ram 1500 ecodiesel

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 636
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

ram 1500 ecodiesel

Postitus Postitas Uko »

Kas keegi siinsest rahvast omab antud isendit? Kuidas natuke peetud kastikas käitub? Kas mootor ja sellega seonduv on tegelikult ka ikaldus nagu räägitakse?Kui mõistlikult kasutada,kelle jaoks muidugi see mõistlik mida tähendab.No ütleme ei ole ülemäära kihutamist vaid normaalne sõit nii afalt kui kruus .Paar kolmsada kilo kastis.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 665
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: ram 1500 ecodiesel

Postitus Postitas ahto42 »

Kui euro6 siis pead õli iga 10t km tagant vahetama, muidu ressurss 100k kandis.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 748
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ram 1500 ecodiesel

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Ma olen sellisega 150 tuhi läbi kärutanud. Sõita on mõnus. Eriti maanteel. Ameerikale omaselt on otsatu jada kõikvõimalikke hädasid alati varukast võtta. Millest mõnede remontimine on ootamatult kulukas. Samas tavalised kuluosad nagu piduriklotsid ja miskid puksid on täiesti mõistliku hinnaga saadaval. Mootor ise pole ikaldus küll aga ei leidu vabariigis kompaniid kelle mõistus peale hakkaks kui rgrid, dpfid mootorituld põletama hakkavad.
Esitule pirni vahetus on raudselt tehtud sihilikult nii keerukaks ,kui annab. Selleks tuleb eemaldada radika pealt plastpõll, lahti kruvida iluvõre, kruvida lahti 2 tulepolti, seejärel rattakoopa kaudu eemaldada mingi klamber. Kui see tehtud saab tule küljest lahti võtta pistiku ja ongi tuli auto küljest käes. Pirni kätte saamiseks tuleb laterna korpuse küljest veel 5 või 6 polti lahti kruttida, et luugi alt pirn kätte saada. Pirni igas poes ei müüda, selline natuke eriline.
Kütet võtab linnas mingi 12 tuuri ja maanteel alla saja tiksudes 8..9. Käruga lennates tuleb 14..15 L/100 välja käia. Õlivahetust rehkendab ise ja selle rehkenduse tulemus on mingi 15..16 tuhat.
Esimesi pooltelgesid tuleb kontrollida. Kui need difri võlli otsas loksuvad, siis tuleb mingil ajal võllid ja poolteljed välja vahetada. Parempoolset võlli saab aga vahetada ainult koos diffriga, kuna eraldi võlli ei müüda. Eelarve on kusagil 2500€. Väikse loksuga annab sõita veel kümneid või sadu tuhandeid, et päris kohe see katki ei lähe. Äkki hakatakse kunagi ka eraldi võlle tootma. Vasaku poole võll maksab mingi 60 usd. Vähemalt automaatse 4wdga on see nii.
Kindlasti peaks vältima õhkvedrustust. See kipub oksüdeeruma ja vahetus on mingi 1000 raha nurga kohta. Kuulda on, et neid annab liimides kah parandada. Siis pidavat mõne sajaga hakkama saama.
Kõhualune on sel masinal kõikvõimalikke juhtmeid ja pistikuid täis, et ilma seda ussipesa korrigeerimata ma eriliseks offroadiks seda ei soovitaks. Rooste hakkab pruuni näitama üsna uuena juba, et Krown või muu roostetõrjefirma peaks raudselt sõbralistis olema.
Ruumi on seal sees ja kastis laialt. Kui sellega ära harjuda siis 150 Cruiser on raudselt kompaktklassi auto.
Kui ma nüüd uuesti sellist ostma hakkaks, siis ostaksin võimalikult plangu, mõtetuid erroreid on vähem likvideerida ja jupid on odavamad.
Näiteks paremas varustuspaketis olev naviga raadio on täielik kräpp. See suudab ragisema hakata isegi Tallinna linnas.
Vedada jõuab enam vähem kõike, mis vähegi legaalse mulje jätab, kas kasti pannes või järele haakides. Küll aga ei meeldi talle eriti, kui haagis ei ole hästi tasakaalus, siis muutub juhitavus närviliseks.
Sisustus peab ilusti vastu, kuigi mõned plastosad on väga odava väljanägemisega. Tuled võiks vabalt paremad olla, kuigi otseselt väga kehvad and kah ei ole. Tuledega on ameeriklasele omaselt üks keberniit tegelikult. Kuna neil puuduvad esimesed gabariidid, taga kollased suunatuled ja udutuli, siis on need sinna leiutatud, kuidas parajasti fantaasia võttis.
Tagasikutsumised ja tehasegarantii on täiesti reaalselt teostatav.
Üldiselt on mõnus käru omas klassis. Metsas sõitmiseks natuke liiga suur küll.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1735
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: ram 1500 ecodiesel

Postitus Postitas v6sa »

Andrus Michelis kirjutas:
R Nov 13, 2020 9:03 pm
Ma olen sellisega 150 tuhi läbi kärutanud. Sõita on mõnus. Eriti maanteel.
...
Ruumi on seal sees ja kastis laialt. Kui sellega ära harjuda siis 150 Cruiser on raudselt kompaktklassi auto.
...
Vedada jõuab enam vähem kõike, mis vähegi legaalse mulje jätab, kas kasti pannes või järele haakides. Küll aga ei meeldi talle eriti, kui haagis ei ole hästi tasakaalus, siis muutub juhitavus närviliseks.
...
Üldiselt on mõnus käru omas klassis. Metsas sõitmiseks natuke liiga suur küll.
Hästi öeldud 8)

Millisele pehme ja pika käiguga vedruga maasturile ikka meeldiks paigast kaalujaotusega haagis. Ka nii labane asi, nagu B2500 hakkab mõlemat pidi mööda haagisega üsna vastikult kiikuma.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Dodge”