Jeepi maastur sõitis teelt välja ning paiskus katuse peale

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Jeepi maastur sõitis teelt välja ning paiskus katuse peale

Postitus Postitas Landy »

Laupäeval kella 19:00 paiku juhtus raske liiklusõnnetus Rimmu- Kaarli tee 6. kilomeetril ehk Viljandimaal Mulgi vallas Ereste külas, kus Jeepi maastur sõitis teelt välja ning paiskus katuse peale. Juht sai viga.
https://www.delfi.ee/artikkel/94502889/ ... t-sai-viga
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Jeepi maastur sõitis teelt välja ning paiskus katuse peale

Postitus Postitas v6sa »

jaan mmc kirjutas:
P Sept 05, 2021 10:49 am
Nõuka ajal sai 5 inimesega uasikuga, kurvist välja põllule sõidetud, täna on sama tee äärtes kraavid ja sama eksimus, raudselt kordades hullemate tagajärgedega. Tekib küsimus, kas drenaazi toru meeter ja liiva kant on nii kallid, et peab sõitma teadmisega, et liikleja eksimus maksab ülenipli mineku ? Või kas pinnas mis kuivenduseks välja tõsteti oleks olnud mõistlikum toru peale tagasi tõsta või rekkadega kilomeetrite kaugusele tassida. Kusjuures kraavid algavad kohe teekatte servast...
Teepeenra puudumine tee ja kraavi vahel on paha.

Kraav on hea.

Lollid liikluses on väga paha:(
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeepi maastur sõitis teelt välja ning paiskus katuse peale

Postitus Postitas TiitR »

jaan mmc kirjutas:
P Sept 05, 2021 5:47 pm
Kas libedaga väljasõitnud buss koos bussitäiega oleks loll või tuleks äkki lõppeks tunnistada vigu teede ehitamisel ja midagi ettevõtta ?
Jaan, paraku on neil lausa nimigi ju pandud "eurokraavid" ehk siis teeehitajad ise pole siin hetkel süüdi, ikka ülevalt poolt tulevad käsud ja jutud 8)
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Jeepi maastur sõitis teelt välja ning paiskus katuse peale

Postitus Postitas v6sa »

jaan mmc kirjutas:
P Sept 05, 2021 5:47 pm
Kas libedaga väljasõitnud buss koos bussitäiega oleks loll või tuleks äkki lõppeks tunnistada vigu teede ehitamisel ja midagi ettevõtta ?
Ette tuleks võtta kaks asja.

Esiteks lõpetada pidev hala libedate teede ja aeglaste juhtide teemal. Vähe on meil neid kohti, kus libeda tõttu on kraavisõitmine vältimatu. Enamus juhtumeid on ikka kiirus see, mis on kraavi viinud. Ka meie valla kaks koolibussiintsidenti olid just valesti valitud kiirusest ja mitte libedusest või kraavist. Ning bussid saadi külili täiesti põllule. Ehk jah, suure tõenäosusega on kraavis koolibussi roolis kas loll või lolli päästma läinud juht. Alati jääb ka võimalus, et valida oli Pala vol. 2 ja kraavi vahel. Siis valid iga kell kontrollitud kraavi.

Teiseks tuleb tõesti nõuda maanteedele teepeenraid. Mis paraku tähendab vähem remonditud kilomeetreid. Ma olen igal võimalikul puhul (neid avalikke arutelusid on viimasel ajal olnud kuidagi tihti) seda teemat Maanteeameti asjapulkadega jutuks võtnud ja alati jõuame rahani: 10 km ühe meetri võrra laiemat teetammi tähendab 800 m vähem uut teed. Valiku koht... Praegu pressib riik maksimaalselt kilomeetreid välja. Mina eelistan laiemat teepeenart.

Palun siinkohal mitte näha minus kitsaste ja paiguti ehk ebamõistlikult sügavate kraavide eestkõnelejat, aga avakraav on jämedalt kaks korda odavam, kui sama läbilaskevõimega suletud drenaaž. Avakraavi on lihtsam hooldada, kui ummistunud drenaaži läbi pesta. Natuke mõjub ka see, et kui kraav tee servas on näha, siis natuke oled tähelepanelikum I reas. Või vähemalt minule mõjub.

Täpselt samasse kategooriasse lähevad ka "liikluse rahustamise" šikaanid, "põrkepiirded" naljakates kohtades teede ääres ja kõik teede keskele rajatud piirdeaiad. Need kõik võivad teoorias olla toredad ja liiklusohutust tõstvad asjad, aga vähegi ebastandardses olukorras vaid segavad sujuvat liikumist.

EDIT: Käesoleva teema juurpõhjus näib selle uduse pildi alusel olema pigem nutijoove või põrandale kukkunud ese vms tähelepanu kriitilisel hetkel juhtimiselt ära viinud tegevus. Juhtus see kriitilises kurvis ja juht reageeris vasakule!!! kraaviserva sattumisele üle, maandudes ühe kraavi asemel teises. See on veel omaette teema, et mõistliku kiirusega säärane kerge kraavike ei tohiks üht elusa kerega jeebulist eriti kohutada ka diagonaalis läbi sõites. Järsk pööre keerab säärase behme torni aga paratamatult katusele.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”