SIISKI mängib väga olulist rolli TEE mille peal oled. Vööni sulalumes võid panna tuhat naastu ka rehvi, aga suure klotsiga mudakas kaevab end seal paremini. Kinnisõidetud teel / jääl oled aga ikkagi mudakaga hädas ning vaja ikkagi talverehvi.
Muidugi, sõita mõistev inimene saab igasugustes olukordades hakkama, aga see ei ole mitte mingi argument.
Viimasele kommentaarile viidates, siis omal nahal RAM1500 all 37" BFG MT oli ikka kehvem kui lamellitud ja naelutatud 37" BFG MT.
Lisaks on hoovil kolm autot vastavalt conti ice contact 2, tutika "average" lamelli ja insa turbo saharaga ning ilmselgelt viimasega mööda teed sõita on peavalu, aga contiga anna vinti kuidas tahad.
Lisaks loomkatse enda nahal - sai teise sõiduki all vahetatud päevinäinud ja kõik naastud kaotanud continental ice contact 1 asendatud palju korralikuma ja naastudega GT radialiga ning pidamine muutus KEHVEMAKS.
Ilmselgelt tuleb siinkohal veel piisavalt vastukaja erinevate arvamustega, kuid siiski on ikka vahe rehvil ja rehvil.
Tulles tagasi esialgse artikli juurde, siis minuarust kogu see rehvimajandus on ikka üsna tume maa laialivalguvate piiridega. Kõige hullem pornograafia toimub just kasutatud rehvide turul. Inimestele määritakse pähe aastasadu vanu rehve uue rehvi hinnaga ning mitte kuskil keegi nende tootmisaastat ei kontrolli.
M+S tähise kohapealt on näiteks WESTLAKE SPORT RS tänavasõidu slikkrehvil samuti M+S tähis peal. Ilmselgelt sai sellega kinni istutud juba 3cm lumekihi sees.