab mõlemat kasutada, enne kui üldse päevakorda tekib küsimus et kas üks või teine meetod edaspidi kõrvale jätta.enx kirjutas:Asko, mitu meeskonda kasutas Suvesõidul Navicup'i?
Kusjuures ma usungi, et Navicup toimis Suvesõidul, kuna kasutajaid korraga oli kümneid kordi vähem kui Saarekollil.
Eks suures osas oli Saarekollil süüdi ülekoormus?
PS mis probleemid need Androidi sisemised on mida nii kangesti peljatakse? Ma igapäevaselt kasutan mitmes seadmes, sh navigeerisime Suvesõidul Androidi tahvlis jooksva Oruxiga ja seni pole veel märganud et midagi erilist viga oleks. Kunagi aastaid tagasi ühes teises sarjas sarnast joonorienteerumist tehes kasutasime ka sülearvutit ja ma ei ütleks et selle kasutamine nüüd oluliselt mugavam oleks. Töökindlad on nad mõlemad, kui mitte neid muu prahiga üle koormata. Ehk on hirmul veidi suured silmad praegu, laseme asjal tasapisi küpseda ja tõmbame hetkeks sellele kismale siin pidurit.
Re: Arutelu Navicupi teemal
Nagu Ladoga?Praks1 kirjutas:Kui üldse midagi aretada, tegelikult polegi vaja väga, saaks salvestada, oleks näiteks triipkood metsas ja lugejad nööriga auto küljes, nagu kiip.
Igasugused visuaalne hindamine kaob ja tulemuse teeb arvuti. Pole vaja ka traci, levi jne sitta.
Kindlasti huvitaks paljusid palju selline asi maksab, AK või mõne võistluse korraldaja võiks ju sellega tegeleda...
t:52 08 203
Re: Arutelu Navicupi teemal
QR koodide otsimisel põhinevaid seiklusmänge Eestis tehakse, seal küll liigutakse jalgsi või jalgrattaga. Ja kasutatakse lugemiseks mobiiltelefone.Movistar kirjutas:Siis saame kõik saastamarketi või rimi kassapidajate käest kotti,kuna need oskavad triipkoodi kõige kiiremini lugeda ja kindlasti teavad trikke kuidas seda mõne meetri pealt teha saabPraks1 kirjutas:Kui üldse midagi aretada, tegelikult polegi vaja väga, saaks salvestada, oleks näiteks triipkood metsas ja lugejad nööriga auto küljes, nagu kiip.
Igasugused visuaalne hindamine kaob ja tulemuse teeb arvuti. Pole vaja ka traci, levi jne sitta.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Arutelu Navicupi teemal
40 euri pakkus guugel esimese suvalise triipkoodi lugeja hinnaks.nipper kirjutas:Nagu Ladoga?Praks1 kirjutas:Kui üldse midagi aretada, tegelikult polegi vaja väga, saaks salvestada, oleks näiteks triipkood metsas ja lugejad nööriga auto küljes, nagu kiip.
Igasugused visuaalne hindamine kaob ja tulemuse teeb arvuti. Pole vaja ka traci, levi jne sitta.
Kindlasti huvitaks paljusid palju selline asi maksab, AK või mõne võistluse korraldaja võiks ju sellega tegeleda...
Mul isegi vedeleb selline kuskil garaaziz.Tuli kunagi ebayst koos veekindla arvutiga kaasa selline.Tundus kinnine junn,kummikorpuses.
Ladogal aga pole selliseid asju.
Tavaline kiip ilma nöörita.Sellega fikseerid ainult stardi ja finisi.
HM Racing Team
Re: Arutelu Navicupi teemal
No siis polegi midagi, kui sellist lahendust seikluses kasutatakse, järelikult on äpp olemas. Vaja ainult mingi oksekindel Cat autokülge plommida, sellel on ka aasad olemas selleks puhuks
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Arutelu Navicupi teemal
Ehkki see QR kood kasutab ka äppi on sellel vähemalt see eelis,et kaob see mõttetu akrobaatika ära kus peab mingi vineeritükiga poseerima pildi peal ja keegi ei saa pärast öelda,Praks1 kirjutas:No siis polegi midagi, kui sellist lahendust seikluses kasutatakse, järelikult on äpp olemas. Vaja ainult mingi oksekindel Cat autokülge plommida
et näppe ei paista,oks oli ees,silmad olid kinni võimisiganes muu vabandus.
HM Racing Team
Re: Arutelu Navicupi teemal
Samuti ei kasuta ta gpsi,neti jne asju, mis aku kuivaks imevad.
Proto
53951597
53951597
Re: Arutelu Navicupi teemal
See TR3 olime meie. Sõitsime terve võistluse navicupiga. Nagu juba ütlesin, siis teisel päeval said telefonid vett ja enam ei töötand. Välja logida ei saanud. Kui pärast telefoni tööle sain ja navicupist välja logisin, siis uue telefoniga ikka sisse logida ei õnnestunud (Jällegi üks kivi kapsaaeda juurde). Laupäeval sai korraldaja hommikul välja logida ning sõitsime edasi.indreq kirjutas:Kui ma õieti lugesin siis 11. Siia ma ei arvestanud ühte TR-3 tiimi kes ainult 1 katse vist sellega tegi.enx kirjutas:Asko, mitu meeskonda kasutas Suvesõidul Navicup'i?
Kusjuures ma usungi, et Navicup toimis Suvesõidul, kuna kasutajaid korraga oli kümneid kordi vähem kui Saarekollil.
Eks suures osas oli Saarekollil süüdi ülekoormus?
Peale selle imeb see programm aku ikka väga kiiresti tühjaks. Kasutasime suht uusi Nexuse telefone (5x ja 6p), neil peavad tavakasutuse juures' akud 2 päeva ilusti vastu. Navicupiga olid julgelt alla poole päevaga (ehk siis mingi 4 tunniga) akud tühjad. Tava autolaadija ei jõudnud ülesõiduga piisavalt pauku sisse lükata telefoni, et saaks julgelt katse vältel pilti teha. Võibolla mingi 3kesi sõitvad vandersellid saavad seal autos peale igat pildistamist juhtmega mängida (PS: veekindltel telefonidel minuteada muutuvad need laadimisauku sulgevad luugikesed ka peale mõningat kasutamist enam mitte nii veekindlaks) aga võidu sõitvatel meeskondadel on käed niigi tööd täis.
Viimati muutis LauriJ, T Juul 12, 2016 9:53 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17359
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Arutelu Navicupi teemal
Minul pole midagi arngu vastu, kuid seoses NaviCupiga tahan öelada:
1. Testimiseks ( Lansseerimiseks) valiti vale koht ja aeg ( suurvõistlus, kus paljudel oli kaalaul rohkem kui niisama võidusõit)
2. Oldi oma tootes 110% kindlad . Ei olnud plaani B, koik pandi ühele kaardile mis maksis valusalt jätte ja lõi eos negatiivse fooni.
4. Poolikut toodet haibitakse jätkuvalt ning kriitakasse suhtutakse reservatsioonidega.
3. Rakendust arendatakse vaid ühele platvormile nng iOS ja Windows omanikele lastakse lihtsalt kummikusse.
Mina oleksin:
1. Sellise revolutsioonilise toote testmisse rohkem aega panustanud (näiteks võtnud võistlejatest vabatahtlike testijate seltskonna kokku ja proovinud seda mõnel võistusel).
2.Tegeliku lansseerimise ajal oleksin pannud Turistid "tanki", sest kui nendega midagi tuksi läheb,siis ei järgne sellele katasroofi. ( Võidu ju ei sõideta)
3. Järgmisena oleksin proovinud seda juurutada nö vähemkriitiliste klasside kaupa - esmalt Vaba, siis TR1 ja lõpuks proovinud ka TR3-s.
Nii käitudes oleks olnud olusliselt vähem häälekaid vastaseid ja negatiivselt hääletstud või lihtsalt skeptilist publikut.
Landy, endine IT valdkonna inimene
1. Testimiseks ( Lansseerimiseks) valiti vale koht ja aeg ( suurvõistlus, kus paljudel oli kaalaul rohkem kui niisama võidusõit)
2. Oldi oma tootes 110% kindlad . Ei olnud plaani B, koik pandi ühele kaardile mis maksis valusalt jätte ja lõi eos negatiivse fooni.
4. Poolikut toodet haibitakse jätkuvalt ning kriitakasse suhtutakse reservatsioonidega.
3. Rakendust arendatakse vaid ühele platvormile nng iOS ja Windows omanikele lastakse lihtsalt kummikusse.
Mina oleksin:
1. Sellise revolutsioonilise toote testmisse rohkem aega panustanud (näiteks võtnud võistlejatest vabatahtlike testijate seltskonna kokku ja proovinud seda mõnel võistusel).
2.Tegeliku lansseerimise ajal oleksin pannud Turistid "tanki", sest kui nendega midagi tuksi läheb,siis ei järgne sellele katasroofi. ( Võidu ju ei sõideta)
3. Järgmisena oleksin proovinud seda juurutada nö vähemkriitiliste klasside kaupa - esmalt Vaba, siis TR1 ja lõpuks proovinud ka TR3-s.
Nii käitudes oleks olnud olusliselt vähem häälekaid vastaseid ja negatiivselt hääletstud või lihtsalt skeptilist publikut.
Landy, endine IT valdkonna inimene
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi