Madal garaaži uks ja maastur

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, hulkur, kala, ennukas, Daniel, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
rann
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 121
Liitunud: N Mai 16, 2019 6:10 pm

Madal garaaži uks ja maastur

Postitus Postitas rann »

Tere!

Ilmselt on siin teisigi, kes peale maasturi soetamist on sama probleemiga tegelema pidanud. Garaaži ukseava jääb liiga madalaks.
Küsiks häid ideid, kuidas sillust kõrgemale tõsta nii, et teist korrust omale kaela ei laseks? Mõni professionaalsem tegelane võib ka hinnapakkumise saata arvestusega, et objekt Tartus. Silluse uus asukoht võiks olla täpselt juhtmest allpool. Heledam osa on tuhaplokk.
Kõik on tegelikult sirge, lihtsalt nurga alt pildistatud.
garaaz.jpg
garaaz.jpg (77.73 KiB) Vaadatud 597 korda
Kasutaja avatar
Roadler
Mudder
Postitusi: 81
Liitunud: R Juul 10, 2015 3:07 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: Madal garaaži uks ja maastur

Postitus Postitas Roadler »

Sellele probleemile lähenetakse kahelt poolt U-karbiga. Seestpoolt pool seina läbi saega ja karp sisse ning väljastpoolt sama teema. Pärast veel keermelattidega U- karbid omavahel kokku keskelt ning alla vajadusel teraslappidega omavaheline yhendus. Siis saad alt ära lõigata ja uuele sillusele krohvivõrk ümber ning ära krohvida. Teine variant on paari Peri postiga lagi toestada ja kohe täies paksuses läbi lõigata ning mingi I- terastala uueks silluseks lae alla toppida.
Nissan Pickup D21 King Cab
Stay focused and work smart!
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1836
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Madal garaaži uks ja maastur

Postitus Postitas v6sa »

Kas see pildi nurgas paistev makro on läbiv pragu? Kas lagi kannab II korruse seina ka või on kogu seina raskus ainult sillusel?

Variant oleks toestada ukse keskelt ajutise IPEga lagi, lüüa mittevajalik osa ukse kohalt minema, valada (või nihutada kohale sobiv standardne toode) sillus ja mõne nädala pärast saab teada, kas II korrus jäi algsele kõrgusele.

Eelkirjutaja pakutud variant võiks ka kenasti töötada.

Või siis mitte, kui maja on väga loovalt ehitatud. :mrgreen:
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
rann
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 121
Liitunud: N Mai 16, 2019 6:10 pm

Re: Madal garaaži uks ja maastur

Postitus Postitas rann »

Roadler kirjutas:
P Dets 13, 2020 8:06 pm
Sellele probleemile lähenetakse kahelt poolt U-karbiga. Seestpoolt pool seina läbi saega ja karp sisse ning väljastpoolt sama teema. Pärast veel keermelattidega U- karbid omavahel kokku keskelt ning alla vajadusel teraslappidega omavaheline yhendus. Siis saad alt ära lõigata ja uuele sillusele krohvivõrk ümber ning ära krohvida. Teine variant on paari Peri postiga lagi toestada ja kohe täies paksuses läbi lõigata ning mingi I- terastala uueks silluseks lae alla toppida.
Super idee. Aitäh.U karbi lahendus kõlab väga loogiliselt.



v6sa, teoorias lagi võiks teost korrust ka kanda. Praktikas on see tummine sillus sinna topitud ja ju siis kunagi asja pärast pandi. On kauem püsti püsinud see lahendus, kui ma elanud olen, ju siis töötab ja ei hakka liigseid riske võtma.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1836
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Madal garaaži uks ja maastur

Postitus Postitas v6sa »

Ja mis mõõdus ning seinapaksusega U-talasid plaanid kasutada? Terasel on rumal omadus elastsele deformatsioonile, mida betoon üle ei ela...

Kui ehitis on nõukaaegne, siis toona kasutati, mida saada oli. Nüüd kasutatakse nii lahjat, kui veel vähegi kasutusloa saamiseks kannatab.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5599
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Madal garaaži uks ja maastur

Postitus Postitas TiitR »

rann kirjutas:
P Dets 13, 2020 7:49 pm
Tere!

Ilmselt on siin teisigi, kes peale maasturi soetamist on sama probleemiga tegelema pidanud. Garaaži ukseava jääb liiga madalaks.
Pole küll otseselt teemaks ega midagi, kuid olin samalaadse probleemi ees, erinevusega, et sain 0-st ise kujundada teemat.
Sai krunt ostetud ja projekteerija asus oma tööd tegema. Kui jõudsime joonisteni ja mõõtmisteni, siis avaldasin koheselt oma nõuded garaazi uksele. Omasin tol ajal jahiautona tõstetud ja 33" rattaga L200, millel kastiraual veel 4x ümmargused prozed ja käisin spetsjom maast seda mõõtmas (+ väike varu ka), lisaks laiusest, et mahuks sees olles mõlemad uksed pärani teha...soovid pandi kirja ja räägiti mingist madalast silluse tõstest, et uks ka kuhugi liikuma mahuks. Aga jah, nii oli.
Mitsu Pajero 3.2 Di-D
Feeliks Jalgraud
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: T Dets 06, 2016 5:50 pm

Re: Madal garaaži uks ja maastur

Postitus Postitas Feeliks Jalgraud »

Roadler kirjutas:
P Dets 13, 2020 8:06 pm
Sellele probleemile lähenetakse kahelt poolt U-karbiga. Seestpoolt pool seina läbi saega ja karp sisse ning väljastpoolt sama teema. Pärast veel keermelattidega U- karbid omavahel kokku keskelt ning alla vajadusel teraslappidega omavaheline yhendus. Siis saad alt ära lõigata ja uuele sillusele krohvivõrk ümber ning ära krohvida. Teine variant on paari Peri postiga lagi toestada ja kohe täies paksuses läbi lõigata ning mingi I- terastala uueks silluseks lae alla toppida.
Karbiga , nagu eelmainitud, olen sillanud üle saja ukse aga mitte ühtegi nii laia kandvas seinas.
3 + meetri laiustel ustel olen 2x vana silluse lihtsalt kõrgemale tõstnud ja ühe korra uue valanud... Keerulist pole miskit nendes töödes, kui teada mida ja kuidas enne toestada.
Kui vana silluse kõrgemale tõstad, siis äärtes alla ei lao, vaid valad ankurdatult.
Toestamiseks võib vabalt okaspuu ümarpuitu+kiile kasutada... Korralik 30 cm läbimõõduga palk hoiab pikkupidi 80 tonni vabalt... niiet päris "peenike" kaigas on juba asjalik ;)
Teenust ei osuta, kuna sajebal on sellest ehitamisest...
███████████]99% fucked up!
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”