MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Moderaator: Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 734
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Sain ka siis seekord ülevaatusel rehvide pärast korraliku epistli osaliseks. Mis siis ,et juba 2 aastat olen samade rehvidega samas kohas ja sama ülevaataja juures käinud. Epistli märksõnad olid : nüüd on kaamerad igal pool, rehvi mõõt on 265 70 lubatud 245 70 asemel ja et kiirusindeks on ikka täiesti mööda , nõutava 210 asemel kõigest 160 (varsti hakatakse ka tiibade monteerimist nõudma ilmselt). Aga vaatamata sellele lasti läbi ja kästi järgmine kord õiged rehvid osta
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Vot siis trükid sellele tropile seal ÜV punktis välja selle MKM määruse lisa 1 ja palud tal kehtivat seadust austada! https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1270/4201/8002/MKM42lisa1.pdf# Kood 506. Rehvi kasutamine
Nõuded: 1) rehvi mõõtmed (E-reeglid nr 30, nr 54 ja nr 75) peavad vastama sõiduki valmistaja poolt ettenähtud näitajatele ja sõidukil kasutatava velje mõõtmetele. Rehvi kiiruskategooria (vaata tabel 4) peab olema vähemalt võrdne sõiduki valmistaja poolt ettenähtud näitajaga või vähemalt kiiruskategooriaga Q, kui sõiduki valmistaja on ette näinud sõiduki rehvidele suuremad kiiruskategooria väärtused.
PS Q=160km/h
Nõuded: 1) rehvi mõõtmed (E-reeglid nr 30, nr 54 ja nr 75) peavad vastama sõiduki valmistaja poolt ettenähtud näitajatele ja sõidukil kasutatava velje mõõtmetele. Rehvi kiiruskategooria (vaata tabel 4) peab olema vähemalt võrdne sõiduki valmistaja poolt ettenähtud näitajaga või vähemalt kiiruskategooriaga Q, kui sõiduki valmistaja on ette näinud sõiduki rehvidele suuremad kiiruskategooria väärtused.
PS Q=160km/h
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Kas kodanik reaalselt arvab, et kontrolliv ametnik suudab salvestiselt tuvastada 20 mm kitsama rehvi?maksipoiss kirjutas: ...
Epistli märksõnad olid : nüüd on kaamerad igal pool, rehvi mõõt on 265 70 lubatud 245 70 asemel ja et kiirusindeks on ikka täiesti mööda , nõutava 210 asemel kõigest 160 (varsti hakatakse ka tiibade monteerimist nõudma ilmselt). Aga vaatamata sellele lasti läbi ja kästi järgmine kord õiged rehvid osta
Rohkem nagu võimu tarvitamisena kõlab.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Mul eelmine aasta ülevaatusel
oli ka rehvi mure ( noh mitte mul aga ametnikul) Mul Pajero ja dokumentides pole rehvimõõtu märgitud. See vaatas targalt arvutisse ja ütles mis mõõt peaks olema. Mul pandud Mitsu originaal veljed 20 tolli. Mida sai ka reaalselt auto sünniga soetada aga tema väitis ainult ,et 16 peab olema jne jne. Peale vaidlemist mis kestis krt teab kaua sain ikkagi ülevaatuse tehtud olles lubanud asi korda ajada. Asi jäi sinnapaika ja autot ka enam pole aga vihale ajab ikka krt.
oli ka rehvi mure ( noh mitte mul aga ametnikul) Mul Pajero ja dokumentides pole rehvimõõtu märgitud. See vaatas targalt arvutisse ja ütles mis mõõt peaks olema. Mul pandud Mitsu originaal veljed 20 tolli. Mida sai ka reaalselt auto sünniga soetada aga tema väitis ainult ,et 16 peab olema jne jne. Peale vaidlemist mis kestis krt teab kaua sain ikkagi ülevaatuse tehtud olles lubanud asi korda ajada. Asi jäi sinnapaika ja autot ka enam pole aga vihale ajab ikka krt.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Komejant on ,kah ülevaatusel käisin ja ülevaataja püüdlikult uuris igat ratas ,sikutas turvavööd ja mis kõik veel. Kui põhjaalla jõudis jalutas seal nats siia sinna . Ütles ,et mis ma ikka imetlen näha ju ,et värskelt pool autot uus pandud. Pärast siis rääkis ,et kuna kaamera jälgib kõike siis peab vähemalt tegema näo ,et uurid kõiki kirju ja numbreid erilise hoolega, mõõdulatt on ka hea kui käepärast on just maasturite puhul. Samas kõik oluline nagu polegi oluline. Kurat nagu vene aeg oleks tagasi, sittagi pole muutunud. Samas peab talle au andma ,ebaolulisega ei koti aga kui ikka tõesti on ohtlikult katki, saab oma naine ka korduva.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 734
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Sõbra Chrysler Pacifical ei aktsepteeritud korralisel ülevaatusel klaasialust needitud kerenumbrit ja nõuti stantsitud numbri ettenäitamist korduval. Muud jamad nagu läbroostetanud küljekarbid ja puuduv tagumine udutuli olid ka.
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
No ei oska küll protsentides välja tuua, palju meist omab linnamaasturit, seenel käimise abivahendit, safari pilli või tugevalt modifitseeritud hobiautot. Viimane variant võiks omada punast numbrit ja sõita objektile treileril. Esimene variant vaatab et tuled/viled töötavad. Vahepealsed variandid on üldjuhul metsa väljaveo traktorit meenutav robustne raud lihtsureliku jaoks. Meie riigis on küll maasturite osakaal päris suur kui võrrelda teisi riike aga siiski. Ehmatab ikka ära küll kui põlveotsas kärakas tuppa kargab niiet silmad kipitavad. Need kodukootud masinad saavad küll katuseraame eemaldades, vingeid stangesid originaali vastu vahetades, sõbra käest saadud väiksemaid rehve alla visates ja poolte ebaseaduslike tulede demonstreerimist.
Okei. Saad oma nunnuga ülevaatuselt läbi. Mõned päevad hiljem kruvid oma vidinad külge tagasi. Mis siis saab kui onu teeääres mõõdulindi välja võtab ja korduva saad. Mõõdud paigast. Tulede asukoht, REF, nuppude taustavalgus. Sirge väljalase. Väljaulatuvad rehvid. Rehvi mõõdud jne. Oksatrossidest ja muust ei hakka rääkimagi.
Pole kaugel aeg kui nõutakse iga ümberehituse kohta tüübikinnitust. Kodus kokku praetud stanged ja vedrukandurid on vanaraud. Lähevad hinda ARB, anylevellift ja ühesõnaga kõik poest ostetud ja sealsamas külge pandud tuuning mis vastab tehase nõuetele.
Meil on see asi isegi lahja. Uurige mis mujal toimub. Niikaua kui me EU oleme, läheb aina kusisemaks. Peaasi et auto ise on võimeline ohuolukorras pidurdades teepeale jääma ja vastaks elementaarsetele nõuetele. Muidu võib pikaks ajaks südametunnistust piinama jääda.
Õnneks Eestlane on tark ja leiab enda kasuks seaduses augu. Kui ise ei saa siis leiame koos probleemile lahenduse. Jõudu kõigile nokitsejatele.
Terv.
Okei. Saad oma nunnuga ülevaatuselt läbi. Mõned päevad hiljem kruvid oma vidinad külge tagasi. Mis siis saab kui onu teeääres mõõdulindi välja võtab ja korduva saad. Mõõdud paigast. Tulede asukoht, REF, nuppude taustavalgus. Sirge väljalase. Väljaulatuvad rehvid. Rehvi mõõdud jne. Oksatrossidest ja muust ei hakka rääkimagi.
Pole kaugel aeg kui nõutakse iga ümberehituse kohta tüübikinnitust. Kodus kokku praetud stanged ja vedrukandurid on vanaraud. Lähevad hinda ARB, anylevellift ja ühesõnaga kõik poest ostetud ja sealsamas külge pandud tuuning mis vastab tehase nõuetele.
Meil on see asi isegi lahja. Uurige mis mujal toimub. Niikaua kui me EU oleme, läheb aina kusisemaks. Peaasi et auto ise on võimeline ohuolukorras pidurdades teepeale jääma ja vastaks elementaarsetele nõuetele. Muidu võib pikaks ajaks südametunnistust piinama jääda.
Õnneks Eestlane on tark ja leiab enda kasuks seaduses augu. Kui ise ei saa siis leiame koos probleemile lahenduse. Jõudu kõigile nokitsejatele.
Terv.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Jutuks hea küll, aga TÜV serte meie riik ja Maanteeamet ikkkagi ei tunnista. Neid TÜV serte seal Saksamaal sinsite silmade eest ei anta - üsna kallis lõbu koos kallite testidega, milledest paljude tegemiseks siin laoboridki puuduvad. Müstiline on see, et Saksamaal turvalisekes tunnistatud ja paljudes Euroopa riikides legaalset turva-ning lisavarustust meil ei tunnuststa.kirsa kirjutas: Pole kaugel aeg kui nõutakse iga ümberehituse kohta tüübikinnitust. Kodus kokku praetud stanged ja vedrukandurid on vanaraud. Lähevad hinda ARB, anylevellift ja ühesõnaga kõik poest ostetud ja sealsamas külge pandud tuuning mis vastab tehase nõuetele.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Auto ei pea Eestis arvel olema...
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Ka välismaise numbriga kaasneb ülevaatuse kohustus, see jällegit tähendab ...
- mud monster
- Rock Crawler
- Postitusi: 901
- Liitunud: P Aug 25, 2013 8:55 am
- Asukoht: Nõo
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Lätti arvele ja saab mitu jänest ühe hoobiga, ülevaatus, alko1000, nats odavam küte, hambaarst, Depo jn. ja ongi põhjust jälle Lätti minna!
School Street Mud Monster team
Toyota Lc 80, 2x Jeep xj, Suzuki KQ 700 jn jn.
Mudasõbrad aastast 2007
aarnemud@gmail.com
tel.56463624 (telefoniga laulatatud pole ja sõnum sobib ka!)
Toyota Lc 80, 2x Jeep xj, Suzuki KQ 700 jn jn.
Mudasõbrad aastast 2007
aarnemud@gmail.com
tel.56463624 (telefoniga laulatatud pole ja sõnum sobib ka!)
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Käsin ka hiljuti.
Tüüp sikutab turvarihmasid ja otsib miskeid numbreid .... pole varem sellist kino teind.
Ja räägib, et alates selle aasta 1.jaanuarist pisivigu pole olemas, kõik vead on ohtlikud vead
Üks pidurituli kolmest ei põlenud, ees parkides ja taga numbris valged ledid (olid juba eelmine kord kuna tavapirnid olid pirnipesad suht ära kärsatanud) sain noomida, et aasta tagasi oli sama jutt. Noh, et 2001 aastal lede ei pandud seepärast ei tohi.
Küsin, et selge jah aga milles see ohtlikkus seisneb liikluse mõttes, uuematel on ledid ja pole ohtu, vanemale pannes tekib oht ?
Põhjendus oli, et kui led väsib hakkab vilkuma aga vilkuda tohivad aind suunakad.
Nomaeitea, et siis uuematel ei hakka või
Ühesõnaga tüüp on tuledehull.
Ees stabikavarda otsas lõtku ei avastanud, veljeflantsidest savi kuigi rehvimustri serv on poritiiva servaga tasa, rehvi kumer külg ulatub välja.
Läbi lasi, küsin, et paberit ei anna või ?
Ei anna (varem ju anti ise mõtlen)
Ei midagi, tuld sealt.
Tüüp sikutab turvarihmasid ja otsib miskeid numbreid .... pole varem sellist kino teind.
Ja räägib, et alates selle aasta 1.jaanuarist pisivigu pole olemas, kõik vead on ohtlikud vead
Üks pidurituli kolmest ei põlenud, ees parkides ja taga numbris valged ledid (olid juba eelmine kord kuna tavapirnid olid pirnipesad suht ära kärsatanud) sain noomida, et aasta tagasi oli sama jutt. Noh, et 2001 aastal lede ei pandud seepärast ei tohi.
Küsin, et selge jah aga milles see ohtlikkus seisneb liikluse mõttes, uuematel on ledid ja pole ohtu, vanemale pannes tekib oht ?
Põhjendus oli, et kui led väsib hakkab vilkuma aga vilkuda tohivad aind suunakad.
Nomaeitea, et siis uuematel ei hakka või
Ühesõnaga tüüp on tuledehull.
Ees stabikavarda otsas lõtku ei avastanud, veljeflantsidest savi kuigi rehvimustri serv on poritiiva servaga tasa, rehvi kumer külg ulatub välja.
Läbi lasi, küsin, et paberit ei anna või ?
Ei anna (varem ju anti ise mõtlen)
Ei midagi, tuld sealt.
XC 70
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Ülevaatus puntidest on saanud nüüd etenduasutused milles näidatavat taidlust saavad valitud ametnikud Maanteeametis oma ekraanidelt jägida. Žanrilt on tegu on seguga pantomiimist, tragöödiast ja karuballetist, kusjuures lavastajat pole ning iga etenduses osaleja ja esitaja interpeteerib käsikirja omal moel. Atraktiivsuse lisamiseks on etrendusse on kaasatud on publik (autoomanik).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 734
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
Lõppes see asi siis sellega et Maanteeamet lubas punktil litsentsi ära võtta kui lollustega tegelemist ei lõpeta ja sai ülevaatuse ilma stantsitud kerenumbrita (ka Silberis ei olnud kellelgi õrna aimugi kus see olla võiks) ja tagumise udutuleta.maksipoiss kirjutas:Sõbra Chrysler Pacifical ei aktsepteeritud korralisel ülevaatusel klaasialust needitud kerenumbrit ja nõuti stantsitud numbri ettenäitamist korduval. Muud jamad nagu läbroostetanud küljekarbid ja puuduv tagumine udutuli olid ka.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 734
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: MNT, TÜV ja kruvide kinni keeramine
https://epl.delfi.ee/arileht/latti-olle ... d=86132559 Täismahus lugeda ei saa, huvitav kas plaanivad seda ka erasõidukitele?