K: Mazda TRIBUTE

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

y2k87
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: E Okt 23, 2006 4:38 pm
Asukoht: türi

Postitus Postitas y2k87 »

ok jätan siis selle mazda valikust kõrvale. Endal on kogemus kia sorento ja jeep grand cherokee 4.0-ga 99a. Endale tundus mõnusam jeep. Et auto hinnaks võiks olla max 200 000eeki, 1997-...a ja üle 100kw võiks olla. Kalal ja kl-i õppustel saab käia, siis satub mõnikord ka maastiku peale aga üldiselt ikkagi maantee/linn.
Kasutaja avatar
paevaline
Fitting 38"
Postitusi: 347
Liitunud: T Mär 21, 2006 6:21 am
Asukoht: Made in U.S.S.R.

Postitus Postitas paevaline »

Kuid ... see mazda bt-50 ning tema eelkäijad on ikkagi tõsised loomad.
Võib mainida, et see Tribute (põhimõtteliselt võeti ford ning mazda logo ette) on lihtsalt üks apsakas. Muus sortimendis pole mazdal viga midagi - ei sõid autotega ega ka maasturitega.
Kasutaja avatar
Dalton
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: L Okt 13, 2007 2:44 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Dalton »

jr kirjutas:
y2k87 kirjutas:praegu oman sportautot ja plaan vahetada välja. Ja sugulane ajas maasturi tuhina sisse.
Eee teeme ühe asja selgeks. Maastur, see on aeglustiga aparaat ja omab vähemalt kas difrilukku vahekastis või siis hammaslülitusega ülekannet vahekastis. See millest sa räägid on sõiduauto, mis on lihtsalt vähe kõrgem ja veelgi mõtetum ja ebamugavam kuna pead mingit suurt korupit kere näol kaasa vedama. Maastikule sellega ei lähe, isegi metsa seenele mitte naisega ja rannaliivas poosetades võid kõigi ees mitte millesegi kinni jääda (aitäh ülitarkadele viskoketastele nelikveoskeemis). Enne võta S8 või A8 ja naudi sõidumõnu, mitte piina ja ärarvamist linnavahel ja maanteel, kas rool on ikka ratastega ühendatud või mitte.

Ära peta ennast ja tee valik MAASTURI kasuks, jäta need linnamaasturid sinnapaikka. Vastupidavus on kindlasti kõrgem tänu tugevale veermikuehitusele ja seeläbi ka hooldekulud väiksemad.

Ja kuna antud teema ei puuduta maastureid, siis tõstan teema ajaviite alla. Ei sobi antud foorumi kontekstiga kokku, et margijaotust ära teenida.

Esimese põlvkonna Tribute on maastikul täitsa suutlik - igaljuhul etem mingist Nissan X-Trailist.
Hilisematel mudelitel kadus Diffrilukk ära aga nendel variantidel mida meil siin müüdi oli 50:50 lukustus täitsa olemas.
Suured kirjad visiiri küljes mis hoiatasid lukustuse asfaldil sisse lülitamise eest jne.
2005 aasta mudeli modifikatsiooniga muutus Tribute tavaliseks linnamaasturiks ja meile enam müüki ei tulnudki. Seeeest Fordi meestele hakati Mavericki pakkuma.

Aga vastupidiselt üldlevinud arvamusele pole Tribute mitte Mazda märgiga õnnistatud Ford vaid ikkagi Mazda 6 põhjale sobitatud cleansheet disain, kus on kindasti rohkem mazdat sees kui esialgu arvata võiks. Mootorid on küll Fordi omad (2005 tuli mazda 2,3 liitrine rida4)
Mazda MPV AWD 3,0L V6 Aut 1995
Mazda Tribute 3,0L V6 Aut 2002
Mazda CX7 2,3L Turbo Aut 2006
Mazda CX9 3,5L V6 Aut 2007
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Postitus Postitas ricardo »

A näiteks vanem RAV-4 oli küll peris hea auto. Tänu pidevale neliveole väga kindlalt püsis teel ja aukest oli hea läbi põrutada linnas ja tegelt kannatas ka metsas vähe softida. Ja kui piidrid lätlased Riia linnas tegid omast arust pulli oma BMW-ga, siis ilmselt tänu pidevale neliveole jäime ka tegelt ellu, sest kiirus juba piisav ja ühesillavedu oleks lihtsalt käest läinud, arvatavalt ka üle kata ja no 5 eestlast oleks Riiast laibaautos tagasi tulnud. :evil: Aga jah ega ta päris maasturite alla ei liigitu, aga kehvaks ristsugutiseks ei kannata ka sõimata. Aga näiteks sõidukatest on minu arust ka Suki Baleno Wagon nelivedu päris tegija oma teelpüsivusega. No metsa ei tasu muidugist minna. Samas annad naisele talvel kätte ja ei pea muretsema et jääb kusagile hange kinni või kütab tänavanurgalt välja ja pead teda päästma tormama.
Ja tegelt peaks vist hoopis hakkama edaspidi kirjutama ka näiteks juurde mis variandi pärast autost halval arvamusel ollakse. Pean silma seda, et manuaalpluss4vedu või automaatplussisemõtlev4vedu on ju erinevad ja auto käitumine ka erinev.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Dalton kirjutas: Esimese põlvkonna Tribute on maastikul täitsa suutlik - igaljuhul etem mingist Nissan X-Trailist.
Mõlemaga sõidetud ja mõlemat autot alt vaadatud. Mina annaks oma hääle X Trailile, kui võrrelda nüüd lukustuva keskdifriga variante. Juba pilk põhja alla jätab sellest autost parema mulje. Ja tead kui hästi Tribute alumised sillavardad kõveraks lähevad. Samas oli ka positiivne see, et samahästi läksid nad metsavahel ka sirgeks tagasi :twisted:
+372 5028488
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”