Mõtle enne kui ostad

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

MrMägilane
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 134
Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas MrMägilane »

honkomees kirjutas:
T Dets 28, 2021 4:52 pm
andke mulle tänapäevane 1200 kilone ilma lisadeta ja sama reipalt edasiliikuv masin, kui oli 1980-1990-ndatel, mis siis tänapäevale kohaselt tarbib 4l/100km, siis ma saan aru, et on ökonoomsem
https://www.auto24.ee/soidukid/3609671
https://www.auto24.ee/soidukid/3624692
https://www.auto24.ee/soidukid/3632228
Aga palun.

Mugavusvarustus tuleb ise maha rookida, saab veel veits kaalu vähemaks.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1287
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas honkomees »

MrMägilane kirjutas:
T Dets 28, 2021 6:24 pm
honkomees kirjutas:
T Dets 28, 2021 4:52 pm
... sama reipalt edasiliikuv masin, kui oli 1980-1990-ndatel, mis siis tänapäevale kohaselt tarbib 4l/100km
...
Aga palun.
...
ükski neist ei liigu sama reipalt kui mul olnud 1980-ndate auto (max kiirus mil sirge tee otsa sai oli 225) ja bensiinikulu paberil 4,5 tähendab tegelikkuses ikka vähemalt 6 l minu kogemuse põhjal ... diisli puhul võiks see antud number isegi tegelikulähedane olla.
Lisaks ei ole mingit usku mikromootorite eluea osas. Vanadel japsidel mädanes kere ümbert ära aga mootor ja käiguosa oli elus. Selle sajandi masinatel lõppes mootor kusagil 300-350 tuhande juures ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas v6sa »

honkomees kirjutas:
T Dets 28, 2021 7:59 pm
...
Lisaks ei ole mingit usku mikromootorite eluea osas. Vanadel japsidel mädanes kere ümbert ära aga mootor ja käiguosa oli elus. Selle sajandi masinatel lõppes mootor kusagil 300-350 tuhande juures ...
Ja neil kuldsetel masinatel oli läbimädanemise hetkel kellal kui palju?

Ma ei arva sugugi, et iga uuem mudel on parem, aga paraku ei hakka ükski tootja tegema nii kitsa kliendigrupi jaoks erimudelit. Kuna kogu muu maailm jookseb uuema ja ägedama peale end lapikuks, siis meie tagurlik mõtteviis seda laviini ei peata.

Mida tuleb veel silmas pidada kunagiste asjade kiitmisel: me mäletame häid isendeid ja kuna internetti ega metaversumit veel ei olnud, siis jõudsid vähesed probleemid laiema avalikkuse ette. Mitte nagu täna, kus iga tõrkuv vidin kohe ajalehtede esiküljele pääseb.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas v6sa »

jaan mmc kirjutas:
T Dets 28, 2021 8:49 pm
Mitsu suutis juba u. 97 a. ühena esimestest, otsepritse bensuka (GDI) toota mis oli väga väikse janu aga samas normaalse kolvigrupi ja kogu mootori ressursiga.
...
Mille kuradi pärast neid GDI padasid siis garantii ajal välja vahetati, kui nii äge asi oli?

Ning palju neid täna enam liikvel on?

Süsteem ise oli muidugi huvitav, aga mitte eriti pikaealine. Sarnaselt rõhulaineüleaaduri või rootormootoriga. Seda on üritanud vist kõik tootjad käima panna, aga edukaks ei saa küll keegi end pidada... Siis siinse aruetlu kontekstis, garantiiaja kestavad need pajad küll praeguseks ära.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
ivo86
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: K Jaan 16, 2013 3:53 pm

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas ivo86 »

honkomees kirjutas:
T Dets 28, 2021 4:56 pm
ivo86 kirjutas:
T Dets 28, 2021 3:46 pm
... See tundub küll aus võrdlus - Daewoo Nubira ja Izuzu D-max.
näen puhast demagoogiat, neid kahte pole ju võrreldud. Ikka bensukaid omavahel, mis kummalisel kombel enam vähem ühes kaalukategoorias ja üheväikeste mootoritega ei hakanud kuidagi vähem võtma, sama kahe diiselkastika puhul, kus uus on janusem, sama näidu kui vanal tavasõidus saab uuel kätte vaid trassil ja siis ka ökotades
Vabandused. Ju ma siis lugesin mööda.

Ikka bensukaid omavahel?
Mazda 626 2.0 1987. a. keskmine 7/100 ja pedaal enamasti noorel mehel põrandas
Mazda 323 1.6 1994 - 8,5/100, juba mõistlikuma stiiliga
Daewoo Nubira 1.6 2003 - 8,3 keskmine, sõidustiilist eriti kulu ei muutunud

Need on 3 väga vana autot. Millise uuega siis neid võrrelda? Milline uus sarnaste kw-ga auto sama palju kütet võtab?
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1287
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas honkomees »

ivo86 kirjutas:
T Dets 28, 2021 10:43 pm
... Mazda 626 2.0 1987. a. keskmine 7/100 ja pedaal enamasti noorel mehel põrandas
...
Need on 3 väga vana autot. Millise uuega siis neid võrrelda? Milline uus sarnaste kw-ga auto sama palju kütet võtab?
Mis sa neid kw taga ajad, peaasi et auto liiguks normaalselt. See karpaga mazda 626 oli minu eluea parim auto, alati märkamatult ja enesele ootamatult oli spidol ca 180, siis hakkas kiirust tajuma, teel kergelt ujuma jms, rekordiks sain 225 aga siis sai parem tee ja julgus otsa. Tõsi, el. aknaid ei olnud ja puudust ei tundnud. Ükski tänane mitte superkw tavauto ei liigu nii reipalt, lisaks ei vea nad madalatel pööretel. Eriti praegu lumistel kitsastel teedel annab tunda, võetakse vastutuleva auto puhul teeserva ja lumevall kisub kraavi, vanasti andsid lapatsit ja ronis möirates ning musta välja visates teele tagasi aga need tänased ei reageeri kiiruse kaotanuna enam gaasipedaalile, peab mitu käiku alla vahetama ja siis on juba õige aeg kaotatud ning autol tee kraavi. Eile sai just ühte välja aidatud, oli pikalt lumevalli pidi veerenud ...
Vaatasin üht tänapäeva autot, mis suurusel-litraažilt võiks olla enam vähem samasse klassi kui need minu "väga vanad"
i30 Wagon
Bensiinimootor 1.5 DPi 110 hj / 6000 p/min
Suurim pöördemoment 144 Nm / 4000 p
Kiirendus 0 → 100 km/h 12,3 sek (12,6)
Suurim kiirus 187 km/h
WLTP kombineeritud kütusekulu 6,1 (6,0) -- paneme parimate traditsioonide kohaselt 1-1,5 juurde ja saame 7-7,5
Tühimass 1281 kg

Mis me näeme - enam-vähem sarnase mahuga mootorite juures on kütusekulu enam-vähem sama, kiirendus ja lõppkiirus on vanadega võrreldes otse öeldes p*sk, aga samas omame DPi-sissepritse,DOHC, Dual-CVVT ja mingi kohustusliku mugavus/ohutusvarustuse.

Usun, et kui inseneridel oleks lastud arendada mootoreid normaalselt, ilma käskude-keeldudeta, siis oleks meil 2-3 l mootoritega autod, mis tegelikult võtaksid tunduvalt vähem kütet ja saastaksid samuti vähem ja kestaksid ka. Need nn rohelised, mootorit rikkuvad lisad ja väike kubatuur on head vaid mõõtmisteks, laske 3-4 l vabalthingaval mootoril sõita normaalpööretel (ehk natuke rohkem tühikäigust) ja ta ei kuluta ei kütet ega saasta, samas on jõudu loomamoodi ja hädavajadusel saab ka tallata.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
ivo86
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: K Jaan 16, 2013 3:53 pm

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas ivo86 »

honkomees kirjutas:
K Dets 29, 2021 8:15 am
ivo86 kirjutas:
T Dets 28, 2021 10:43 pm
... Mazda 626 2.0 1987. a. keskmine 7/100 ja pedaal enamasti noorel mehel põrandas
...
Need on 3 väga vana autot. Millise uuega siis neid võrrelda? Milline uus sarnaste kw-ga auto sama palju kütet võtab?
Mis sa neid kw taga ajad, peaasi et auto liiguks normaalselt. See karpaga mazda 626 oli minu eluea parim auto, alati märkamatult ja enesele ootamatult oli spidol ca 180, siis hakkas kiirust tajuma, teel kergelt ujuma jms, rekordiks sain 225 aga siis sai parem tee ja julgus otsa. Tõsi, el. aknaid ei olnud ja puudust ei tundnud. Ükski tänane mitte superkw tavauto ei liigu nii reipalt, lisaks ei vea nad madalatel pööretel. Eriti praegu lumistel kitsastel teedel annab tunda, võetakse vastutuleva auto puhul teeserva ja lumevall kisub kraavi, vanasti andsid lapatsit ja ronis möirates ning musta välja visates teele tagasi aga need tänased ei reageeri kiiruse kaotanuna enam gaasipedaalile, peab mitu käiku alla vahetama ja siis on juba õige aeg kaotatud ning autol tee kraavi. Eile sai just ühte välja aidatud, oli pikalt lumevalli pidi veerenud ...
Vaatasin üht tänapäeva autot, mis suurusel-litraažilt võiks olla enam vähem samasse klassi kui need minu "väga vanad"
i30 Wagon
Bensiinimootor 1.5 DPi 110 hj / 6000 p/min
Suurim pöördemoment 144 Nm / 4000 p
Kiirendus 0 → 100 km/h 12,3 sek (12,6)
Suurim kiirus 187 km/h
WLTP kombineeritud kütusekulu 6,1 (6,0) -- paneme parimate traditsioonide kohaselt 1-1,5 juurde ja saame 7-7,5
Tühimass 1281 kg

Mis me näeme - enam-vähem sarnase mahuga mootorite juures on kütusekulu enam-vähem sama, kiirendus ja lõppkiirus on vanadega võrreldes otse öeldes p*sk, aga samas omame DPi-sissepritse,DOHC, Dual-CVVT ja mingi kohustusliku mugavus/ohutusvarustuse.

Usun, et kui inseneridel oleks lastud arendada mootoreid normaalselt, ilma käskude-keeldudeta, siis oleks meil 2-3 l mootoritega autod, mis tegelikult võtaksid tunduvalt vähem kütet ja saastaksid samuti vähem ja kestaksid ka. Need nn rohelised, mootorit rikkuvad lisad ja väike kubatuur on head vaid mõõtmisteks, laske 3-4 l vabalthingaval mootoril sõita normaalpööretel (ehk natuke rohkem tühikäigust) ja ta ei kuluta ei kütet ega saasta, samas on jõudu loomamoodi ja hädavajadusel saab ka tallata.

"alati märkamatult ja enesele ootamatult oli spidol ca 180"

No ega ikka ei olnud küll. 80 kw autol eriti. Rohi oli äkki rohelisem? :D See auto ei olegi võimeline 225 km/h sõitma. Mitte sinna lähedalegi.
Tule nüüd reaalsusesse tagasi, muidu pole jumet arutleda.

Ja Mazda on tegelikult tore auto. Mul oli 1986 626 mitu aastat, siis kui load sain. Lollakas tooreklapiga käivitus ja kütet ta ka vähe ei võtnud. 55 kw ja karpa. Maanteel 7, keskmine 8 ja puhas linn üle 10.
Sõltumatu vedrustus tegi mugava sõidu, aga igapäeva autoks ma seda tagasi küll ei taha.



Uuema ajastu auto on ikka kuni 5a vana auto. Sul on ju selline olemas. Võrdle mõne 1995 aasta kastikaga.
Viimati muutis ivo86, K Dets 29, 2021 10:01 am, muudetud 1 kord kokku.
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1287
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas honkomees »

ivo86 kirjutas:
K Dets 29, 2021 9:14 am
"alati märkamatult ja enesele ootamatult oli spidol ca 180"

No ega ikka ei olnud küll. 80 kw autol eriti. Rohi oli äkki rohelisem? :D See auto ei olegi võimeline 225 km/h sõitma. Mitte sinna lähedalegi.
Tule nüüd reaalsusesse tagasi, muidu pole jumet arutleda.

Ja Mazda on tegelikult tore auto. Mul oli 1986 626 mitu aastat, siis kui load sain. Lollakas tooreklapiga käivitus ja kütet ta ka vähe ei võtnud. 55 kw ja karpa. Maanteel 7, keskmine 8 ja puhas linn üle 10. ... Sul on nii kallutatud tekst ...
Uuema ajastu auto on ikka kuni 5a vana auto. Sul on ju selline olemas. Võrdle mõne 1995 aasta kastikaga.
Minu konkreetne mazda oli ikka "püss" ja 225 oli muidugi spidol, tegelik võis siis olla mingi 210? Ja üle 200 spidol sõitsin korduvalt tol ajal, 35-aastane noor mees vajutas korralikult pedaali. Ma oma 626 kw ei mäleta, mu arust oli 100hj juures, kah karpaga. Ja 7 tuli keskmiseks, järgmise mazdaga läksin alt, 7 aastat uuem, pritsega ja ei kiirust ega kütusekokkuhoidu, alla 8 ei saanud miski valemiga.
Aga sellist 626 nagu sul väidetavalt oli mu teada ei eksisteerinud, nii lahja kui 55 kw mootoriga ei tehtudki. Ja mis tooreklapil viga on? Kui uskuda https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Cap ... 80%931987) siis mu oma vist oligi kõige lahjem variant.
Mul on ka praegu võimalus võrrelda neid uusi (st kuni viieaastaseid), uuema aja autosid (selle sajandi omi) ja vanu 80-90 omi ning raudselt on sõiduomadustelt vanad etemad (reageerivad pedaalile jne), uutel on plussiks vaid nö reisijamugavused juhikohal. Tööautod on viimased nagu hädapätakad, mikromootoriga ja edasi ei lähe, aja pöörded põhja, kolleegil on mitu vana 90-ndate golfi, need sõidavad nagu päris autod. Kastikatega on ka võrdlus olemas, uuel ei saa maastikule enne minnagi, kui aeglusti sisse paned, koduõuele sõites ka vastumäge lumes esimese käiguga sureb välja, vanaga (2002 tootmisse läinud mudel) pole aeglustit praktiliselt muidu tarvis kui täppismanööverdamiseks, et jõuaks rooliga toimetada. Aga kw on uuel rohkem, kubatuur väiksem ... milleks see hea on? ... jahikaaslaste veel vanemad kastikad sõidavad maastikul nagu peab ja kui on tulnud nendega sõita, siis pole mingit probleemi sõiduomadustes tuvastanud.
Nende uute autodega on mugavalt ainult trassi võimalik sõita, ühtlase kiirusega ilma möödasõitudeta ja siis on tõesti hea, püsikiirus, kliima jms. Aga sõiduomadustelt on odavama otsa uued autod täielik saast. Vastupidavus veel omaette teema ...
Kindlasti ostaks uuena mingi 70-seeria LC vms auto tänaste asemel.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas v6sa »

honkomees kirjutas:
K Dets 29, 2021 10:00 am
...
Kindlasti ostaks uuena mingi 70-seeria LC vms auto tänaste asemel.
Aga osta siis, kes Sind keelab. Ahjaa, seda ei saa panga raha eest.

Ja siin jutt lõpebki.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas v6sa »

jaan mmc kirjutas:
T Dets 28, 2021 10:39 pm
...
Palju sa ise oma ökonoomseid diisel Passateid liikvel näed, tollastel volksudel ju ka kered kestsid, erinevalt mitsudest ?
Nagu öeldud oli GDI hooldus ja remont tollaste teadmiste kontekstis keeruline aga tegelikult ei olnud tegu kehva mootoriga vaid kõrgsurvepumpa, otsepritset, klapikambrikaanest sisenevat sisselaset jms. omava bensiinimootoriga ja sellega oli enamusel töökodadel diagnostika ja remondi puhul raske. Aga mootor ei olnud seetõttu veel läbikukkunud, lihtsalt uus tehnoloogia. Mh. täna on kuuldavasti paljudel pensukatel otsepritse, kuuldavasti seetõttu, et minujuurde neid ei satu ja seetõttu ka ei tea kui paljudel.
...
Naaberkülas on üks liikvel, Kiisa vahel näen pidevalt kahte, Keilas aerutab üks tumesinine. Nädalas paar korda näeb ka muid.

Isa B4 bensuka vahetasime alles mõned aastad tagasi välja vaid seetõttu, et parema kerega Audi jäi pereringis üleliigseks. Ehk ma tean üsna täpselt, millest ma räägin.

Kas 99 või 00, millal Soome esindaja keeldus mõnda aega müümast GDI mootoriga Mitsusid, kuna neil ei käinud jaks garantiiteemast üle. Olin toona Soomes suiliseks ja seal külas oli kaks uuena ostetud õnnetut isendit. Mõlemal vahetati enne 50 kkm mootor, sest kolvid põlesid ära. Tavapritsega masinad kestsid hästi.

GDi on litsenseeritud paljudele, kuid enamus bensukaid on täna siiski hargsissepritsega sisselaskekollektorisse. On lihtsam ja töökindlam, ning mis peaasi - odavam. Tootjale...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2863
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas totu »

v6sa kirjutas:
K Dets 29, 2021 10:49 am


GDi on litsenseeritud paljudele, kuid enamus bensukaid on täna siiski hargsissepritsega sisselaskekollektorisse. On lihtsam ja töökindlam, ning mis peaasi - odavam. Tootjale...
Kas uued bensukad ikkagi valdavalt otsepritsega ei ole? Ise sõidan isendiga, millel mõlemad süsteemid peal, eks erinevates reziimides on mõlemal oma eelised. Kusjuures 1,5 bensukas ja käitumisele ei ole mingeid etteheiteid, veab kohe, jõuliselt ja kogu pöörete vahemikus. Ainuke häda on suur kulu.
Tehtud, mõeldud.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas v6sa »

Ma ei teagi, aga nende kaante all, mida mul on olnud võimalust kergitada, on enamasti ikka pihustid sisselaskes. Niivõrd, kuivõrd neid muu juhtme-vooli-katterägastiku alt üldse näeb.

Millisest mootorist jutt?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2863
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas totu »

jaan mmc kirjutas:
K Dets 29, 2021 4:18 pm
totu kirjutas:
K Dets 29, 2021 11:27 am
v6sa kirjutas:
K Dets 29, 2021 10:49 am


GDi on litsenseeritud paljudele, kuid enamus bensukaid on täna siiski hargsissepritsega sisselaskekollektorisse. On lihtsam ja töökindlam, ning mis peaasi - odavam. Tootjale...
Kas uued bensukad ikkagi valdavalt otsepritsega ei ole? Ise sõidan isendiga, millel mõlemad süsteemid peal, eks erinevates reziimides on mõlemal oma eelised. Kusjuures 1,5 bensukas ja käitumisele ei ole mingeid etteheiteid, veab kohe, jõuliselt ja kogu pöörete vahemikus. Ainuke häda on suur kulu.
Kle. ei saa olla, et ühel mootoril on 2 süsteemi otse ja sisselaskese purse.
4B40
Specifications
Engine type Inline turbo/intercooled 4-cylinder DOHC 16v MIVEC
Displacement 1.5 L
Bore x Stroke 75 mm × 84.8 mm (2.95 in × 3.34 in)
Compression ratio 10.0:1
Fuel system Direct Injection (high pressure), port injection (low pressure). System has a normal fuel pump that feeds a shared fitting on the high pressure pump. One line off the fitting feeds the port injector fuel rail, then feeds the low pressure side of the high pressure pump. Both fuel rails are return-less with the high pressure fuel rail ending with a pressure sensor.
Peak power 120 kW (161 hp) at 5500 rpm
Peak torque 250 N⋅m (184 lb⋅ft) at 1800 to 4500 rpm
Tehtud, mõeldud.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas v6sa »

jaan mmc kirjutas:
K Dets 29, 2021 5:32 pm
:shock: Raisk, ongi topelt purse ...
Jommaiijoo. Jälle targem. Ma olin neist küll kuulnud, aga et sellised asjad reaalselt kasutajatele õnnetuseks on müüdud, oli ebameeldiv üllatus.

Huvitav, kas säärase kimääri loomise vajadus tekkis otsepritsepihusti mittepiisava läbilaske tõttu?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 939
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Mõtle enne kui ostad

Postitus Postitas ahto42 »

Mingitel Lehhuusidel on ka topelt purse. Et optimeerida madalate ja kõrgete pöörete jõukõverat
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”