4x4 Rullnokk
Moderaator: Moderators
Re: 4x4 Rullnokk
Tere! ma loodad et see 4x4 rullnokk ei ole mina
Mitsubishi Pajero 2.8TD 2.5 tõste 33 MT geolandar
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 4x4 Rullnokk
Ma küsiks pigem millest selline pahameel?
Keegi ei oska kohe sõita, peab ju harjutama. Muidugi, need kes lollusi teevad(võõra maa kündmine jne), nende kohta jah, võiks väljendada pahameelt. Muidu, paljud soovivad tõsta oma masina suutlikust ja käija teistega sõitmas, mitmed sõidud ju sellised, et ala, ära alla 33" rehvi ja vintsita tule, muidu istud koguaeg tropi otsas ja teistel kopp ees sinu tirimisest ja endal ka vastik istuda nööri otsas koguaeg.
Terv.
Keegi ei oska kohe sõita, peab ju harjutama. Muidugi, need kes lollusi teevad(võõra maa kündmine jne), nende kohta jah, võiks väljendada pahameelt. Muidu, paljud soovivad tõsta oma masina suutlikust ja käija teistega sõitmas, mitmed sõidud ju sellised, et ala, ära alla 33" rehvi ja vintsita tule, muidu istud koguaeg tropi otsas ja teistel kopp ees sinu tirimisest ja endal ka vastik istuda nööri otsas koguaeg.
Terv.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 4x4 Rullnokk
Ei lähe küll otseselt sellesse teemasse (pean silmas 4x4 väljendit), kuid näiteks VW foorumis on hakanud paljud teemad silma selliselt, et tehakse autoteema, kus just sai soetatud oma esimene auto, mootor sööb hirmsasti õli, puterdab, sildades kolksud, jne.. kuid esimese asjana soovitakse samas teemas foorumlaste abi, kel oleks pakkuda stereot, korralikku "supakat", suuremad/laiemad valukad ja esitule kulme...
Olen ka paaril korral teemas vastanud, et äkki paneks esimese auru (loe: raha), mis autoostust üle jäi ikka auto tehnilisele korrashoiule...saan sõimata, et a´la mis sa vanamees seletad!
Olen ka paaril korral teemas vastanud, et äkki paneks esimese auru (loe: raha), mis autoostust üle jäi ikka auto tehnilisele korrashoiule...saan sõimata, et a´la mis sa vanamees seletad!
Re: 4x4 Rullnokk
Pohh, iga mees teab ise, mis oma rahaga teeb. Igalühel omad prioriteedid - ühel vaja, et auto näeb ilus välja; teisel on suutlikus tähtis, kolmandal tehnoseisund jne.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: 4x4 Rullnokk
mnjah Jaan, portaalidega gee on ka minu jaoks põnev
Ja Tiit, suuremat kõlarit ongi ju selleks vaja ,et varjutada saalekolksu ja sarniiri kolinat.
Ja Tiit, suuremat kõlarit ongi ju selleks vaja ,et varjutada saalekolksu ja sarniiri kolinat.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 207
- Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
- Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123
Re: 4x4 Rullnokk
Nomaitea, rehvist ja väikesest tõstest TR3-ni on ikka paar sammu minna justkui. Ja normaalne oludele vastav rehv on mu meelest üsna mõistlik liigutus.
Samas, kui juba, siis juba korralikult - milleks üldse nelikveolist/maasturit hankida? Sõitku parem siledate rehvidega mossedega
Samas, kui juba, siis juba korralikult - milleks üldse nelikveolist/maasturit hankida? Sõitku parem siledate rehvidega mossedega
Re: 4x4 Rullnokk
Mo meelest ka mingite tänava nööpidega kinni istuma minna pole ka mõtet
Mitsubishi Pajero 2.8TD 2.5 tõste 33 MT geolandar
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1042
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: 4x4 Rullnokk
Ma kipun arvama, et autoomanik, et tehaseseades autoga sõidab ja sellega rahul on, ei tulegi siia foorumisse. Kui juba siia konto tehtud, järelikult midagi kripeldab ja ehk ongi õige aeg.
Kas just peaks esimese asjana küsima hakkama või kõigepealt natuke püüdma ise lugeda, on iseküsimus. Viimasel ajal on neid Pajero küsimisi-rääkimisi järjest tulnud. Ei tea kas mingi uus mood, Pajero?
Kas just peaks esimese asjana küsima hakkama või kõigepealt natuke püüdma ise lugeda, on iseküsimus. Viimasel ajal on neid Pajero küsimisi-rääkimisi järjest tulnud. Ei tea kas mingi uus mood, Pajero?
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Re: 4x4 Rullnokk
Ammu juba ei jaksa tervet internetti läbi lugeda - seega Jaan pane maainimestele mingi viide konkreetse teema kohta...äkki on mingi hea küte pooleli millest ma olen ilma jäänud
Seniks aga - mul on kodus kott kaerahelbeid, ei tea mis viljapeksumasinaga sellest popkorni teha saaks
Virgo @ ilma tr3-meta,ilma R seeriata und kõige kurvem - ohne moskovits.
Seniks aga - mul on kodus kott kaerahelbeid, ei tea mis viljapeksumasinaga sellest popkorni teha saaks
Virgo @ ilma tr3-meta,ilma R seeriata und kõige kurvem - ohne moskovits.
Mudas alates 2003.
- grouse
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: K Dets 30, 2009 11:18 pm
- Asukoht: Harjumaa, L-Virumaa
Re: 4x4 Rullnokk
Tundub, et sinu tekitatud teema on pühendatud ühele konkreetsele juhtumile. Kui jahimees tõesti on tee tuksi keeranud, siis asi hapu.
Samas olles ise jahimees ja omades autot kus peal enamus sinu poolt mainitud tuuning. 80% seda vaja ei oleks. Aga, kui on vaja, siis peab olemas olema(enamus talvel).Sõita ma ka ilmselt ei oska offroadi mehele kohaselt
Minujaoks on maastur oma nime vääriline, kui ikka näpp mustri vahele mahub(laenatud ütlus). Muidu sõidaks ju oluliselt mugavama 4x4 bussiga.
Proovi ehk tal natist kinni saada ja rääkida. Ehk aitab.
Samas olles ise jahimees ja omades autot kus peal enamus sinu poolt mainitud tuuning. 80% seda vaja ei oleks. Aga, kui on vaja, siis peab olemas olema(enamus talvel).Sõita ma ka ilmselt ei oska offroadi mehele kohaselt
Minujaoks on maastur oma nime vääriline, kui ikka näpp mustri vahele mahub(laenatud ütlus). Muidu sõidaks ju oluliselt mugavama 4x4 bussiga.
Proovi ehk tal natist kinni saada ja rääkida. Ehk aitab.
Navara 3,0
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: 4x4 Rullnokk
Eks selle tuunimisega ole, nagu on. Mis maasturi tuunimisse puutub, võiks esimese asjana küll vintsi ja korralikku (loe vähemalt 90mm lai ja piisavalt pikk) puukaitsevöösse investeerida. Kui harva vaja või - tahtmine asfaldilt maha pöörata, aitavad need asjad hädast välja ja rehv ei lõhu teed ära. 33+ mudarehviga maanteed hõõruda, ...nomaeitea. Ja kui sildade sisu algupärane, ei kannata sellise rehviga maastikule niikuinii pöörata, hakkavad võllid poegima. No ja sõiduoskus on kindlasti parim läbivust parandav vahend. Kui tehnika ei kannata, vajadusel, põhjagaasi ei ole mingist rehvist ka kasu. Aeg ajalt korraldatakse ju leebemaid safareid, samuti võistluste turistisõidud, minupärast kasvõi seenelkäigud peaksid andma võimalust maastikusõiduoskusi lihvida, rääkimata erikoolitustest. Aga niipalju kui on inimesi on ka arvamusi, isiklikult pean maasturinõmeduse tipuks madalaprofiililisi rehve kroomitud valuvelgedel.
Aga juba vanad eestlased ütlesid: " jebat, tak korolevu" ja kui keegi palub, midagi paberinurgale kritseldada, tuleb üritada Mona Lisa valmis meisterdada. Sellised me juba oleme.
Aga juba vanad eestlased ütlesid: " jebat, tak korolevu" ja kui keegi palub, midagi paberinurgale kritseldada, tuleb üritada Mona Lisa valmis meisterdada. Sellised me juba oleme.
Tehtud, mõeldud.
Re: 4x4 Rullnokk
Ei saa hästi aru, kuidas on seotud 4x4 rullnokk ja suurem rehv, vints jne. Nimetatud lisad ei kahjusta loodust, pigem vastupidi. Kujutan ette tehaseseades, tänavarehvidega maasturit, mis metsas kinni jääb - hakkatakse välja mõtlema erinevaid viise pääsemiseks. Kaikaid ja oksi rataste alla loopima, 1,5 kg labidaga pinnast teisaldama jne. Selliseid songitud ja oksi/palke täis kohtasi looduses näha liigagi palju. Kogu selle kaose looduses tekitab ikkagi "tihend", on ta siis TR3 roolis või tehaseseades linnaka roolis.
Üheks teemaks, kas nüüd rullnokklus või lihtsalt pohhuism, olenemata masina suutlikusest, on auto aknast välja lendav prügi (õlle purgid/pudelid, tühjad suitsu- ja krõpsupakid jne.) Tähelepanek on aga selline, et TR3 aknast ei lenda sellist prügi, kuigi neil on suur ja karvane rehv, vints, lukud ja mis kõik veel küljes.
Mina pean 4x4 rullnokaks seda meest/naist, kes näiteks parklatest üle äärekivide ja haljasalade ära sõidab, kes oma masina suutlikust linna treppidel tõestavad või midagi sellist.
Üheks teemaks, kas nüüd rullnokklus või lihtsalt pohhuism, olenemata masina suutlikusest, on auto aknast välja lendav prügi (õlle purgid/pudelid, tühjad suitsu- ja krõpsupakid jne.) Tähelepanek on aga selline, et TR3 aknast ei lenda sellist prügi, kuigi neil on suur ja karvane rehv, vints, lukud ja mis kõik veel küljes.
Mina pean 4x4 rullnokaks seda meest/naist, kes näiteks parklatest üle äärekivide ja haljasalade ära sõidab, kes oma masina suutlikust linna treppidel tõestavad või midagi sellist.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: 4x4 Rullnokk
Aga palun - https://www.facebook.com/events/1846067178951119/ - üritusi jagub ja korraldatakse kõigile - ka 4x4 rullnokkadele
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: 4x4 Rullnokk
Jaani seisukohta auto kasutamise oskuste õppimisest jagan täielikult. Jahimehed 99,99% ei otsi muda ja üritavad leida võimalikult lihtsa tee oma eesmärkide saavutamiseks. Meie pundis pole ühtegi moditud masinat ja kõik saab tehtud. Olen näinud jahil ka seda pilti kui üks mees istus Wrangleriga sees ja teine sõitis KÕRVALT sidruni pirukaga mööda - lihtsalt vali marsruuti ja ei kannata ei sina ega loodus. Eks nende harvade uppumisjuhtumite jaoks olengi otsinud nt tugevaid kette kaigaste rataste külge kinnitamiseks. Aga panna ninale lisaraskus ja lasta sel seismisega "hapuks" minna, kuna seda võib vaja minna vaid pooleteise aasta pärast - tänan ei! Ühisjahil on lihtsam kaaslane appi hõigata kui masinaid "tuunida".jaan mmc kirjutas: ...Just nimelt, enne peab harjutama ja masinat käsitsema õppima. Enne, kui vintsi paigaldad, omanda elementaarsed maastikusõidu oskused. Mõtle, kas nina mutta vajutavad 40 lisakilo on mõistlik, kui prognoositav kinnijäämisi on u. 5% väljasõitudel, või piisaks 1,5 kg labidast. ...
Kui nt. jahimees arvab, et sõidab hooldusalale oma traktori ja auto hübriidiga "jäljed ette" ja teeb seda moel, et enne mossega läbitavad kohad muutuvad edaspidi vaid traktorile läbitavaks, siis see on pehmelt öeldes egoistlik.
Aga need metsateed, mis olid 40-30-20 aastat tagasi žigulliga läbitavad on nüüd metsa väljavedajate poolt lootusetult rikutud, läbitavad vaid jala, isegi mitte põllumajandustraktoriga (see ei käi RMK vaid erametsa kohta, RMK hoiab teed korras aga ühepäevaperemehed vaid võtavad metsa).
Jahimeeste patuks on teinekord vaid sügisel mingi heinamaaserva mudaseks sõitmine, läbimatuid rööpaid ei suuda nad tekitada
P.S. tehaseades maastikumasinatel võiks ikka olla kliirens ca 300 mm ja sillalukud, aga kahjuks toodetakse midagi muud.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: 4x4 Rullnokk
Kui aega on ja meeles ka üritus, siis lähen astun läbi, uurin mis aparaatidega siis offroadima hakatakse.MahviaDeTyrk kirjutas:Aga palun - https://www.facebook.com/events/1846067178951119/ - üritusi jagub ja korraldatakse kõigile - ka 4x4 rullnokkadele