järelemõtlemise nurgake

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, hulkur, kala, ennukas, Daniel, Moderators

Mauks
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: K Dets 11, 2013 8:51 pm
Asukoht: Tallinn

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas Mauks »

Olles teemat ka pidevalt kaasa lugenud siis mul oleks küll soov seda pilti näha mis varasemalt välja pakuti 8)
eerik2 kirjutas:Kui soovid, võin ekstra ka pildi saata.
'99 GC WJ 3.1Td
Kasutaja avatar
Koorejaam
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: N Okt 04, 2007 9:22 pm
Asukoht: Piimapunkt

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas Koorejaam »

Krt saab siis foto siia üles lõpuks laaditud või ja?
ROTT
+3 72 55 55 55 27
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1143
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas honkomees »

Madlobster kirjutas: ... Antud teemas oli kolm päev joorupit enne kui selgus, et ikka oli buss ka olnud, mis ei pääsenud peatusesse enne seda oli lihtsalt jutt, et autu oli bussipeatuses.
Veelkord, et bussipeatuses olemine ilma bussi takistamata ei ole seaduse rikkumine isegi kui väga tahaks politseinik olla. ...
Mõistusega inime peaks aru saama, et kui kirjutati, et võiks teiste tööst lugu pidada vms siis järelikult ikka bussijuhti segas, iga asja rida-realt kah kirja pole vaja panna. formaalselt võib ju bussipeatuses isegi parkida, aga tagada, et ühistransporti ei sega, sellisel juhul ei saa. Seega võime ikka rääkida vaid taskus peatumisest, mitte parkimisest, mis on igal juhul äärmiselt taunimisväärne tegevus ja sellele võiks olla moraalseks õigustuseks vaid rikkis (avariituledega) masin või nt liiklusõnnetuse ohvri abistamine.
Madlobster kirjutas:... Ühed käivad stopper joonlaud ja pildiapraat alati kaasas, mõõdavad poes banaani kõverust, parklas joone kaugust rehvist. Iga asjaga mingi häda. Ning on ise ülipüüdlikud. ...
Stopperit ja joonlauda pole vajagi, relvastamata silmaga on näha massiline pohhuism ... üks idikas pargib parkla äärmise, poepoolse masinana äärekivist max lubatult kaugele, sisuliselt joonele, teine kolmandale kohale samuti joonele, nii et kahe masina vahele mahub auto ära aga ust praotada ei saa. ise olen ikka üritanud äärmise masinana parkida võimalikult äärde, et teistele ka uste avamise ja üldse vabama parkimise ruumi jääks. Nendest kardaan-joon parkijatest tulenevalt aga tekib olukord kus parklas jääb sisuliselt 2 kohta kasutamata, kuna mõni inimene pargib ikka joonte vahele ka.
... ja on endalgi tulnud parkida joonele, sest ÜHE idika pärast, kes hommikul arvas, et tühjas parklas võib parkida kuidas juhtub, on päeva peale tekkinud paras pudru.
P.S. Verevi järve peaks ikka meie igalpool puhkajad olema väisanud, sealsest kitsikusest aru saamaks. Lisaks asub järve teisel kaldal üks tehnikainimestele tuttav vana, kes taastab rooliotsi, šarniire jms.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1838
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas v6sa »

Madlobster kirjutas: ...
Veelkord, et bussipeatuses olemine ilma bussi takistamata ei ole seaduse rikkumine isegi kui väga tahaks politseinik olla.
...

Mis omakorda piisavalt suurte ja karvaste munade ning mahuka pangaarve korral on vaid vormsitamise küsimus. LS rikkumine on meil ju lihtsalt tasuline...

Paneme korduseks väljavõtte LS.


§ 21. Sõiduki peatamis- ja parkimiskeeld.
(1) Sõidukit ei tohi peatada ega parkida eraldusribapoolsel sõiduteeäärel, välja arvatud liikluskorraldusvahendiga näidatud kohas ja viisil.
(2) Sõidukit ei tohi peatada:
1) kohas, kus liikluskorraldusvahend seda ei luba;
2) raudteeülesõidukohal;
3) trammiteel või sellele lähemal kui üks meeter;
4) silla, estakaadi või viadukti peal ja all, välja arvatud seal parkimiseks lubatud kohad;
5) kohas, kus peatatav sõiduk teeb võimatuks teiste sõidukite liikumise või takistab jalakäijaid;
6) ülekäigurajal, jalgrattatee või jalgratta- ja jalgtee sõiduteega lõikumise kohal või lähemal kui viis meetrit enne neid kohti, kahesuunalise tee vasakul poolel peatudes aga lähemal kui viis meetrit pärast neid kohti ning jalgrattarajal;
7) kohas, kus suunavööndit või sõidurada tähistava pideva märgisjoone ja peatatud sõiduki vahe oleks alla kolme meetri;
8) D-kategooria ühissõiduki peatuskoha teelaiendil või ühissõidukipeatuse teekattemärgisel, nende puudumisel aga peatuse poolel lähemal kui 15 meetrit bussi- või trollipeatuse ja taksopeatuse liiklusmärgile, kui see takistab D-kategooria ühissõidukite või taksode liiklust;
9) lähemal kui 15 meetrit enne trammipeatuse liiklusmärki;
10) kohas, kus sõiduk varjaks fooritulesid või liiklusmärke teiste liiklejate eest;
11) sõiduteel piiratud nähtavusega kohas;
12) haljasalal ilma selle omaniku või valdaja loata;
13) eraldusribal ja selle katkestuskohas, välja arvatud liikluskorraldusvahendiga lubatud juhtudel;
14) lõikuva sõidutee äärele lähemal kui viis meetrit, kuid mitte kohakuti lõikuva kõnniteega ning jalgratta- ja jalgteega;
15) ristmikul, välja arvatud seal parkimiseks lubatud kohal. Erandina tohib kolmeharulisel ristmikul sõidukit peatada ja parkida ristmikku otse läbival teel seal mittejätkuva tee vastasküljel, kui selle tee suunavööndeid keelab ületada liikluskorraldusvahend;
16) kauba laadimiseks aeglustus- ja kiirendusrajal ning kohas, kus ainult vasak- või tagasipööret võimaldava sõiduraja kõrval on üks sõidurada.

(3) Käesoleva paragrahvi lõike 2 punktis 8 nimetatud D-kategooria ühissõiduki peatuskohas võivad peatuda D-kategooria ühissõidukid, taksopeatuses võivad peatuda ning parkida taksod.

(4) Parkida ei tohi:
1) kohas, kus ei tohi sõidukit peatada;
2) kohas, kus liikluskorraldusvahend seda keelab;
3) sõiduteel raudteeülesõidukohale lähemal kui 50 meetrit;
4) teekattele märgitud parkimiskohtade kõrval;
5) väljaspool asulat peatee eesõigusmärgiga tähistatud tee sõiduteel;
6) aeglustus- ja kiirendusrajal;
7) kohas, kus ainult vasak- või tagasipööret võimaldava sõiduraja kõrval on üks sõidurada;
8) kohas, kus takistatakse teise sõiduki sõitmist parkimiskohale või väljasõitu sealt.


Ja väljavõte sama kirjatüki hinnakirja lõigust:

§ 241. Parkimine keelatud kohas

(1) Sõiduki parkimise eest selleks keelatud kohas või liikluskorraldusvahendiga ettenähtud parkimiskorda või -viisi rikkudes –
karistatakse rahatrahviga kuni kümme trahviühikut.

(2) Sõiduki parkimise eest selleks keelatud kohas või liikluskorraldusvahendiga ettenähtud parkimiskorda või -viisi rikkudes nii, et see on ohtlik teistele liiklejatele või häirib oluliselt liiklust –
karistatakse rahatrahviga kuni 50 trahviühikut.


USAs võib olla palju lubatud. :wink: Meie elame Eestis ja siin ei ole kombeks kirsades magamistuppa trampida.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1366
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas LauriJ »

v6sa kirjutas:
Madlobster kirjutas: ...
Veelkord, et bussipeatuses olemine ilma bussi takistamata ei ole seaduse rikkumine isegi kui väga tahaks politseinik olla.
...

Mis omakorda piisavalt suurte ja karvaste munade ning mahuka pangaarve korral on vaid vormsitamise küsimus. LS rikkumine on meil ju lihtsalt tasuline...

Paneme korduseks väljavõtte LS.


§ 21. Sõiduki peatamis- ja parkimiskeeld.

8 ) D-kategooria ühissõiduki peatuskoha teelaiendil või ühissõidukipeatuse teekattemärgisel, nende puudumisel aga peatuse poolel lähemal kui 15 meetrit bussi- või trollipeatuse ja taksopeatuse liiklusmärgile, kui see takistab D-kategooria ühissõidukite või taksode liiklust;


USAs võib olla palju lubatud. :wink: Meie elame Eestis ja siin ei ole kombeks kirsades magamistuppa trampida.


Ma loen § 21 lg8-st välja, et võin peatuda ja parkida, kui ei takista D-kategooria ühissõidukite liiklust. Sede, kas eerik2-le silma jäänud maasturiomanik bussi takistas või mitte, ei oska mina öelda.
TR3 "ZukMy" , MB G-wagun W463 OM606, Volvo C304, LC150
Estonian Offroad Team
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1838
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas v6sa »

LauriJ kirjutas: ...
Ma loen § 21 lg8-st välja, et võin peatuda ja parkida, kui ei takista D-kategooria ühissõidukite liiklust. Sede, kas eerik2-le silma jäänud maasturiomanik bussi takistas või mitte, ei oska mina öelda.
Ehk viitsid mind harida ja kirjeldada säärast parkimisviisi bussitaskus, mille korral bussi ei takistataks? Mina ei suuda... Teelt mahasõit või bussipeatuse taha sõitmine ei loe;)

Erilised tõprad on need, kes pargivad oma sara bussipeatuse ette. Kui peatusest välja saab buss veel sõita järsu põikega, siis peatusesse sisse ilma liiklust seiskamata juba ei pööra. Tõsi, säärase idiootsusega hiilgavad reeglina BY või PL maatähiseid kanvad veomasinad, kuid patust puhtad pole ka Eesti numbritega sõidukid.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1366
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas LauriJ »

Kõik oleneb bussist ja bussitaskust. Kust maalt hakkab takistamine? Minu loogika kohaselt on takistamine siis, kui buss üldse sõita ei saa - st reisijaid peale ning maha lasta. See sõltub juba iga bussijuhi oskustest. Mul omal on ka D-kat juhtimisõigus olemas ja arvan, et üks sõiduauto bussitaskus mul sõitu sõitmata ei jätaks.
Mina ei oska Sulle selgitada, kuidas nii parkida, et bussi ei takistaks. Võid minna küsida seda inimestelt, kes neid seaduseid välja mõtlevad. Praegune seadus jätab päris palju ruumi vaidlemiseks.

Üldiselt ma ei viitsi sellel teemal vaielda, see asi sai selgeks, et bussitaskus võib peatuda ja parkida, kui bussi ei takista. Keegi trahvi ei tee. Siiamaani pole me pilti näinud, ei oska olukorda kommenteerida. Isegi kui see pilt siia tekib, siis ei anna see otseselt midagi juurde. Kes tahab näitab tolle maasturiomaniku suhtes näpuga, minul on selle kohapealt ükskõik. :)
TR3 "ZukMy" , MB G-wagun W463 OM606, Volvo C304, LC150
Estonian Offroad Team
margus61
Zootramm
Postitusi: 660
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas margus61 »

eerik2 kirjutas:Eile parkis üks klaperjahi kleepsuga tegelane Verevi ranna juures otse bussipeatusse... Niigi seal ruumi vähe, võiks nagu teiste tööst ka lugu pidada ja seda mitte takistada...
Mina jälle loen diskussiooni algatanud postitusest välja, et postitaja hoolib 4x4 kogukonna mainest ja püüab oma märkusega anda oma panuse selle parandamiseks/hoidmiseks.

Inimesed on lihtsalt erineva suhtumisega. Näiteks kui on lubatud sõidukiirust piirav märk 50, siis osad vähendavad kiirust seepärast, et piirangul on mingi põhjus (inimesed teel, üllatavad/halvad liiklusolud jne.) Teised vähendavad kiirust sellepärast, et politsei võib kiirust mõõta ja karistada, kui liiga palju on...
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas Arxs »

Räiged pseudoprobleemid. Enne kui tagamaid ei tea võiks suu kinni hoida. Kui keegi sinul fotokaga terve päev järgi käib küll sealt ka igast paska tuleb.(pole ise seotud teemaga, aga lollus)
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1143
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas honkomees »

LauriJ kirjutas:Kõik oleneb bussist ja bussitaskust. Kust maalt hakkab takistamine? Minu loogika kohaselt on takistamine siis, kui buss üldse sõita ei saa - st reisijaid peale ning maha lasta. See sõltub juba iga bussijuhi oskustest. Mul omal on ka D-kat juhtimisõigus olemas ja arvan, et üks sõiduauto bussitaskus mul sõitu sõitmata ei jätaks. ...
hmmm, takistusjooks oleks selle loogika järgi seismine, kuna takistused peaksid jooksmise välistama :D Minu loogika on et igasuguse ebatavalisele manöövrile sundimine on takistamine, st et kui bussijuht peab hakkama taskus rohkem võimlema kui muidu, siis on ta tegevus takistatud, võtab rohkem aega etc
Ise pole ei bussi ega rekkajuht, tavaline B ehk veneajast voditel'-ljubitel', aga olen sügavalt veendunud, et eeskirjades peaks suuri masinaid soosima, andma neile eesõigusi, juba selle pärast et nende manöövrid (pidurdus-kiirendus eelkõige) on kõige aeganõudvamad ja samas kütust raiskavad ning loodust reostavad.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Kasutaja avatar
Madlobster
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: L Mär 28, 2015 11:41 am
Asukoht: Laagri

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas Madlobster »

Lugupeetud härravkuussa ja teised. Bussitaskus on võimalik seista ilma bussi takistamata siis kui bussi pole. On ju lihtne ja loogiline vastus?
Kirjutasin seda ka päris alguses, et enne ja pärast bussi tulekut seisa palju tahes. Kui buss tuleb pead kaduma. Piisavalt suure tasku korral ei pea bussijuht eriline hiromant olema, et sisse ja välja sõita. Kuigi sel juhul lähevad arvamused subjektiivsuse tõttu lahku.

Munakoti karvakatte tihedusel pole antud loos mingit tähtsust võid ka täitsa otse depilatsioonist tulla ja bussipeatusesse sõita. On sul seal ees siis päris politseinik või sellest ametist unistaja vahet pole.

§ 21. Sõiduki peatamis- ja parkimiskeeld.

8 ) D-kategooria ühissõiduki peatuskoha teelaiendil või ühissõidukipeatuse teekattemärgisel, nende puudumisel aga peatuse poolel lähemal kui 15 meetrit bussi- või trollipeatuse ja taksopeatuse liiklusmärgile, kui see takistab D-kategooria ühissõidukite või taksode liiklust;

See tähendab seda, et kui ei takista siis võib Mis te sest hinnakirjast kopite siia kui ise aru ei saa, mis sinna kirjutatud on? :?

Ajad ja kombed Eestis ja mujal ehk kumikud ja komnata:
Sünnis ja mitte sünnis. Tütretütrele ei kõlba ühele nöörile riputada oma nööre kõrvuti vanaema pantaloonedega. Samuti arvab memm, et neid nööre pole üldse sünnis kanda veelvähem kuskile riputada. Ehk siis kõik on subjektiivne. Minu jaoks pole mingit probleemi bussipeatuses seista, kusta, mustikaid süüa, suitsu teha ja peeretada. Kui buss tuleb lähen edasi. Ei tule minu toimetamise vastu huvi tundma ka mööduv patrull. Joonalaua ja pildikastiga mehed väga ei huvita.

Kohe oleks pidanud mõistma:
Nii arvavad ainult tüdrikud laupäeva pärastlõunal Rokamaares kaasaga ringi kolades, et kui nad järsku ilmast hakkavad rääkima peab keskmine mees kohe aru saama, et teisel korrusel x butiigis on paremal seinas, alumisel stangel rippuv mantel, mis talle vaja ära osta. Ja kui ei saanud aru siis nuuksuvad latet lurisatdes sõbrannadele, miukene mühakas minu miis om.
Seega jutust autu bussipeatuses ja kellegi austus ei pane mind küll aru saama, et vaene bussijuht seal meelekohale natuke halli juurde sai. (pigem arvan, et hädas bussijuht lisati kolme päeva pärast jutu sisse lihtsalt teema õigustamiseks)

Täna istusin Tondi Selveri vastas välikohvikus ja vaatasin parkijaid. Poole tunniga mis seal olin oleks keskmise suurusega pildialbumi täis saanud. St kel huvi aparaadid kaasa ja ...
Viimati muutis Madlobster, N Aug 13, 2015 10:05 pm, muudetud 2 korda kokku.
Pigi peab per*e minema!
Stenuke10
Fitting 38"
Postitusi: 261
Liitunud: T Nov 05, 2013 7:58 pm

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas Stenuke10 »

Mina olin see kes parkis seal bussipeatuse serval, kus ainult üks ratas oli bussipeatuse äärekivil ja seegi ainult 20-30 cm, kuna kõrvalolev parkija oli enda auto halvasti pakinud pidin ka mina ühe ratta bussipeatuse äärekivile jätma, endaarust ma ei seganud seal kedagi ja bussil oli piisavalt ruumi seal tegutsemiseks.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1838
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas v6sa »

Madlobster kirjutas: ...
Bussitaskus on võimalik seista ilma bussi takistamata siis kui bussi pole.
...
Iseenesest õige, kui juriidiliselt korrektne olla. On võimalik tõesti, punkt kaheksa kahetimõistetav sõnastus seda võimaldab. Aga väheusutav, et end kord bussitaskusse toppinud juhm viitsiks bussi tulles enda limusiini eest liigutada. Las pööbel pigem vaatab ise, kuidas omibuse peale saab, eksole. Egas tema pea bussigraafikut teadma, tal ju auto. Suva sellest, et kitsal teel seisab kogu liiklus...

Seda vaidlust ei ole mõtet jätkata. Kuna teatud seltskonnale on kõik otsesõnu keelamata jäetu lubatud, jäägu neile siis võimalus teise samasugusega kohtudes maailma asju arutada. Ning õnnetuse toimumisel saab hulk juriste tööd selle õnnetu punkti 8 tõlgendamisel. Kuigi bussipeatuses parkimine võiks olla lihtviisiliselt keelatud.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Madlobster
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: L Mär 28, 2015 11:41 am
Asukoht: Laagri

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas Madlobster »

v6sa kirjutas:
Madlobster kirjutas: ...
Bussitaskus on võimalik seista ilma bussi takistamata siis kui bussi pole.
...
Iseenesest õige, kui juriidiliselt korrektne olla. On võimalik tõesti, punkt kaheksa kahetimõistetav sõnastus seda võimaldab. Aga väheusutav, et end kord bussitaskusse toppinud juhm viitsiks bussi tulles enda limusiini eest liigutada. Las pööbel pigem vaatab ise, kuidas omibuse peale saab, eksole. Egas tema pea bussigraafikut teadma, tal ju auto. Suva sellest, et kitsal teel seisab kogu liiklus...

Seda vaidlust ei ole mõtet jätkata. Kuna teatud seltskonnale on kõik otsesõnu keelamata jäetu lubatud, jäägu neile siis võimalus teise samasugusega kohtudes maailma asju arutada. Ning õnnetuse toimumisel saab hulk juriste tööd selle õnnetu punkti 8 tõlgendamisel. Kuigi bussipeatuses parkimine võiks olla lihtviisiliselt keelatud.
Punkt kaheksa ei ole kaheti mõistetav. Bussitaskus seisev kodanik ei ole alati juhm ja laisk. Punkt kaheksa ei ole õnnetu ja selle tõlgendamiseks ei ole vaja hulka jurisete, piisab ühest, kodanikust, kes lugeda oskab. Bussitaskus parkimine võiks olla keelatud :? Paljude meelest võiks metsas mudarehviga ussikeste otsas ukeradamine ka olla keelatud.

Ära pahanda aga kõike ja kõiki ei pea kogu aeg keelama ja hukka mõistma. Maailm pöörleb edasi ;) :)
Pigi peab per*e minema!
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: järelemõtlemise nurgake

Postitus Postitas tuningman »

Normaalse mõistusega inimene ei trügi ennast bussipeatuesse parkima,
on seal siis bussi oodata või ei. siin ei ole midagi vaielda ega kedagi õigustada, tohib või ei.
Minupoolest parkige, kus tahate, aga kui tänu sellele, kellegi käest mingil magusal hetkel anaali saate,
siis pole vaja siia jälle huluma tulla, et vaat mis juhtus...
Nagu õeldakse, et elu karistab ja iga oinas saab lõpuks omad vitsad...
mõtetu on seda kompotti siin lõpmatuseni lahata, et kellel ikkagi pikem ja ilusam on...
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”