K: Mazda TRIBUTE
Moderaator: Moderators
K: Mazda TRIBUTE
On siis silma jäänud Mazda TRIBUTE 3.0 V6 145 kW. Oskab keegi rääkida auto sõidumadustest, kütusekulust jne? Metsa ei kipu väga autoga, peamiseks liikumisteeks on linn ja maantee.
võt ei oska sellekohapealt kyll võnavõtta aga lingi võin anda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
X-Trail on ikka rohkem maastur kui Tribute. Tribute on miskise üli-aeglaselt reageeriva viskosidurisitakamarajura tagasilla isemõtleva lülitusega. Pidevat nelikvedu ei saa aktiveerida. Lisaks sellele on reaktiivvardad jube ripakil auto all. Tuttav kes Mazda esinduses töötab ei soovita seda isegi vaenlasele mitte ... lihtsalt pask pidi olema. Pole küll süübinud väga miks. Põhjuseid võib isegi oletada:
1. Õnnetu ja olematu nelikveoskeem
2. Ripakil vardad kõhu all, mida õnnestub ka äärekivi vastu kõveraks ajada
3. Suure kütusekuluga mootor (15L pidi keskmine olema)
4. Ebamugav, sitad materjalid salongis ja kui ma ei eksi, siis kuskil lääne testides ka maailma ebapraktilisema SUV tiitli saanud sõiduk. Ega Mazda seda muidu kiirelt maha koristanud tootmisest.
Uus Tribute on hoopis teine auto, seega neid kahte pole mõtet võrdlema hakata.
EDIT: Minu arvamus ei ole absoluutne tõde, mul on lihtsalt oma konkreetne nägemus erinevatest autodest. Seega võtta seda subjektiivselt palun. Näen, et oled suht uus siin foorumis, seega ära ehmata ära, aga sind on "mõtetu" auto eest hoiatatud
1. Õnnetu ja olematu nelikveoskeem
2. Ripakil vardad kõhu all, mida õnnestub ka äärekivi vastu kõveraks ajada
3. Suure kütusekuluga mootor (15L pidi keskmine olema)
4. Ebamugav, sitad materjalid salongis ja kui ma ei eksi, siis kuskil lääne testides ka maailma ebapraktilisema SUV tiitli saanud sõiduk. Ega Mazda seda muidu kiirelt maha koristanud tootmisest.
Uus Tribute on hoopis teine auto, seega neid kahte pole mõtet võrdlema hakata.
EDIT: Minu arvamus ei ole absoluutne tõde, mul on lihtsalt oma konkreetne nägemus erinevatest autodest. Seega võtta seda subjektiivselt palun. Näen, et oled suht uus siin foorumis, seega ära ehmata ära, aga sind on "mõtetu" auto eest hoiatatud
Viimati muutis jr, N Veebr 01, 2007 10:52 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Oops. Panin samasse patta nissani ja mazda, tegelt vist fordiga sama vms
Kahjuks jah Mazdast ei tea. Natuke lugemist leidsin, eks vaata samast veel:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... ubmit=otsi
Kahjuks jah Mazdast ei tea. Natuke lugemist leidsin, eks vaata samast veel:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... ubmit=otsi
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Mulle tundub, et ma pole ainuke rahuliku meelega inimene.
Ikka nõuga abiks:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... ubmit=otsi
Tegelikult on päris tore lugemine!
To: y2k..Kas linnasõiduks kohasemat autot ei taha vaadata?
Ikka nõuga abiks:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... ubmit=otsi
Tegelikult on päris tore lugemine!
To: y2k..Kas linnasõiduks kohasemat autot ei taha vaadata?
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 809
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Tribute'ga olin mina kinni kohas, kus ma mazda626-ga (2001 aasta) läbi tulin.
üks suurimaid miinuseid on et veojõukontrolli ei saa maha võtta.
aga 50:50 saab nupuga sisse küll lükata, peast ei mäleta mis kiiruseni se toimis. Maanteel oli mõnus 3L-ne aga jah kütusekulu oli meeletu
üks suurimaid miinuseid on et veojõukontrolli ei saa maha võtta.
aga 50:50 saab nupuga sisse küll lükata, peast ei mäleta mis kiiruseni se toimis. Maanteel oli mõnus 3L-ne aga jah kütusekulu oli meeletu
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
O.T. Aga kas poleks aeg Mazdale oma nurgake teha? Või Fordi meestele lihtsalt meedib oma almjaotuses Tribute taoliste "vingete" maasturite üle diskuteerida?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Eee teeme ühe asja selgeks. Maastur, see on aeglustiga aparaat ja omab vähemalt kas difrilukku vahekastis või siis hammaslülitusega ülekannet vahekastis. See millest sa räägid on sõiduauto, mis on lihtsalt vähe kõrgem ja veelgi mõtetum ja ebamugavam kuna pead mingit suurt korupit kere näol kaasa vedama. Maastikule sellega ei lähe, isegi metsa seenele mitte naisega ja rannaliivas poosetades võid kõigi ees mitte millesegi kinni jääda (aitäh ülitarkadele viskoketastele nelikveoskeemis). Enne võta S8 või A8 ja naudi sõidumõnu, mitte piina ja ärarvamist linnavahel ja maanteel, kas rool on ikka ratastega ühendatud või mitte.y2k87 kirjutas:praegu oman sportautot ja plaan vahetada välja. Ja sugulane ajas maasturi tuhina sisse.
Ära peta ennast ja tee valik MAASTURI kasuks, jäta need linnamaasturid sinnapaikka. Vastupidavus on kindlasti kõrgem tänu tugevale veermikuehitusele ja seeläbi ka hooldekulud väiksemad.
Ja kuna antud teema ei puuduta maastureid, siis tõstan teema ajaviite alla. Ei sobi antud foorumi kontekstiga kokku, et margijaotust ära teenida.
+372 5028488
Kuna tegemist pole maasturiteemaga siis krt teab, aga ütlen oma ebakompetentse arvamuse ka välja. Isiklik sõidukogemus küll HRV ja eelmise CRV-ga, sõbra uus Santa Fe, eelviimane Subaru Legacy ja Audi 100 Quattro, C3-sigar, proovisõit ka vana RAV4. Ei mõista selle kogemuse baasilt, mis sunnib inimest ostma autot, milles on õnnestunult ühendatud maasturi ja sõiduauto halvemad omadused: suurem õõtsumine, suurem kütusekulu, kallimad ülalpidamiskulud jne. Vanemat sorti difrilukustatav Quattro ja aeglustiga Subaru on oluliselt maastikukõlbulikumad kui suvaline "linnamaastur" Ainult see kliirens... mis sunnib teed valima.Võib olla uus Freelander on parem? Aeglusti ikkagi ja puha
Äkki peaks tekitama 4x4 foorumi alla miski alaliigi a la liba4x4 Neid mingi ametlik statistika vist kajastab "maasturitena" ja paljud ka peavad neid "jeepideks" Ja kuna antud sõiduautoklass kogub arusaamatul põhjusel populaarsust, siis ka sellel teemal?
Äkki peaks tekitama 4x4 foorumi alla miski alaliigi a la liba4x4 Neid mingi ametlik statistika vist kajastab "maasturitena" ja paljud ka peavad neid "jeepideks" Ja kuna antud sõiduautoklass kogub arusaamatul põhjusel populaarsust, siis ka sellel teemal?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Freelanderil haldex keskdiffer+Terrain Response Control(see pesumansina nupp)Paheero kirjutas:Võib olla uus Freelander on parem? Aeglusti ikkagi ja puha
Kas seejust tark tegu oleks? Hägustaks väga siinset teemade ringi.Äkki peaks tekitama 4x4 foorumi alla miski alaliigi a la liba4x4 Neid mingi ametlik statistika vist kajastab "maasturitena" ja paljud ka peavad neid "jeepideks" Ja kuna antud sõiduautoklass kogub arusaamatul põhjusel populaarsust, siis ka sellel teemal?
Neil kõrgendatud kliirensiga neilveolistel sõiduatodel on palju nimesid: linnmaastur. city-maastur, libamsstur, jne.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi